Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

Jennifer Winget'sFC:Daar ke Aage jeet haiNotePg.1 (Page 37)

Farzu- IF-Sizzlerz
Farzu-
Farzu-

Joined: 08 January 2010
Posts: 16754

Posted: 27 January 2011 at 11:43am | IP Logged
Mel, sounds good :)
 
Arent you guys SO EXCITED for ZKJ?! I'ammmmmmmmmmm!!! Big smile 
I can barely hold my excitement LOL But I hope we get to see more of Jenny since there are sooooo many contestants!  :$
 
 

Farzu- IF-Sizzlerz
Farzu-
Farzu-

Joined: 08 January 2010
Posts: 16754

Posted: 27 January 2011 at 11:44am | IP Logged
Ria, aweeeh cute name!
 
 

The following 1 member(s) liked the above post:

krishnaria

TheMelody. IF-Dazzler
TheMelody.
TheMelody.

Joined: 29 May 2010
Posts: 4459

Posted: 27 January 2011 at 11:45am | IP Logged
LOL Me tooooooooo!<3 I've been counting down days! Ahhh it'll be so good to see her on screen. And with Shahrukh Khan...that's just the cherry on top!
krishnaria IF-Sizzlerz
krishnaria
krishnaria

Joined: 30 June 2007
Posts: 16844

Posted: 27 January 2011 at 11:46am | IP Logged
Originally posted by -Farzana-

Mel, sounds good :)
 
Arent you guys SO EXCITED for ZKJ?! I'ammmmmmmmmmm!!! Big smile 
I can barely hold my excitement LOL But I hope we get to see more of Jenny since there are sooooo many contestants!  :$
 
 
 
Hey wait I'm coming tooLOLLOL
m excited too.....
Yeah esp the BBs one.My God who isnt there.
Our Jenny looks angelish amongst themEmbarrassedLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Farzu-

Farzu- IF-Sizzlerz
Farzu-
Farzu-

Joined: 08 January 2010
Posts: 16754

Posted: 27 January 2011 at 11:47am | IP Logged

OMG when I heard SRK was gonna host the show, I nearly died :| This is gonna be one heck of a showwwww!

 
Hope she signs a show after this. I wanna see her EVERYDAY!
 
 

The following 2 member(s) liked the above post:

TheMelody.krishnaria

krishnaria IF-Sizzlerz
krishnaria
krishnaria

Joined: 30 June 2007
Posts: 16844

Posted: 27 January 2011 at 11:49am | IP Logged
Thanku Farzuu <3
 
did u sawJenny's pic wic i posted :S
 
n forgot to add ofc ShahJen <3 the one to look for..

The following 1 member(s) liked the above post:

Farzu-

TheMelody. IF-Dazzler
TheMelody.
TheMelody.

Joined: 29 May 2010
Posts: 4459

Posted: 27 January 2011 at 11:50am | IP Logged
I know!! I was so like over the moon when I heard about SRK LOL. It's a good thing the show will be coming Mon-Thurs, though. I was expecting it to come only on weekends..but I was wrong.

She's gonna be a treat to watch! Arghh! Can't hold the excitement now. 

The following 2 member(s) liked the above post:

krishnariaFarzu-

Farzu- IF-Sizzlerz
Farzu-
Farzu-

Joined: 08 January 2010
Posts: 16754

Posted: 27 January 2011 at 11:52am | IP Logged
Yeah Ria I saw the pic :D ShahJen is gonna rock man!
 
Mon-Thurs? Really? Thats awesome!! I thought it would  be 1 or 2 days a week like Zara Nachke Dikha.
 
 

The following 2 member(s) liked the above post:

TheMelody.krishnaria

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~*~FanClub of Jennifer Winget, "Winget Fantasy"~*~

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: romiosugar1   Replies: 1171   Views: 41583

romiosugar1 1171 41583 29 August 2010 at 5:38am by romiosugar1
::Jennifer and Chaitanya's Love Hub:: See PG 3

2 3 4 5

Author: 26javey   Replies: 32   Views: 8336

26javey 32 8336 20 March 2010 at 3:08pm by Shanoo-Jani
~~*Jennifer aka Katrina Kaif Heaven*~~

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: PuffinHypercity   Replies: 1166   Views: 40566

PuffinHypercity 1166 40566 01 November 2009 at 8:01am by -prabz-
KAJEN-KARAN AND JENNIFER/ARMAAN &RIDDHIMA

Author: nik_sweetpoison   Replies: 0   Views: 1564

nik_sweetpoison 0 1564 24 September 2009 at 2:57am by nik_sweetpoison
~Jeet & Soni Fanclub New siggies - article P16 ~

2 3 4 5 6 7 ... 15 16

Author: jaanlover   Replies: 123   Views: 19733

jaanlover 123 19733 28 April 2009 at 5:21pm by AS..

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index