Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

B&G with attitude probs #124 link nxt thread pg120 (Page 9)

Mrs.Hulk IF-Stunnerz
Mrs.Hulk
Mrs.Hulk

Joined: 28 April 2009
Posts: 35083

Posted: 18 January 2011 at 3:59am | IP Logged
Originally posted by stargaze94

awww i know that Big smile
my day went pretty badly ... i can't even walk, wonder how i am going to go for tuition tomorrow Ouch
OMG!!....r u okay>???Confused..what happened to ur leg????Ouch

The following 1 member(s) liked the above post:

Euphoria.

Euphoria. IF-Sizzlerz
Euphoria.
Euphoria.

Joined: 23 September 2009
Posts: 14890

Posted: 18 January 2011 at 4:00am | IP Logged
yup would try that bhaiya but it's just that i start walking really strangely LOL
@prinzi: nothing much actually ... very funny actually ... i hurt my pinkie finger and didn't know that it was going to be that bad LOL
you know this shows we should not neglect small things LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

beast4u

beast4u IF-Sizzlerz
beast4u
beast4u

Joined: 19 April 2010
Posts: 13139

Posted: 18 January 2011 at 4:01am | IP Logged
Originally posted by stargaze94

awesome here goes my like button again!
OMG before i forget!!!!
bhaiyaaaaaaa you are an awesomeeeee writer!!!!!
when are you updating your ff???????

srrrrryyyyyyyy annnnnnuuuuu mein nahi kar raha update kuch bhi.......aur mat poochna kyu......LOL LOL

Euphoria. IF-Sizzlerz
Euphoria.
Euphoria.

Joined: 23 September 2009
Posts: 14890

Posted: 18 January 2011 at 4:01am | IP Logged
honestly i hate the IF rule for the like button Thumbs Down

The following 1 member(s) liked the above post:

beast4u

Mrs.Hulk IF-Stunnerz
Mrs.Hulk
Mrs.Hulk

Joined: 28 April 2009
Posts: 35083

Posted: 18 January 2011 at 4:01am | IP Logged
Originally posted by stargaze94

prinzi send me the links of your ffs if possible okay???
i wanna read them :)
sure...But i don't like myself as a writerDead & i update occationallyLOLLOLLOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Euphoria.

Euphoria. IF-Sizzlerz
Euphoria.
Euphoria.

Joined: 23 September 2009
Posts: 14890

Posted: 18 January 2011 at 4:02am | IP Logged
kyunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Shocked
hey you can't do that!!!!
i read the entire ff today and i am soooo in love with it!
you just can't leave it dangling especially when it has reached the climax! (i am talking about picture perfect love btw)

The following 1 member(s) liked the above post:

beast4u

beast4u IF-Sizzlerz
beast4u
beast4u

Joined: 19 April 2010
Posts: 13139

Posted: 18 January 2011 at 4:03am | IP Logged
Originally posted by Prinnia

I wanna know too when is armaan going to update his FFs????EmbarrassedLOL

prinnu tu chup kar tujhe bataaya tha meine pehle hi ke mein nahi karu ga kuch bhi update.......LOL

Euphoria. IF-Sizzlerz
Euphoria.
Euphoria.

Joined: 23 September 2009
Posts: 14890

Posted: 18 January 2011 at 4:03am | IP Logged
that's for me to decide prinzi DI LOL
i want to read your ffs ... if you don't send me the links then i have to find them myself which would take me longer Ouch

The following 1 member(s) liked the above post:

beast4u

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Attitude CC # FuN zOnE & CrEaTiVe gAllErY |IO|

2 3

Author: Ethereal-Path   Replies: 22   Views: 2018

Ethereal-Path 22 2018 17 October 2010 at 10:08pm by -ArohaAngel-
Boys&Girls with attitude problem#88|Invites only|

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Mrs.Hulk   Replies: 1193   Views: 31636

Mrs.Hulk 1193 31636 26 August 2010 at 11:45pm by hunder
Boys&Girls with attitude problem#87 Invite Only

2 3 4 5 6 7 ... 163 164

Author: princess52   Replies: 1311   Views: 31120

princess52 1311 31120 24 August 2010 at 8:51pm by Mrs.Hulk
Boys&Girls with attitude problem #86 Invites Only

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: hunder   Replies: 1207   Views: 28865

hunder 1207 28865 22 August 2010 at 9:48am by AttractiveAdya
Boys&Girls with attitude problem #85 Invites Only

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: shininggal2008   Replies: 1200   Views: 29591

shininggal2008 1200 29591 17 August 2010 at 7:56pm by lucario

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index