Twilight

India-Forums

   
Twilight
Twilight

||Taylor Lautner-Hotness That Burns||2 (Page 105)

Angel-Jot. Moderator
Angel-Jot.
Angel-Jot.

I-F Crazy Creatives Head, BC Special Effects Supervisor
Joined: 24 March 2008
Posts: 22053

Posted: 03 April 2011 at 7:09pm | IP Logged
*hi fives* Perfect. I got someone to back me up now. Cool

Ugh. My first sig? Ugh. *mumbles annoyed* You know Gur? gk_09?
Channel mod?

But yeah. Gur and Ravjot. They're my mommy and daddy. [Not actually..but like..my virtual mom-dad. ROFL]

And i did something..don't remember what..OH! I lied! So this is my punishment. =[ And i have to keep it for a week and if someone asks..tell them that the sig is there because i love them a lot and it's the truth. =/

Oh. And Ami is working on her paragraph about you. ROFL

Mona1993 IF-Sizzlerz
Mona1993
Mona1993

Joined: 30 May 2009
Posts: 14406

Posted: 03 April 2011 at 7:12pm | IP Logged
Originally posted by Angel-Jot.

*hi fives* Perfect. I got someone to back me up now. Cool

Ugh. My first sig? Ugh. *mumbles annoyed* You know Gur? gk_09?
Channel mod?

But yeah. Gur and Ravjot. They're my mommy and daddy. [Not actually..but like..my virtual mom-dad. ROFL]

And i did something..don't remember what..OH! I lied! So this is my punishment. =[ And i have to keep it for a week and if someone asks..tell them that the sig is there because i love them a lot and it's the truth. =/

Oh. And Ami is working on her paragraph about you. ROFL
lolz, dats coolROFLand yeahLOLdo u know which forum she goes to, so i'll do drama there and then she'll give it 2 meStern Smile cux i need to show i went 2 sme other forum and got it from thereLOL
Angel-Jot. Moderator
Angel-Jot.
Angel-Jot.

I-F Crazy Creatives Head, BC Special Effects Supervisor
Joined: 24 March 2008
Posts: 22053

Posted: 03 April 2011 at 7:14pm | IP Logged
Ummm....Amisha is the viewbie to Yeh Rishta Kya Kehlata Hai forum. Approve
Mona1993 IF-Sizzlerz
Mona1993
Mona1993

Joined: 30 May 2009
Posts: 14406

Posted: 03 April 2011 at 7:15pm | IP Logged
Originally posted by Angel-Jot.

Ummm....Amisha is the viewbie to Yeh Rishta Kya Kehlata Hai forum. Approve
okBig smileask her where i shud comeLOL
Angel-Jot. Moderator
Angel-Jot.
Angel-Jot.

I-F Crazy Creatives Head, BC Special Effects Supervisor
Joined: 24 March 2008
Posts: 22053

Posted: 03 April 2011 at 7:17pm | IP Logged
PMed her. Waiting for her reply.

And..what kinda drama are you gonna create there? ROFL
Mona1993 IF-Sizzlerz
Mona1993
Mona1993

Joined: 30 May 2009
Posts: 14406

Posted: 03 April 2011 at 7:20pm | IP Logged
Originally posted by Angel-Jot.

PMed her. Waiting for her reply.

And..what kinda drama are you gonna create there? ROFL
just ask her to write a paragraph for me and cry a littleROFLevery1 else have finished so many tasks, m still on 1st 1LOL
Mona1993 IF-Sizzlerz
Mona1993
Mona1993

Joined: 30 May 2009
Posts: 14406

Posted: 03 April 2011 at 7:22pm | IP Logged
I think I'll be in hall of shameConfusedROFL
Angel-Jot. Moderator
Angel-Jot.
Angel-Jot.

I-F Crazy Creatives Head, BC Special Effects Supervisor
Joined: 24 March 2008
Posts: 22053

Posted: 03 April 2011 at 7:23pm | IP Logged
ROFLI'll tell her that when she appears. She kinda disappeared. Hmph.  =/

ROFL. Aww. That sucks. Approve

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~**~Taylor Lautner Heaven~**~Abduction:Page 47

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Angel-Jot.   Replies: 1193   Views: 50395

Angel-Jot. 1193 50395 14 January 2011 at 4:00pm by Smileyface
Taylor Lautner - Apologise

Author: richa94   Replies: 5   Views: 1002

richa94 5 1002 15 August 2010 at 11:55pm by richa94
Taylor Lautner Aaron Carter Grammy Party

Author: .anjz.   Replies: 7   Views: 902

.anjz. 7 902 06 August 2010 at 9:36am by fly_chick
Lautner: 'Jacob and Edward connect'

Author: rob_ian   Replies: 3   Views: 773

rob_ian 3 773 29 July 2010 at 11:29pm by ROBlicious.
Taylor&Taylor

2 3

Author: eshaaax3.   Replies: 16   Views: 5509

eshaaax3. 16 5509 11 August 2009 at 12:38am by ammygurl

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Twilight Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index