Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

What if...? -> Changed to Ruhi-Kiran Thread XD (Page 6)

kdg129 Senior Member
kdg129
kdg129

Joined: 29 October 2010
Posts: 491

Posted: 25 January 2011 at 2:36pm | IP Logged
Originally posted by XXaquafireXX

Shocked
Originally posted by kdg129

m...mera naam pyaara hai? *SQUEEEEEE*
Ruhi! bada pyaara naam hai, lekin...kabhi suna nahin. ConfusedWinkLOL

Spanglish! C'est....genial! Mais j'aime mieux Francais. Tu t'appelle est tres mignonne! oh ya, my French skillz be so FLYYYYY. I said Spanglish is great, but I prefer French TongueAnd that your name is very cute! Embarrassed
10 POINTS TO...GRYFFINDOR!!! DING, DING, DING, DING, DING! ClapParty

after reading u're self talk...all i can say is...I Heart YOU!!! Hug mah sistah from another mistah! XD gee, that sounds weird.

i tend to do that, too. but i won't do one now, since i'm running short on time. *sniffs at the wisps of Achari chicken and butter naan emanating from the kitchen*

but i want my cricket bat back. it was HAND-SIGNED BY DHONI!! Blushing 

*is overwhelmed by the pride in Ruhi's eyes for her excellent burp* Roll


i shall finish this reply as soon as i get back! my lunch is calling me!


CONTINUED MUCH LATER ON-->


GO ANATOMY! GO SHAMMI! GO SHASHI! GO NOT-HITTING-ME-FOR-BEING-TOO-NORTH-INDIAN! ClapParty

Bangalore is primarily Kannada, since it's in Karnataka Big smile

it used to be clean, called the Garden City, but now it's like Construction Zone Pinch

and yes, i did see Bhool Bhulaiya! my reaction --> O_O and Clap

Om Shanti Om will be a classic, I'm sure of it! And I haven't seen Aaja Nachle, but I do love Madhuri Dixit! (not nearly as i love DD, tho. for some reason, DD has these magical eyes that can emote volumes...)

this shaadi was a beautiful success. everything, the whole Brij, Daarji drama thing was AMAZING.

i am super confused, but i think the PRECAP is legit, and the PROMO is a TRP Tactic. oh come on, after that Apple scene Blushing i seriously doubt the Promo should be taken too seriously. but today's episode was...*DEEEEEEEEEEEEEEP PAINFUL SIGH* my mom and i literally SCREAMED and clutched at each others arms when she got THIS CLOSE. and then when it was just on the cheek, my Mom and I blushed like crazy and giggled like little girls. Embarrassed but i swear, my Mom's shriek was louder than mine! LOL


You like mah name=  ROFL
lol at first i used to think that my name was very uncommon but I was proven wrong, and that too twice! idk about you, but sometimes I watch geet episodes on geetserial.in and one day i randomly scrolled down to see what people were commenting on the episode and this one chick named RUHI was there! I was floored I tell you! FLOORED!ShockedLOL
And here's the best tit-bit: PKYEK has a side character named RUHI  though she's kind of an idiot!!!!
HugHugHug *** tight squeezy hug*** Heart you too,"mah sistah from another mistah"!!
That was the best line I heard today! Technically though we must be related somewhere down the line right?Geek We brown people tend to have connections that we didn't thought existed. Take me for example: One of my mom's good friends live in the same sub division as us. We eventually found out that she is mom's cousin thrice removed!! Shocked i was like, whoaaa nelllly....Shocked So, yeah we are connected through this ginormous family tree somewhere...U may be my father's sister's daughter's friend's husband's brother's sister-in-law's daughter or something! LOL
 
ur cricket bat is hand signed by Dhoni?? ok there is NO way you're getting this back!!!!
be back in a sec.............**shuffle shuffle crack shatter bury bury tumble splinter** HAH! now you shall never find it, NEVA!!!!! MUA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA...
Sorry gotta cut this one short, there is a Pizza Hut with my name on it, will be back hopefully tonight!Thumbs Up
 


