Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat

India-Forums

   
Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat
Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat

Zee cine award winners online (Page 14)

qwww IF-Dazzler
qwww
qwww

Joined: 21 October 2004
Posts: 4515

Posted: 14 January 2011 at 10:15am | IP Logged
Originally posted by -Maddy-

... and the zee cine awards has officially lost it.... W*H ... 3 awards for best actress.... Ouch 
 
seriously crazy wackos.... Sleepy
 
    Zee Cine Awards: Jury Award For Best Actor Aishwarya Rai Bachchan - Guzaarish less than 10 seconds ago via web Zee Cine Awards: Best Director Karan Johar - My Name Is Khan 1 minute ago via web
      Zee Cine Awards: Best Actor Female Vidya Balan - Ishqiya 1 minute ago via web
        Zee Cine Awards: Popular Award For Best Director Karan Johar - My Name Is Khan 13 minutes ago via web
        • Zee Cine Awards: Popular Award For Best Actor Aishwarya Rai Bachchan
        lollipop baant rahe he  LOL
        Arent the stars ashamed to receive such faltu awards?

        The following 9 member(s) liked the above post:

        spunkpattinsonNuktaacheenDimdim.-Mmmmm-.khoobsurat.-SMay31-U-No-Pooruky786ibelieveinpink

        ruky786 IF-Stunnerz
        ruky786
        ruky786

        Joined: 12 August 2006
        Posts: 42291

        Posted: 14 January 2011 at 10:16am | IP Logged
        Must be lol ROFL why are these awards given out soooo many actors and actresses award must be tough competition

        The following 1 member(s) liked the above post:

        .khoobsurat.

        Katalicious IF-Sizzlerz
        Katalicious
        Katalicious

        Joined: 25 May 2010
        Posts: 20996

        Posted: 14 January 2011 at 10:16am | IP Logged
        Originally posted by sweet coco

         
        Oh no...Aishu isnt my fav actress! Not even top 3. Top 5 but not top 3. I just think shes really gorgeous and love some of her films. Mainly I love her cuz shes gorgeous. And dislike her cuz of the Salman stuff. But we wont get into thatTongue

        That's okay...w/in a few weeks I make sure she's in your top 2!!LOL (JK)!
        [/QUOTE]
         
        LOL! Well you are the one who got her in my top 5!ROFL
        Kya patha?LOL

        The following 1 member(s) liked the above post:

        ibelieveinpink

        Katalicious IF-Sizzlerz
        Katalicious
        Katalicious

        Joined: 25 May 2010
        Posts: 20996

        Posted: 14 January 2011 at 10:16am | IP Logged
        Originally posted by ruky786

        Originally posted by KatForeva

        WAIT WHAT!?!? VIDYA WON?Angry Ugh im so confused! Who won the actual best actress??


        Vidya did I thinkLOL
         
        WHAT!?!?!??!Angry UGH!

        The following 2 member(s) liked the above post:

        .khoobsurat.ruky786

        -RD- Moderator
        -RD-
        -RD-

        Crazy Creatives Lead
        Joined: 07 February 2007
        Posts: 24055

        Posted: 14 January 2011 at 10:17am | IP Logged
        I think the trophy shud actually go to the person discovering and making these new categories to keep everyone happy


        Edited by rdfan - 14 January 2011 at 10:17am

        The following 6 member(s) liked the above post:

        spunkpattinsonNuktaacheenSalma2-Mmmmm-.khoobsurat.ruky786

        -Mmmmm- IF-Veteran Member
        -Mmmmm-
        -Mmmmm-

        Joined: 25 January 2008
        Posts: 16955

        Posted: 14 January 2011 at 10:18am | IP Logged
        Originally posted by qwww

        Originally posted by -Maddy-

        ... and the zee cine awards has officially lost it.... W*H ... 3 awards for best actress.... Ouch 
         
        seriously crazy wackos.... Sleepy
         
          Zee Cine Awards: Jury Award For Best Actor Aishwarya Rai Bachchan - Guzaarish less than 10 seconds ago via web Zee Cine Awards: Best Director Karan Johar - My Name Is Khan 1 minute ago via web
            Zee Cine Awards: Best Actor Female Vidya Balan - Ishqiya 1 minute ago via web
              Zee Cine Awards: Popular Award For Best Director Karan Johar - My Name Is Khan 13 minutes ago via web
              • Zee Cine Awards: Popular Award For Best Actor Aishwarya Rai Bachchan
              lollipop baant rahe he  LOL
              Arent the stars ashamed to receive such faltu awards?
               
              yeah... i think this year by far has been the worst in the awards.... they might as well name it the lollipop awards... LOL
               
               

              The following 2 member(s) liked the above post:

              Nuktaacheen.khoobsurat.

              ibelieveinpink IF-Stunnerz
              ibelieveinpink
              ibelieveinpink

              Joined: 25 September 2006
              Posts: 34004

              Posted: 14 January 2011 at 10:18am | IP Logged
              I'm just happy I didn't have to wait for IIFA...if you all know what I mean!Wink

              The following 6 member(s) liked the above post:

              sheenu32lalyNuktaacheenSalma2Kataliciousruky786

              ruky786 IF-Stunnerz
              ruky786
              ruky786

              Joined: 12 August 2006
              Posts: 42291

              Posted: 14 January 2011 at 10:19am | IP Logged
              come on zee jaldi karo finish the awards offROFLROFLROFL

              The following 1 member(s) liked the above post:

              Katalicious

              Go to top

              Related Topics

                Topics Author Replies Views Last Post
              Katrina's Cine Blitz January 2010 scan, more pg*2

              2

              Author: PuffinHypercity   Replies: 15   Views: 1232

              PuffinHypercity 15 1232 17 January 2010 at 4:15am by missindia26
              Vidya Balan's scan from Cine Blitz (oct.2009)

              2

              Author: PCRocks   Replies: 13   Views: 1416

              PCRocks 13 1416 08 December 2009 at 10:25pm by -Masakali-
              Ajay and Sanjay on CINE BLITZ NOV 2009

              2

              Author: PCRocks   Replies: 12   Views: 1053

              PCRocks 12 1053 30 October 2009 at 7:58pm by burgerchaap
              zee cine awards

              2

              Author: ifyaa   Replies: 13   Views: 1124

              ifyaa 13 1124 13 October 2009 at 2:45am by Salyanka
              Kangana graces Cine Blitz !!

              Author: Sneh-Jiwan   Replies: 0   Views: 358

              Sneh-Jiwan 0 358 01 July 2009 at 3:07am by Sneh-Jiwan

              Forum Quick Jump

              Forum Category / Channels
              Forums

              Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat Topic Index

              Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

              Popular Channels :
              Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

              Quick Links :
              Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index