Twilight

India-Forums

   
Twilight
Twilight

||Taylor Lautner-Hotness That Burns||2 (Page 100)

Angel-Jot. Moderator
Angel-Jot.
Angel-Jot.

I-F Crazy Creatives Head, BC Special Effects Supervisor
Joined: 24 March 2008
Posts: 22053

Posted: 02 April 2011 at 7:55pm | IP Logged
Damn the weather of Canada!...That's gonna be my status.
But seriously! UGH. HOW IS IT SNOWING IN APRIL? And it's snowing so badly!

Angel-Jot. Moderator
Angel-Jot.
Angel-Jot.

I-F Crazy Creatives Head, BC Special Effects Supervisor
Joined: 24 March 2008
Posts: 22053

Posted: 02 April 2011 at 7:56pm | IP Logged
100 PAGES!PartyDancing
Mona1993 IF-Sizzlerz
Mona1993
Mona1993

Joined: 30 May 2009
Posts: 14406

Posted: 02 April 2011 at 7:58pm | IP Logged
@Jot u r lucky, its hot hereCry


and yeah 100 pagesParty
Angel-Jot. Moderator
Angel-Jot.
Angel-Jot.

I-F Crazy Creatives Head, BC Special Effects Supervisor
Joined: 24 March 2008
Posts: 22053

Posted: 02 April 2011 at 8:02pm | IP Logged
I'm NOT lucky when the snow is up to my effin knees! That too in April! Stern Smile How on earth is this possible? It's never snowed in April. It does till the middle of March and then it stops but this year! Shocked ...Ugh. Hate this.

WOOOOO!! 50 more pages!! You know what? I'm gonna get a sig made for the people that posted or chatted quite a bit in this thread once it finishes and we start our 3rd one. They deserve it. You're obviously gonna be one of em. Approve
And..Kanky, and Manal. =] And meeeeeee! ROFL
Mona1993 IF-Sizzlerz
Mona1993
Mona1993

Joined: 30 May 2009
Posts: 14406

Posted: 02 April 2011 at 8:08pm | IP Logged
Originally posted by Angel-Jot.

I'm NOT lucky when the snow is up to my effin knees! That too in April! Stern Smile How on earth is this possible? It's never snowed in April. It does till the middle of March and then it stops but this year! Shocked ...Ugh. Hate this.

WOOOOO!! 50 more pages!! You know what? I'm gonna get a sig made for the people that posted or chatted quite a bit in this thread once it finishes and we start our 3rd one. They deserve it. You're obviously gonna be one of em. Approve
And..Kanky, and Manal. =] And meeeeeee! ROFL
lolz, dats goodLOLI am doing a collab on TVD and twilight, well its main couples only, Edward-Bella-Jacob and Stefan_Elena-Damon, and its me and my 2 other frnds doing itLOLI kept the vid private cux if its pubic and others see then they want 2 participate, but this 1, we 3 wanted 2 do together so yeah, m so excitedBig smile
Angel-Jot. Moderator
Angel-Jot.
Angel-Jot.

I-F Crazy Creatives Head, BC Special Effects Supervisor
Joined: 24 March 2008
Posts: 22053

Posted: 02 April 2011 at 8:11pm | IP Logged
Yeah. You told me about that. Good luck with the collab! I'm pretty sure it'll be great. =]

Which couple are you doing?
Mona1993 IF-Sizzlerz
Mona1993
Mona1993

Joined: 30 May 2009
Posts: 14406

Posted: 02 April 2011 at 8:13pm | IP Logged
Originally posted by Angel-Jot.

Yeah. You told me about that. Good luck with the collab! I'm pretty sure it'll be great. =]

Which couple are you doing?
Jacob-Bella, Edward-Bella, Stefan_Elena, Damon-Elena, there are like 21 parts, some of them have 2 couples in same, i am kind of excited, i havn't done 1 like thisLOL
Angel-Jot. Moderator
Angel-Jot.
Angel-Jot.

I-F Crazy Creatives Head, BC Special Effects Supervisor
Joined: 24 March 2008
Posts: 22053

Posted: 02 April 2011 at 8:15pm | IP Logged
ROFL. Oh. I thought you were doing a collab where each person does one couple to make one vid but you guys are doing like 4 couples each with 21 parts...wow. That's amazing. Loads of free time huh? Lucky ducks. Tongue

I just realized that i should probably include Lina and Noma's names in the sig as well. ROFL Can you make sure i'm not missing anybody else? ..Or else it'll suck.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~**~Taylor Lautner Heaven~**~Abduction:Page 47

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Angel-Jot.   Replies: 1193   Views: 50383

Angel-Jot. 1193 50383 14 January 2011 at 4:00pm by Smileyface
Taylor Lautner - Apologise

Author: richa94   Replies: 5   Views: 1002

richa94 5 1002 15 August 2010 at 11:55pm by richa94
Taylor Lautner Aaron Carter Grammy Party

Author: .anjz.   Replies: 7   Views: 902

.anjz. 7 902 06 August 2010 at 9:36am by fly_chick
Lautner: 'Jacob and Edward connect'

Author: rob_ian   Replies: 3   Views: 772

rob_ian 3 772 29 July 2010 at 11:29pm by ROBlicious.
Taylor&Taylor

2 3

Author: eshaaax3.   Replies: 16   Views: 5505

eshaaax3. 16 5505 11 August 2009 at 12:38am by ammygurl

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Twilight Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index