WHOA. my name is not that common, as far as i know. but i DO KNOW that this makes me feel all fuzzy inside --> http://www.youtube.com/watch?v=42n3Vby6N1w and that it PWNS PKYEK. Tongue Out
*notices the Evil Smile and hides behind pillow* er...jk? he...he...he. *gulp*
AND U CAN KEEP THAT CRICKET BAT FOR ALL I CARE! (it was a fake i got from ebay anyway ROFL)
*swipes out another cricket bat* now THIS is THE REAL THANG! *flaunts Sachin Tendulkar's signature* ohhhh yaaaa. oh yaaa. oh-oh-oh yaaaaa! DancingWakka-wakkawe so fly, my cricket bat and i! Cricket 1 and YOU CAN'T TOUCH IT! cuz...cuz...*scratches head* CUZ IT HAS A FORCE-FIELD AROUND IT THAT REPELS EVERYONE BUT ME! SO HA! Hysterical

*clears throat and begins Bio lesson* Geek
Dear, in essence, we are all related, for we are all descendants of that first living organism, that majestic creation of the combination of the four Organic Compounds (Carbs, Lipids, Proteins, and Nucleic Acids). *thinks to self "HEY, I ACTUALLY REMEMBER THIS STUFF!"* Rolly 2
it is that majestic Cyanobacteria that is the cause for the genetic relationship between mice and men...and bananas...
AND APPLES!!
ZOMG ZOMG, epiphany! we're related to apples, and an apple had touched Maan's lips!! *SQUEEEEEE* Wakka WakkaSunshineBouncy 8Apple
*ignores the cruel reality of it all, since this is as close as it gets for a despo like her* Silly
so, YES, WE ARE RELATED! JHAPPIE PAO! Big Hug
Pizza Hut? *grabs a slice* don't mind if i do. Eating Pizza

Edited by kdg129 - 25 January 2011 at 2:37pm

The following 1 member(s) liked the above post:

XXaquafireXX

XXaquafireXX Goldie
XXaquafireXX
XXaquafireXX

Joined: 17 October 2010
Posts: 1305

Posted: 25 January 2011 at 8:14pm | IP Logged
Originally posted by kdg129

Originally posted by XXaquafireXX

Shocked
Originally posted by kdg129

m...mera naam pyaara hai? *SQUEEEEEE*
Ruhi! bada pyaara naam hai, lekin...kabhi suna nahin. ConfusedWinkLOL

Spanglish! C'est....genial! Mais j'aime mieux Francais. Tu t'appelle est tres mignonne! oh ya, my French skillz be so FLYYYYY. I said Spanglish is great, but I prefer French TongueAnd that your name is very cute! Embarrassed
10 POINTS TO...GRYFFINDOR!!! DING, DING, DING, DING, DING! ClapParty

after reading u're self talk...all i can say is...I Heart YOU!!! Hug mah sistah from another mistah! XD gee, that sounds weird.

i tend to do that, too. but i won't do one now, since i'm running short on time. *sniffs at the wisps of Achari chicken and butter naan emanating from the kitchen*

but i want my cricket bat back. it was HAND-SIGNED BY DHONI!! Blushing 

*is overwhelmed by the pride in Ruhi's eyes for her excellent burp* Roll


i shall finish this reply as soon as i get back! my lunch is calling me!


CONTINUED MUCH LATER ON-->


GO ANATOMY! GO SHAMMI! GO SHASHI! GO NOT-HITTING-ME-FOR-BEING-TOO-NORTH-INDIAN! ClapParty

Bangalore is primarily Kannada, since it's in Karnataka Big smile

it used to be clean, called the Garden City, but now it's like Construction Zone Pinch

and yes, i did see Bhool Bhulaiya! my reaction --> O_O and Clap

Om Shanti Om will be a classic, I'm sure of it! And I haven't seen Aaja Nachle, but I do love Madhuri Dixit! (not nearly as i love DD, tho. for some reason, DD has these magical eyes that can emote volumes...)

