Tere Liye

India-Forums

   
Tere Liye
Tere Liye

Episode Discussion Thread - 13th - 18th Jan 2011. (Page 84)

SunShine_A IF-Stunnerz
SunShine_A
SunShine_A

Joined: 13 May 2009
Posts: 33480

Posted: 16 January 2011 at 1:06am | IP Logged
Originally posted by Soaps1

oh they were married for 35 years pre leap ... that was a typo ROFL that epi in which preet said it was after prem and heer got married the first time


No ashi remeber the cigar scene a few epis after prem and heer's first marriage ... he mentioned it then ... when prem was going to office with his dabba ? ROFL
ROFLROFLROFL
I don't remember tht but if u sayng thn he must hadROFLROFL
 
BT is still same
Taani went 10 yrs back thn 8 yrs leap and almost 1 yr toh chala gaya hoga in all this and onu is in assylum fr 3 yrs
SleepyROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

deeps07Soaps1

Soaps1 IF-Stunnerz
Soaps1
Soaps1

Joined: 03 October 2008
Posts: 43629

Posted: 16 January 2011 at 1:13am | IP Logged
I am just watching the football match scene ... Lalu was so selfish always ROFL Trophy jeet gaey tou merey baitey, haar jatey tou ... ErmmROFL

Anyways what will happen tomorrow in TL? I am fed up of watching the vamps
deeps07 IF-Dazzler
deeps07
deeps07

Joined: 13 August 2006
Posts: 3932

Posted: 16 January 2011 at 1:36am | IP Logged
did any one mention that harshad was of 45 years in kis desh as per the calculation...ROFLROFLROFLROFL...OMG...ROFLROFLROFL....its better if we forget mathematics from 0 to 9 in BT...it helps alot...ROFLROFLROFL...

The following 1 member(s) liked the above post:

Soaps1

Soaps1 IF-Stunnerz
Soaps1
Soaps1

Joined: 03 October 2008
Posts: 43629

Posted: 16 January 2011 at 1:38am | IP Logged
Originally posted by deeps07

did any one mention that harshad was of 45 years in kis desh as per the calculation...ROFL...OMG...ROFLROFLROFL....its better if we forget mathematics from 0 to 9 in BT...it helps alot...ROFLROFLROFL...


Yea even at 45 he looked so WOW to steal the heart of even a 13 year old ROFL


Edited by Soaps1 - 16 January 2011 at 1:38am

The following 1 member(s) liked the above post:

deeps07

Lubz.TaAnu IF-Sizzlerz
Lubz.TaAnu
Lubz.TaAnu

Joined: 01 December 2010
Posts: 11754

Posted: 16 January 2011 at 1:41am | IP Logged
Originally posted by Soaps1

Lubz both are awesome loved the achi lagti ho one a little more though LOL

Thaaank you Nads, yeah, I worked on that one a bit longer so that's probably why LOL
Lubz.TaAnu IF-Sizzlerz
Lubz.TaAnu
Lubz.TaAnu

Joined: 01 December 2010
Posts: 11754

Posted: 16 January 2011 at 1:44am | IP Logged
Originally posted by _-sHoNaa-_

Originally posted by Lubz.TaAnu

Woohoo, finally made a VM, here's the link girls... enjooy.Main Agar Kahoon

Making another one now LOL


omg tht was beautifulllllllllllllllDay DreamingDay DreamingDay Dreaming
if ur making another one...can i suggest a song? Embarrassedsoniyo from raaz 2 matches taanu a lot..specially wid jail scenesDay Dreaming + taanu's emotional scenes in hospital & after ananya's deathDay Dreaming...

Baby, Come, stand by my side

Come n be my guide in life

O i will be what you want me to be

I will give all my love in whole of my life



SOniyo O soniyo

Tumhein Dekhta hoon to sochta hoon bas yehi

Tum jo mera saath do

Sare gum bhola ke

Jee lu muskuraake zindagi


Tu dede mera saath tham le haath



Chahe jo bhi ho baat

Tu bas de de mera saath


Day Dreaming




Thaaank you. I'm glad you liked it. =]

Yeeah, sure. I'll have a listen to that song and probably try and work on it today.

Glad everyone enjoyed them though. =D

Edited by Lubz.TaAnu - 16 January 2011 at 1:45am

The following 2 member(s) liked the above post:

deeps07Soaps1

deeps07 IF-Dazzler
deeps07
deeps07

Joined: 13 August 2006
Posts: 3932

Posted: 16 January 2011 at 1:51am | IP Logged
Originally posted by Soaps1

I am just watching the football match scene ... Lalu was so selfish always ROFL Trophy jeet gaey tou merey baitey, haar jatey tou ... ErmmROFL

Anyways what will happen tomorrow in TL? I am fed up of watching the vamps


vamps se yaad aayi....the way they show rithesh's senti feelings and his hilarious dialogues and to cap it all...it was never badlaa...it was love...ROFLROFLROFLROFL....funny man...ROFLROFL..i am sure according to him the vamp and villain of the show is surely taani and anuraag....ConfusedROFL...
BUT....for me...
Best vamps and villain of the show award goes to............Bachaa partyOuchOuchOuch
Best comedy character.........Rithesh...(all he makes me do is ROFL)..Confused
Best joker award..........Nupurwith her purple wigSilly
Best wacko man award ....again Rithesh and nupur..Wacko.hope they share the award and not fight for it....Embarrassed
Silly
Best pathi pathni award......ofcourse Anu-taaniDay DreamingDay Dreaming.Day Dreaming..kyun ki anu taani ka one and only pathi  hein..PartyDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay Dreaming....
Day DreamingBest double standard award.....MauliOuch
Best idiotic Brother anyone would hate to have......TaposhAngry
AngryBest mum mom award..........NeeluLOL
Best attack package award........Laboni....(she does it at the right time too)Embarrassed
Best creater of all the problems award..........ShekharLOL


i am missing an award for robbi...but i cant find the perfect one....any ideas friendsWink...nadz..?Tongue

The following 1 member(s) liked the above post:

Soaps1

Lubz.TaAnu IF-Sizzlerz
Lubz.TaAnu
Lubz.TaAnu

Joined: 01 December 2010
Posts: 11754

Posted: 16 January 2011 at 1:52am | IP Logged
Oooh. I've just thought of another two songs LOL

I think I'll push them back to sometime this week though LOL
gotta actually get some work done!

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~:* Anupriya Kapoor AT *:~ (UNDER CONSTRUCTION)

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: Pyari_Zahra   Replies: 136   Views: 21151

Pyari_Zahra 136 21151 01 December 2011 at 9:40am by -GoldMist-
~:*Harshad Chopda Appreciation Thread *:~

2 3 4 5 6 7 ... 96 97

Author: SunShine_A   Replies: 772   Views: 69769

SunShine_A 772 69769 04 July 2011 at 2:25pm by Alisha.
Rajat Tokas/Robindo AT Petition link 1st pg

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: --sanchita--   Replies: 1203   Views: 86239

--sanchita-- 1203 86239 28 May 2011 at 1:42pm by farhassan51
Episode Discussion Thread: 23-27th August

2 3 4 5 6 7 ... 66 67

Author: -Dimple-   Replies: 532   Views: 24433

-Dimple- 532 24433 30 August 2010 at 2:50am by -vandy-
Episode Discussion Thread: 16-20th August

2 3 4 5 6 7 ... 39 40

Author: -Dimple-   Replies: 318   Views: 14264

-Dimple- 318 14264 21 August 2010 at 11:10am by .Angel

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Tere Liye Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index