Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

FF (M&G):Close Yet So Far(2)-[Note Pg.142] (Page 99)

soniaz121 Senior Member
soniaz121
soniaz121

Joined: 29 December 2010
Posts: 785

Posted: 19 February 2011 at 2:32pm | IP Logged
amazing and plastic bed sheets omg ROFL

sweet cherry IF-Rockerz
sweet cherry
sweet cherry

Joined: 01 April 2008
Posts: 6007

Posted: 19 February 2011 at 4:33pm | IP Logged
loved da update
do continue
it was amazing
update soon
 
tinatartari IF-Rockerz
tinatartari
tinatartari

Joined: 25 August 2010
Posts: 8578

Posted: 19 February 2011 at 10:49pm | IP Logged
wonderful update!love in the air!plz update soon
Tyro IF-Sizzlerz
Tyro
Tyro

Joined: 29 December 2010
Posts: 24080

Posted: 19 February 2011 at 10:58pm | IP Logged
loved it...
daadi is so cool....Cool
maan doesnt stand a chance in front of the 2 ladies...LOL
adi n pinky to chupe rustam nikle....LOL
preethia IF-Sizzlerz
preethia
preethia

Joined: 05 October 2010
Posts: 10813

Posted: 20 February 2011 at 4:42am | IP Logged
loved the update...................embarassing msk abt his childhood not gud geet..............
SahSah IF-Sizzlerz
SahSah
SahSah

Joined: 06 November 2007
Posts: 18199

Posted: 20 February 2011 at 5:53am | IP Logged
awwww that was awesome....really loved it
MaansMishti Senior Member
MaansMishti
MaansMishti

Joined: 17 April 2010
Posts: 917

Posted: 23 February 2011 at 10:04pm | IP Logged
Wow I havent read this FF for just 2 weeks and so much has happend LOL. Love how Maan and Geet's relationship is forming slowly....the rat scene was hilarious ROFL. And wow the talk Maan and Geet had in his cabin was so funny.....I didnt kno Geet was this open in her relationship but then I read wat wud happen once theyre married....bechara Maan LOL....has to go thru so much bcuz of Geet LOL. And wow loved how u brought in someone for Arjun as well....I love his character way better than the show....I can so imagine the Arjun from the show as this gay Arjun cuz he always seems gay to me in the show anyways WinkROFL. But why Yash yaar....cant imagine him like this ahaha.....why cudnt it have been Manav...he wudve pakka been the perfect guy for Arjun Embarrassed. BTW wat happend at the store...u kinda left it hanging in the middle....did Arjun ask Yash out or wat?! LOL And OMG Adi and Pinky already go out?! Shocked WAT? HOW? SINCE WHEN? LOL.....tht was totally unexpected BUT I love it Big smile!! I cant believe Adi has been doing this behind Maan's back event though he's dead scared of him LOL and AHAHA loved Adi's pick-up line he used on Pinky....tht was so cute and like Pinky said the best pick-up line I have ever heard Wink. WOW Maan and Geet romancing in the house already Shocked.....chi chi babaji no sharam at all LOL. Oh btw loved the song Maan was singing to find her....so cute Smile. PLZ jaldi update the next part....so wanna find out wat happens next!

P.S. I dont kno if I told u before but I love ur Geet....she's so funny and weird at the same time! Just when I think she cant get and more weirder...there she goes and does something unexpected LOL.....I love the way ur write this FF with spontaneity!! Clap
mrs.msk IF-Rockerz
mrs.msk
mrs.msk

Joined: 25 October 2010
Posts: 6952

Posted: 24 February 2011 at 12:25pm | IP Logged
Originally posted by MaansMishti

Wow I havent read this FF for just 2 weeks and so much has happend LOL. Love how Maan and Geet's relationship is forming slowly....the rat scene was hilarious ROFL. And wow the talk Maan and Geet had in his cabin was so funny.....I didnt kno Geet was this open in her relationship but then I read wat wud happen once theyre married....bechara Maan LOL....has to go thru so much bcuz of Geet LOL. And wow loved how u brought in someone for Arjun as well....I love his character way better than the show....I can so imagine the Arjun from the show as this gay Arjun cuz he always seems gay to me in the show anyways WinkROFL. But why Yash yaar....cant imagine him like this ahaha.....why cudnt it have been Manav...he wudve pakka been the perfect guy for Arjun Embarrassed. BTW wat happend at the store...u kinda left it hanging in the middle....did Arjun ask Yash out or wat?! LOL And OMG Adi and Pinky already go out?! Shocked WAT? HOW? SINCE WHEN? LOL.....tht was totally unexpected BUT I love it Big smile!! I cant believe Adi has been doing this behind Maan's back event though he's dead scared of him LOL and AHAHA loved Adi's pick-up line he used on Pinky....tht was so cute and like Pinky said the best pick-up line I have ever heard Wink. WOW Maan and Geet romancing in the house already Shocked.....chi chi babaji no sharam at all LOL. Oh btw loved the song Maan was singing to find her....so cute Smile. PLZ jaldi update the next part....so wanna find out wat happens next!

P.S. I dont kno if I told u before but I love ur Geet....she's so funny and weird at the same time! Just when I think she cant get and more weirder...there she goes and does something unexpected LOL.....I love the way ur write this FF with spontaneity!! Clap
 
ahah YAY!!! You are finally back mishti lol
Of course all rules changes after marriage hehehee and geet will make sure that Maan is in check after marriage..I mean I would too ehehehehe
umm you will find out bout Arjun and Yash in the next part.heheh I know I left it hanging so i thougth it wuold be better if I leave tht for later hehe
Adi and pinky umm I wasn't going to give this big schok to you guys but thought hey wht the heck you guys will be surprised and I love surpriseing you guys!!! LOLLOLLOL
Is Manav a random guy name??? hehee I couldn't tihnk of anyone so thght of yash ehhehehe
 
haha Geet gets more weirder later on! wait and watch (Or read in this case heheh)
thanx so much for ur wonderful comment!Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

MaansMishti

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ar rm aa when destiny meets love(note on pg 94)

2 3 4 5 6 7 ... 93 94

Author: mithilalovesksg   Replies: 745   Views: 73032

mithilalovesksg 745 73032 05 February 2013 at 7:46am by amandadsouza95
Adolescence of Love - Chap15/Pg136 (11/29)

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: spln   Replies: 1135   Views: 116523

spln 1135 116523 08 May 2012 at 4:34am by roshni_A
BroKen EndS-MayUr Part-21 , Page-148 12/aug

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: Let-It-Go   Replies: 1210   Views: 72354

Let-It-Go 1210 72354 13 December 2011 at 7:19am by Angels_Ring
miley jab hum tum. updated Note Pg 26

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: ammygurl   Replies: 222   Views: 16829

ammygurl 222 16829 29 March 2011 at 3:15pm by ammygurl
~~True love~~[AR FF] NOTE PG 7 [11/4]

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: -Fizzi-   Replies: 72   Views: 7983

-Fizzi- 72 7983 28 March 2011 at 12:02pm by cant.be.assed.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index