this shaadi was a beautiful success. everything, the whole Brij, Daarji drama thing was AMAZING.

i am super confused, but i think the PRECAP is legit, and the PROMO is a TRP Tactic. oh come on, after that Apple scene Blushing i seriously doubt the Promo should be taken too seriously. but today's episode was...*DEEEEEEEEEEEEEEP PAINFUL SIGH* my mom and i literally SCREAMED and clutched at each others arms when she got THIS CLOSE. and then when it was just on the cheek, my Mom and I blushed like crazy and giggled like little girls. Embarrassed but i swear, my Mom's shriek was louder than mine! LOL


You like mah name=  ROFL
lol at first i used to think that my name was very uncommon but I was proven wrong, and that too twice! idk about you, but sometimes I watch geet episodes on geetserial.in and one day i randomly scrolled down to see what people were commenting on the episode and this one chick named RUHI was there! I was floored I tell you! FLOORED!ShockedLOL
And here's the best tit-bit: PKYEK has a side character named RUHI  though she's kind of an idiot!!!!
HugHugHug *** tight squeezy hug*** Heart you too,"mah sistah from another mistah"!!
That was the best line I heard today! Technically though we must be related somewhere down the line right?Geek We brown people tend to have connections that we didn't thought existed. Take me for example: One of my mom's good friends live in the same sub division as us. We eventually found out that she is mom's cousin thrice removed!! Shocked i was like, whoaaa nelllly....Shocked So, yeah we are connected through this ginormous family tree somewhere...U may be my father's sister's daughter's friend's husband's brother's sister-in-law's daughter or something! LOL
 
ur cricket bat is hand signed by Dhoni?? ok there is NO way you're getting this back!!!!
be back in a sec.............**shuffle shuffle crack shatter bury bury tumble splinter** HAH! now you shall never find it, NEVA!!!!! MUA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA...
Sorry gotta cut this one short, there is a Pizza Hut with my name on it, will be back hopefully tonight!Thumbs Up
 


WHOA. my name is not that common, as far as i know. but i DO KNOW that this makes me feel all fuzzy inside --> http://www.youtube.com/watch?v=42n3Vby6N1w and that it PWNS PKYEK. Tongue Out
*notices the Evil Smile and hides behind pillow* er...jk? he...he...he. *gulp*
AND U CAN KEEP THAT CRICKET BAT FOR ALL I CARE! (it was a fake i got from ebay anyway ROFL)
*swipes out another cricket bat* now THIS is THE REAL THANG! *flaunts Sachin Tendulkar's signature* ohhhh yaaaa. oh yaaa. oh-oh-oh yaaaaa! DancingWakka-wakkawe so fly, my cricket bat and i! Cricket 1 and YOU CAN'T TOUCH IT! cuz...cuz...*scratches head* CUZ IT HAS A FORCE-FIELD AROUND IT THAT REPELS EVERYONE BUT ME! SO HA! Hysterical

*clears throat and begins Bio lesson* Geek
Dear, in essence, we are all related, for we are all descendants of that first living organism, that majestic creation of the combination of the four Organic Compounds (Carbs, Lipids, Proteins, and Nucleic Acids). *thinks to self "HEY, I ACTUALLY REMEMBER THIS STUFF!"* Rolly 2
it is that majestic Cyanobacteria that is the cause for the genetic relationship between mice and men...and bananas...
AND APPLES!!
ZOMG ZOMG, epiphany! we're related to apples, and an apple had touched Maan's lips!! *SQUEEEEEE* Wakka WakkaSunshineBouncy 8Apple
*ignores the cruel reality of it all, since this is as close as it gets for a despo like her* Silly
so, YES, WE ARE RELATED! JHAPPIE PAO! Big Hug
Pizza Hut? *grabs a slice* don't mind if i do. Eating Pizza
Sighhh....I wish SRK could sing for me like that. u r so lucky! Day Dreaming
oh yeah?? well  **PTTTTTTTT** to you too!!Tongue
oh-ho no u didn't! Urfired 
That cricket bat stunt will be the last one you perform, kyun ki you've messed around with Ruhi for the last time. **MSK glare** Ruhi shall now twist your life into a spiraling vortex of dread, torture and lotza lotza darkness!!!
K:
R: ***pffttt***
K: kya hua? abe duffer tu hasri kyu hai?
R: **looks up innocently** "Uh, kuch nahi."
K: **eyes R suspiciously**
R: "Vaise, tumhara ASLI bat tho mujhe bohot pasand aya."
K: "Tho? U ain't getting it sucka!"
R: "R u sure u dont have it?"
K: **pulls out hand that supposedly held the treasure** "what the...?"
R: **reveals the ASLI bat being held by right hand and smirks in victory**
K:
R: U see, being the smart person that I am (I NEVER brag but merely speak the truthWink), I have in my possesion a magnet that attracts wood! And since yo bat is wooden...well you get the pictureWink
K:
R: *sigh* I don't get how that works either
 
