Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

Vivian-Vishal AT#21:Mr Hot Mr Cool (Page 91)

.Nabi. IF-Sizzlerz
.Nabi.
.Nabi.

Joined: 07 June 2010
Posts: 16314

Posted: 22 January 2011 at 12:42pm | IP Logged
Seriously yaar y introducing these new characters now, the old ones r much better..

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 22 January 2011 at 12:44pm | IP Logged
yup Nabz.. initially i was like okay..  didnt have much problem wid new characters.. but i dont want to lose Kabir coz of these newbies.. LOL I soooooo wish EK manages da sceen space well.... Thumbs Up

The following 1 member(s) liked the above post:

.Nabi.

.Nabi. IF-Sizzlerz
.Nabi.
.Nabi.

Joined: 07 June 2010
Posts: 16314

Posted: 22 January 2011 at 12:45pm | IP Logged
Charu so cute nah, relli cant blame this gal abt that..
 I was totally shocked wen i saw abhay advancing towards pia, i thought pia was dreaming.LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

.Nabi. IF-Sizzlerz
.Nabi.
.Nabi.

Joined: 07 June 2010
Posts: 16314

Posted: 22 January 2011 at 12:48pm | IP Logged
Hope so charu, i cant bear having kabir out of the show..Disapprove
Hey do u think this net problm is due to IF?

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 22 January 2011 at 12:48pm | IP Logged
LOL!!!!!! yeah that was cute!!! Gosh!! Abhiya - making us crazy!!!!!! Silly
Yeah me too thought ke its her dream only!! But no!!!!!!!!! Day Dreaming Blushing
Seriously yaar!! thank God he didnt behave bad wid her, otherwise u know people on YT starts abusing him!! n i cant stand that!! so happy that Abhay was nice to Piya.... Blushing

The following 1 member(s) liked the above post:

.Nabi.

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 22 January 2011 at 12:49pm | IP Logged
Yeah Nabzy.. i too think its becoz of IF only!! i mean other sites r opening quite well.. but IF is giving soooooooo much prb..... D'oh

The following 1 member(s) liked the above post:

.Nabi.

.Nabi. IF-Sizzlerz
.Nabi.
.Nabi.

Joined: 07 June 2010
Posts: 16314

Posted: 22 January 2011 at 12:50pm | IP Logged
Ya noticed that, sme people writing lamba bhashans over there..Wacko
Was there precap today?

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

.Nabi. IF-Sizzlerz
.Nabi.
.Nabi.

Joined: 07 June 2010
Posts: 16314

Posted: 22 January 2011 at 12:51pm | IP Logged
Charu maybe too many people are log in here..

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index