Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

FF (M&G):Close Yet So Far(2)-[Note Pg.142] (Page 23)

dhrashtee Goldie
dhrashtee
dhrashtee

Joined: 19 March 2007
Posts: 1487

Posted: 20 January 2011 at 5:53pm | IP Logged
amazing n lovely update....when u said there was a surprise for us, i was really excited thinking we might be getting some alone maaneet moments. while i was reading i thoought, Vicky will leave both of them alone since he had the idea that maan liked geet.. but he never did.... i love the letter maan wrote to geet.... hope, geet is in delhi... as per precap, it gives her enough time to get to delhi.... loved the update... pls cont soon.....

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 20 January 2011 at 5:58pm | IP Logged
OMG
That was a superbb Update
Awesomeeeee
Loved it
Hayee love the kitchen scene
and then lol vicky noticing maan starring at geet and asking he like her..haha
Loved that
OMG The letter was beautiful..Finally he said it..but geet wasn't with him..
Cant wait till they meet now..
Continue soon
Thank u!!

mitzi11 IF-Sizzlerz
mitzi11
mitzi11

Joined: 24 January 2009
Posts: 10642

Posted: 20 January 2011 at 6:03pm | IP Logged
truce dinner funny cute oh Vicky has sharp eyes to recognize that his friend likes Geet  love how Maan spill the beans to Geet but wish there face to face when he telling who he was lovely my dear pls cont soonnnnnnnnnn thanks pm

The following 1 member(s) liked the above post:

mrs.msk

puth IF-Dazzler
puth
puth

Joined: 22 February 2010
Posts: 3742

Posted: 20 January 2011 at 6:52pm | IP Logged
omg dear the confession is so so so cute.....i loved it.....EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
finally maan singh khurana confessed his loveLOLLOLLOL
i too feel like having a cookie with meCryCryCryCry but my husband wont agree for a doggyAngry
mrs.msk IF-Rockerz
mrs.msk
mrs.msk

Joined: 25 October 2010
Posts: 6952

Posted: 20 January 2011 at 7:02pm | IP Logged
Originally posted by Shayma29

Amazing update----jus Lovedd it----loved it wen vicky was teasing Maan about geet---WOW Geet jus got a big shock rite now---cnt w8 4 the nxt part---plz Cont soon Xx.... Wink
phew thank god you liked the note hehehe
I knew you guys were looking for a surprise that is why I was being nervous whether you guys will like it or not hehe
will update soon!
mrs.msk IF-Rockerz
mrs.msk
mrs.msk

Joined: 25 October 2010
Posts: 6952

Posted: 20 January 2011 at 7:03pm | IP Logged
Originally posted by rsroopali

awesomeeeeeee wowwwwwwww
maans note was soooooo beautifully written luved itttttt
want 2 see wt happens after a week
thank you so much
I can finally come from under my blanket heheh
will updat soon!
shah10 IF-Sizzlerz
shah10
shah10

Joined: 03 May 2010
Posts: 23344

Posted: 20 January 2011 at 7:03pm | IP Logged
awsome update..
but DID geet knws that maan is dehlishark?
.
mrs.msk IF-Rockerz
mrs.msk
mrs.msk

Joined: 25 October 2010
Posts: 6952

Posted: 20 January 2011 at 7:04pm | IP Logged
Originally posted by -shamima-

Awe the truce dinner was funny and cute and oh so vicky noticed this a long time ago and decided to tell him today and haha maan getting lost in geet and vicky telling him to be bold because it's creepy the way he stares at her was so funny because geet says it to them two lol and awe the way maan revealed himself was so cute and romantic simple but effective but poor him his surprise went down the drain as an emergency came up and awe geet probably wants to see him now anyways great update and ooh a week later can't wait Smile
Shamima thanx so much!
Vicky does have Sharp eyes you have no idea I was laughing out loud before I even wrote down the part just the thoguht about it made me laugh heeh
Thank god the letter worked hehe
it was last minute note for me LOL
will update soon

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ar rm aa when destiny meets love(note on pg 94)

2 3 4 5 6 7 ... 93 94

Author: mithilalovesksg   Replies: 745   Views: 73076

mithilalovesksg 745 73076 05 February 2013 at 7:46am by amandadsouza95
Adolescence of Love - Chap15/Pg136 (11/29)

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: spln   Replies: 1135   Views: 116564

spln 1135 116564 08 May 2012 at 4:34am by roshni_A
BroKen EndS-MayUr Part-21 , Page-148 12/aug

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: Let-It-Go   Replies: 1210   Views: 72385

Let-It-Go 1210 72385 13 December 2011 at 7:19am by Angels_Ring
miley jab hum tum. updated Note Pg 26

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: ammygurl   Replies: 222   Views: 16838

ammygurl 222 16838 29 March 2011 at 3:15pm by ammygurl
~~True love~~[AR FF] NOTE PG 7 [11/4]

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: -Fizzi-   Replies: 72   Views: 7991

-Fizzi- 72 7991 28 March 2011 at 12:02pm by cant.be.assed.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index