Ok i'm going to stop, haha I can't take this seriously!ROFL
 
haha loved your biology lesson professor! LOL I feel bettah knowing our distant relative, Ms. Apple (yes she is single LOL) got that lucky opportunity to be blessed by Maan's supple lips! I noticed how much redder the apple became, did u?
Wow kya jhappi de di mujhe! That was so tight that my right lung might have sprung a leak...JK! I loved it!!!
 
 


Edited by XXaquafireXX - 25 January 2011 at 8:18pm

The following 1 member(s) liked the above post:

kdg129

kdg129 Senior Member
kdg129
kdg129

Joined: 29 October 2010
Posts: 491

Posted: 25 January 2011 at 8:46pm | IP Logged
Originally posted by XXaquafireXX



WHOA. my name is not that common, as far as i know. but i DO KNOW that this makes me feel all fuzzy inside --> http://www.youtube.com/watch?v=42n3Vby6N1w and that it PWNS PKYEK. Tongue Out
*notices the Evil Smile and hides behind pillow* er...jk? he...he...he. *gulp*
AND U CAN KEEP THAT CRICKET BAT FOR ALL I CARE! (it was a fake i got from ebay anyway ROFL)
*swipes out another cricket bat* now THIS is THE REAL THANG! *flaunts Sachin Tendulkar's signature* ohhhh yaaaa. oh yaaa. oh-oh-oh yaaaaa! DancingWakka-wakkawe so fly, my cricket bat and i! Cricket 1 and YOU CAN'T TOUCH IT! cuz...cuz...*scratches head* CUZ IT HAS A FORCE-FIELD AROUND IT THAT REPELS EVERYONE BUT ME! SO HA! Hysterical

*clears throat and begins Bio lesson* Geek
Dear, in essence, we are all related, for we are all descendants of that first living organism, that majestic creation of the combination of the four Organic Compounds (Carbs, Lipids, Proteins, and Nucleic Acids). *thinks to self "HEY, I ACTUALLY REMEMBER THIS STUFF!"* Rolly 2
it is that majestic Cyanobacteria that is the cause for the genetic relationship between mice and men...and bananas...
AND APPLES!!
ZOMG ZOMG, epiphany! we're related to apples, and an apple had touched Maan's lips!! *SQUEEEEEE* Wakka WakkaSunshineBouncy 8Apple
*ignores the cruel reality of it all, since this is as close as it gets for a despo like her* Silly
so, YES, WE ARE RELATED! JHAPPIE PAO! Big Hug
Pizza Hut? *grabs a slice* don't mind if i do. Eating Pizza
Sighhh....I wish SRK could sing for me like that. u r so lucky! Day Dreaming
oh yeah?? well  **PTTTTTTTT** to you too!!Tongue
oh-ho no u didn't! Urfired 
That cricket bat stunt will be the last one you perform, kyun ki you've messed around with Ruhi for the last time. **MSK glare** Ruhi shall now twist your life into a spiraling vortex of dread, torture and lotza lotza darkness!!!
K:
R: ***pffttt***
K: kya hua? abe duffer tu hasri kyu hai?
R: **looks up innocently** "Uh, kuch nahi."
K: **eyes R suspiciously**
R: "Vaise, tumhara ASLI bat tho mujhe bohot pasand aya."
K: "Tho? U ain't getting it sucka!"
R: "R u sure u dont have it?"
K: **pulls out hand that supposedly held the treasure** "what the...?"
R: **reveals the ASLI bat being held by right hand and smirks in victory**
K:
R: U see, being the smart person that I am (I NEVER brag but merely speak the truthWink), I have in my possesion a magnet that attracts wood! And since yo bat is wooden...well you get the pictureWink
K:
R: *sigh* I don't get how that works either
 
