Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

||*MaanEet/GurTi Gossip Corner*|| #13 (Page 57)

mgdg_2010 IF-Rockerz
mgdg_2010
mgdg_2010

Joined: 28 November 2010
Posts: 8561

Posted: 14 January 2011 at 9:35pm | IP Logged
Originally posted by riza792

Ren chali gayi kya?
no dear watching vms....Big smile
to gaddi ki safar khatam kya....LOL
ahem ahem...

The following 3 member(s) liked the above post:

macho_muffin..shreyaa..RiMa_972

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 14 January 2011 at 9:35pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

Thank u thank u anu..lol
Judii haha i wish lol
okk me off to dinner!!
see ya

i am not even gonna say bye cuz i know u will be back by the time i even type byeLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

mgdg_2010..shreyaa..

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 14 January 2011 at 9:36pm | IP Logged
Originally posted by Anu_sajan4ever

@ muffin bt i only read 4 maneet ff hehehe so nopeee u gals r ff freaks hehehehe
 
haha thank u aloomoiselleLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

mgdg_2010SanzMonaya4ever

mgdg_2010 IF-Rockerz
mgdg_2010
mgdg_2010

Joined: 28 November 2010
Posts: 8561

Posted: 14 January 2011 at 9:38pm | IP Logged

The following 2 member(s) liked the above post:

macho_muffin..shreyaa..

RiMa_972 IF-Sizzlerz
RiMa_972
RiMa_972

Joined: 24 September 2010
Posts: 21886

Posted: 14 January 2011 at 9:38pm | IP Logged
Originally posted by mgdg_2010

Originally posted by riza792

Ren chali gayi kya?
no dear watching vms....Big smile
to gaddi ki safar khatam kya....LOL
ahem ahem...
Dekho dekho....and post good ones here.....I'll watch them later!Day Dreaming
Haan ...ab khatam ho gaya....part 2 while going back home!LOLLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

mgdg_2010..shreyaa..SanzMonaya4ever

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 14 January 2011 at 9:39pm | IP Logged
Okk me back
Rosh si..Thank u..lol i love it too..hehe
Ren di..OMG that is my FAV vm..
I love that vm a lot..The story is awesome and the vm just mind blowing

Judii haha dekho main 5 min me aa gayi u take 30 mins..lol

The following 2 member(s) liked the above post:

macho_muffinSanzMonaya4ever

RiMa_972 IF-Sizzlerz
RiMa_972
RiMa_972

Joined: 24 September 2010
Posts: 21886

Posted: 14 January 2011 at 9:39pm | IP Logged
Yaar....Aakhir Maanet ki shaadi kab hogi??Confused

The following 3 member(s) liked the above post:

mgdg_2010..shreyaa..SanzMonaya4ever

SanzMonaya4ever IF-Achieverz
SanzMonaya4ever
SanzMonaya4ever

Joined: 14 April 2010
Posts: 149030

Posted: 14 January 2011 at 9:40pm | IP Logged
Originally posted by macho_muffin

Originally posted by Anu_sajan4ever

@ muffin bt i only read 4 maneet ff hehehe so nopeee u gals r ff freaks hehehehe
 
haha thank u aloomoiselleLOL
oyeee now wat is allomoiselle

The following 3 member(s) liked the above post:

macho_muffinmgdg_2010..shreyaa..

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
got a totally new photo...offscreen...gurti

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: Ankita_88   Replies: 97   Views: 42917

Ankita_88 97 42917 15 September 2011 at 5:09am by x.Maaneet4eva.x
|khushi's vm|MaanEet new VM pg.3 21/11/10

2 3 4

Author: Amor.   Replies: 30   Views: 9091

Amor. 30 9091 07 March 2011 at 2:42pm by -Araina-
see GURTI together:pic OFFSCRN

2 3

Author: Amour_Reet   Replies: 18   Views: 12120

Amour_Reet 18 12120 19 October 2010 at 3:44am by tinatartari
What are GurTi's qualifications?

2

Author: Shipra_S   Replies: 14   Views: 6938

Shipra_S 14 6938 19 October 2010 at 3:35am by tinatartari
guyz wish gurti n others here...

2 3

Author: adits7   Replies: 21   Views: 3313

adits7 21 3313 01 August 2010 at 3:33pm by Thumari_Mahi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index