Ok i'm going to stop, haha I can't take this seriously!ROFL
 
haha loved your biology lesson professor! LOL I feel bettah knowing our distant relative, Ms. Apple (yes she is single LOL) got that lucky opportunity to be blessed by Maan's supple lips! I noticed how much redder the apple became, did u?
Wow kya jhappi de di mujhe! That was so tight that my right lung might have sprung a leak...JK! I loved it!!!
 
 
[/QUOTE]

*sits around in that vortex of darkness* ya know, this is sorta cool. Ignoring You it smells like chocolate, and tastes like apples. ZOMG I'M IN THE VORTEX OF MAAN! the combo of u're Maan-glare with the dark vortex with Ms. Apple and my current craving for chocolate ended up in u're plan BACKFIRING! Laughing 1
gosh, yeh Tu Tu Main Main abhi khatam kar dete hain. tu jeet gayi, bas?
Bow To Each Other Kiran ----->Angel 3 , Ruhi ----> Bouncy 8
a magnet that attracts wood! ingenius! ROFL
aur woh apple tho sharam ke maare laal laal hota ja raha tha! Blushing
aur tere ko achcha laga? Brows le, ek aur jhappi!! Hug(that whole last sentence was really awkward....ConfusedLOLROFL

HAPPY REPUBLIC DAY!! Party

The following 1 member(s) liked the above post:

XXaquafireXX

XXaquafireXX Goldie
XXaquafireXX
XXaquafireXX

Joined: 17 October 2010
Posts: 1305

Posted: 26 January 2011 at 3:07pm | IP Logged
Originally posted by kdg129

Originally posted by XXaquafireXX



WHOA. my name is not that common, as far as i know. but i DO KNOW that this makes me feel all fuzzy inside --> http://www.youtube.com/watch?v=42n3Vby6N1w and that it PWNS PKYEK. Tongue Out
*notices the Evil Smile and hides behind pillow* er...jk? he...he...he. *gulp*
AND U CAN KEEP THAT CRICKET BAT FOR ALL I CARE! (it was a fake i got from ebay anyway ROFL)
*swipes out another cricket bat* now THIS is THE REAL THANG! *flaunts Sachin Tendulkar's signature* ohhhh yaaaa. oh yaaa. oh-oh-oh yaaaaa! DancingWakka-wakkawe so fly, my cricket bat and i! Cricket 1 and YOU CAN'T TOUCH IT! cuz...cuz...*scratches head* CUZ IT HAS A FORCE-FIELD AROUND IT THAT REPELS EVERYONE BUT ME! SO HA! Hysterical

*clears throat and begins Bio lesson* Geek
Dear, in essence, we are all related, for we are all descendants of that first living organism, that majestic creation of the combination of the four Organic Compounds (Carbs, Lipids, Proteins, and Nucleic Acids). *thinks to self "HEY, I ACTUALLY REMEMBER THIS STUFF!"* Rolly 2
it is that majestic Cyanobacteria that is the cause for the genetic relationship between mice and men...and bananas...
AND APPLES!!
ZOMG ZOMG, epiphany! we're related to apples, and an apple had touched Maan's lips!! *SQUEEEEEE* Wakka WakkaSunshineBouncy 8Apple
*ignores the cruel reality of it all, since this is as close as it gets for a despo like her* Silly
so, YES, WE ARE RELATED! JHAPPIE PAO! Big Hug
Pizza Hut? *grabs a slice* don't mind if i do. Eating Pizza
Sighhh....I wish SRK could sing for me like that. u r so lucky! Day Dreaming
oh yeah?? well  **PTTTTTTTT** to you too!!Tongue
oh-ho no u didn't! Urfired 
That cricket bat stunt will be the last one you perform, kyun ki you've messed around with Ruhi for the last time. **MSK glare** Ruhi shall now twist your life into a spiraling vortex of dread, torture and lotza lotza darkness!!!
K:
R: ***pffttt***
K: kya hua? abe duffer tu hasri kyu hai?
R: **looks up innocently** "Uh, kuch nahi."
K: **eyes R suspiciously**
R: "Vaise, tumhara ASLI bat tho mujhe bohot pasand aya."
K: "Tho? U ain't getting it sucka!"
R: "R u sure u dont have it?"
K: **pulls out hand that supposedly held the treasure** "what the...?"
R: **reveals the ASLI bat being held by right hand and smirks in victory**
K:
R: U see, being the smart person that I am (I NEVER brag but merely speak the truthWink), I have in my possesion a magnet that attracts wood! And since yo bat is wooden...well you get the pictureWink
K:
R: *sigh* I don't get how that works either
 
Ok i'm going to stop, haha I can't take this seriously!ROFL
 
haha loved your biology lesson professor! LOL I feel bettah knowing our distant relative, Ms. Apple (yes she is single LOL) got that lucky opportunity to be blessed by Maan's supple lips! I noticed how much redder the apple became, did u?
Wow kya jhappi de di mujhe! That was so tight that my right lung might have sprung a leak...JK! I loved it!!!
 
 


*sits around in that vortex of darkness* ya know, this is sorta cool. Ignoring You it smells like chocolate, and tastes like apples. ZOMG I'M IN THE VORTEX OF MAAN! the combo of u're Maan-glare with the dark vortex with Ms. Apple and my current craving for chocolate ended up in u're plan BACKFIRING! Laughing 1
gosh, yeh Tu Tu Main Main abhi khatam kar dete hain. tu jeet gayi, bas?
Bow To Each Other Kiran ----->Angel 3 , Ruhi ----> Bouncy 8
a magnet that attracts wood! ingenius! ROFL
aur woh apple tho sharam ke maare laal laal hota ja raha tha! Blushing
aur tere ko achcha laga? Brows le, ek aur jhappi!! Hug(that whole last sentence was really awkward....ConfusedLOLROFL

HAPPY REPUBLIC DAY!! Party
[/QUOTE]
Happy Republic Day!! Vande Mataram!!PartyDancing
...urm actually do you happen to have some room for me in that darkness void? anything associating with chocolate sounds heavenly right now!Day Dreaming 
Hooray I win!! ***dances geet style bhangra*** haha I love taang kiching you! LOL
 
**sniff** gosh I've never recieved so many electronic jhaapis from anyone before! Thanks a lot buddy!Hug
YOU. ARE. AWESOME. Clap
 
 
Ugh, when will Maan realize that just because you can't be intimate with his wifey doesn't mean that he should maintain a 10 ft radius away from her!?! I'm very dissappointed with Maan. At the very least tell Geet what the doc told him about her condition. Isn't he the gyan guru that can't tolerate lies?Ouch

The following 1 member(s) liked the above post:

kdg129

kdg129 Senior Member
kdg129
kdg129

Joined: 29 October 2010
Posts: 491

Posted: 26 January 2011 at 4:30pm | IP Logged
ah, awesome. that i am. Cool
and here's anotha one, just to add to the record!! Hug (ya know i ain't stoppin' till it drives u mad Tongue)
all i see in Maan's actions now is intense love, paranoia, and mistrust in self! *sigh* i'm a sucker for inner turmoil, and i think Maan's desire for Geet has risen to a level where he doesn't trust himself with a simple hug! Day Dreaming so if u look at it like that...Brows
but from Geet's POV, this shunning ain't nice. No No No

The following 1 member(s) liked the above post:

XXaquafireXX

XXaquafireXX Goldie
XXaquafireXX
XXaquafireXX

Joined: 17 October 2010
Posts: 1305

Posted: 27 January 2011 at 7:43pm | IP Logged
Originally posted by kdg129

ah, awesome. that i am. Cool
and here's anotha one, just to add to the record!! Hug (ya know i ain't stoppin' till it drives u mad Tongue)
all i see in Maan's actions now is intense love, paranoia, and mistrust in self! *sigh* i'm a sucker for inner turmoil, and i think Maan's desire for Geet has risen to a level where he doesn't trust himself with a simple hug! Day Dreaming so if u look at it like that...Brows
but from Geet's POV, this shunning ain't nice. No No No
God I just LOVE our sherni Geet!Clap She is working so hard by making the initiative moves while Maan is frozen like a deer caught in the headlights!ROFLROFLROFL
HAHA suffer MAAN suffer!!!!! Serves you right for not telling Geet the truth!!
Pssshh I give him 2 days before he loses  to his pathetic idea of "no touchie touchie" before losing his sanity and then....BlushingLOL
 
EDIT: HugHug 2 more for u!


Edited by XXaquafireXX - 27 January 2011 at 8:23pm

The following 1 member(s) liked the above post:

kdg129

kdg129 Senior Member
kdg129
kdg129

Joined: 29 October 2010
Posts: 491

Posted: 28 January 2011 at 3:10pm | IP Logged
Originally posted by XXaquafireXX

Originally posted by kdg129

ah, awesome. that i am. Cool
and here's anotha one, just to add to the record!! Hug (ya know i ain't stoppin' till it drives u mad Tongue)
all i see in Maan's actions now is intense love, paranoia, and mistrust in self! *sigh* i'm a sucker for inner turmoil, and i think Maan's desire for Geet has risen to a level where he doesn't trust himself with a simple hug! Day Dreaming so if u look at it like that...Brows
but from Geet's POV, this shunning ain't nice. No No No
God I just LOVE our sherni Geet!Clap She is working so hard by making the initiative moves while Maan is frozen like a deer caught in the headlights!ROFLROFLROFL
HAHA suffer MAAN suffer!!!!! Serves you right for not telling Geet the truth!!
Pssshh I give him 2 days before he loses  to his pathetic idea of "no touchie touchie" before losing his sanity and then....BlushingLOL
 
EDIT: HugHug 2 more for u!


after watching today's episode, my love for BOTH Geet and Maan has risen (if that's even possible anymore) to insurmountable heights!! Clap
ok, ok, Maan is being stupid. Angry but that's his CHARACTER. Approve he's always been like this. he gets panicked easily, is super-paranoid, rash, impulsive, and he likes taking the blame for everything. and he gets so caught up in his short-term goals that he forgets his original goal: to keep Geet out of stress! ConfusedLOL
i'm liking this little track, cuz it really brings out the originality and maintenance of the characters!
and Geet's character is amazing! she's not the withdrawn touch-me-not types! once she knows she's got the right to do so, why shouldn't she demand her husband's love?
HAYEEEE, Rab Ne Bana Di Jodi!! they're both so...CRAZY! and LOVING! and SELF-SACRIFICING! and STUPID! of course, Maan's more stupid. *lovingly slaps Maan's voodoo doll*
clearly, i'm a sucker for angst.Embarrassed so i hate what Maan is doing to Geet, but i know it hurts him just as much, if not more. Devil

The following 1 member(s) liked the above post:

XXaquafireXX

XXaquafireXX Goldie
XXaquafireXX
XXaquafireXX

Joined: 17 October 2010
Posts: 1305

Posted: 29 January 2011 at 11:05pm | IP Logged
Originally posted by kdg129

Originally posted by XXaquafireXX

Originally posted by kdg129

ah, awesome. that i am. Cool
and here's anotha one, just to add to the record!! Hug (ya know i ain't stoppin' till it drives u mad Tongue)
all i see in Maan's actions now is intense love, paranoia, and mistrust in self! *sigh* i'm a sucker for inner turmoil, and i think Maan's desire for Geet has risen to a level where he doesn't trust himself with a simple hug! Day Dreaming so if u look at it like that...Brows
but from Geet's POV, this shunning ain't nice. No No No
God I just LOVE our sherni Geet!Clap She is working so hard by making the initiative moves while Maan is frozen like a deer caught in the headlights!ROFLROFLROFL
HAHA suffer MAAN suffer!!!!! Serves you right for not telling Geet the truth!!
Pssshh I give him 2 days before he loses  to his pathetic idea of "no touchie touchie" before losing his sanity and then....BlushingLOL
 
EDIT: HugHug 2 more for u!


after watching today's episode, my love for BOTH Geet and Maan has risen (if that's even possible anymore) to insurmountable heights!! Clap
ok, ok, Maan is being stupid. Angry but that's his CHARACTER. Approve he's always been like this. he gets panicked easily, is super-paranoid, rash, impulsive, and he likes taking the blame for everything. and he gets so caught up in his short-term goals that he forgets his original goal: to keep Geet out of stress! ConfusedLOL
i'm liking this little track, cuz it really brings out the originality and maintenance of the characters!
and Geet's character is amazing! she's not the withdrawn touch-me-not types! once she knows she's got the right to do so, why shouldn't she demand her husband's love?
HAYEEEE, Rab Ne Bana Di Jodi!! they're both so...CRAZY! and LOVING! and SELF-SACRIFICING! and STUPID! of course, Maan's more stupid. *lovingly slaps Maan's voodoo doll*
clearly, i'm a sucker for angst.Embarrassed so i hate what Maan is doing to Geet, but i know it hurts him just as much, if not more. Devil

Well said! Whatever Maan says or does is always in extreme. The poor guy couldn't even RISK hugging her or giving her a peck on the cheek in fear of losing control over himself!LOL 
Boy I am glad that Geet finally understands the reason for Maan's dooriyan and so, hopefully in the near future, we will be able to see a SR part 2!!Wink btw I am LOVING this new side of GSK! Uski dil bilkul bhi chuhe jaisa nahi hai. Maan bhaiya, kaha bhaag jaayega re tu?ROFL
Arre sambhalke! If you slap Maan's voodoo doll too hard, he might lose an tooth in reality!  
  just kidding!LOL
yeah, I detest angsty stories too, but I have a feeling it will be booked to stay for an extended vacation here. Even with the Maaneet patch up, Anvesha has screwed up big time with that duffer who shall be not named! She's going to ultimately bring Maan into more pain and misery....**sniffles** I feel sorry for both of them... Cry
btw the new TellyBuzz article has stolen the title of your topic! Didya notice?? ShockedLOL


Edited by XXaquafireXX - 29 January 2011 at 11:10pm

The following 1 member(s) liked the above post:

kdg129

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Maan, a changed maan- Maneet Scene

Author: -Dimple-   Replies: 9   Views: 2621

-Dimple- 9 2621 12 August 2010 at 12:45pm by smrite
Geet leaving...changed Maan

Author: suniks   Replies: 0   Views: 703

suniks 0 703 12 August 2010 at 12:34pm by suniks
script changed....lets discuss

2 3

Author: adoremevirgo   Replies: 19   Views: 2544

adoremevirgo 19 2544 11 August 2010 at 1:39am by adoremevirgo
Drashti looks like Kaajal Kiran

2

Author: ifun   Replies: 15   Views: 1649

ifun 15 1649 19 July 2010 at 8:36pm by ibelieveinpink
Brij Appreciation Thread-Link To New Thread pg130

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: sallu_lover   Replies: 1209   Views: 54472

sallu_lover 1209 54472 19 July 2010 at 5:06am by sallu_lover

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index