Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

B&G with attitude probs #124 link nxt thread pg120 (Page 16)

Euphoria. IF-Sizzlerz
Euphoria.
Euphoria.

Joined: 23 September 2009
Posts: 14890

Posted: 18 January 2011 at 4:36am | IP Logged
@prinzi: i do everything apart from cooking like helping my mum in cleaning the house (when i am free) Big smile
@bhaiya: do whatever you want but i just want your ff updated LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

beast4u

Mrs.Hulk IF-Stunnerz
Mrs.Hulk
Mrs.Hulk

Joined: 28 April 2009
Posts: 35083

Posted: 18 January 2011 at 4:37am | IP Logged
Originally posted by shona_lover

nope i don't think so.......ROFL ROFL

ROFLBut i think so..and that's ENOUGHLOLLOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Euphoria.

beast4u IF-Sizzlerz
beast4u
beast4u

Joined: 19 April 2010
Posts: 13139

Posted: 18 January 2011 at 4:38am | IP Logged
Originally posted by stargaze94

@bhaiya: kabhi aayegi ya nahin????
you say that you are sooo shy that you don't talk to girls then how are you going to get yourself a wife LOL

hahaha well itna shy nahi hoon mein.....LOL LOL to koi problem nahi hogi mujhe........Wink LOL


beast4u IF-Sizzlerz
beast4u
beast4u

Joined: 19 April 2010
Posts: 13139

Posted: 18 January 2011 at 4:38am | IP Logged
Originally posted by Prinnia

Originally posted by shona_lover

Originally posted by Prinnia

Originally posted by stargaze94

@prinzi: kya bataoon????LOL
@armaan: i would pity your wife-to-be ... bechari would have to do all the work LOL
ROFLjo tum chahoLOLLOL

nahi yaar anu..armaan ki wife to armaan se hi ghar ka sara kaam karwayegiLOL

well jab aayegi tab dekha jaega.........ROFL ROFL

ROFLarmaan sharma gayyaLOL

huh mein aisi baaton pe nahi sharmaata ladkiyon ki tarah.........ROFL ROFL

Mrs.Hulk IF-Stunnerz
Mrs.Hulk
Mrs.Hulk

Joined: 28 April 2009
Posts: 35083

Posted: 18 January 2011 at 4:38am | IP Logged
Originally posted by stargaze94

@prinzi: i do everything apart from cooking like helping my mum in cleaning the house (when i am free) Big smile
@bhaiya: do whatever you want but i just want your ff updated LOL
=wo to main bhi kar leti hu...aur bata??LOLLOL

ME TOO WANT HIS FF UPDATED .....and only by HIMLOL


Edited by Prinnia - 18 January 2011 at 4:39am

The following 2 member(s) liked the above post:

Euphoria.beast4u

beast4u IF-Sizzlerz
beast4u
beast4u

Joined: 19 April 2010
Posts: 13139

Posted: 18 January 2011 at 4:40am | IP Logged
Originally posted by stargaze94

@prinzi: i do everything apart from cooking like helping my mum in cleaning the house (when i am free) Big smile
@bhaiya: do whatever you want but i just want your ff updated LOL

hawww theek hai tu agli dafa dekhi gi to wo topic close hoga.........ROFL ROFL

Euphoria. IF-Sizzlerz
Euphoria.
Euphoria.

Joined: 23 September 2009
Posts: 14890

Posted: 18 January 2011 at 4:40am | IP Logged
@bhaiya: nope not hurt your leg duffer! LOL
@priniz: aur kya bataoon????
kuch secrets nahin hain jo main bata sakti LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

beast4u

beast4u IF-Sizzlerz
beast4u
beast4u

Joined: 19 April 2010
Posts: 13139

Posted: 18 January 2011 at 4:40am | IP Logged
Originally posted by Prinnia

Originally posted by shona_lover

nope i don't think so.......ROFL ROFL

ROFLBut i think so..and that's ENOUGHLOLLOLLOL

Angry LOL LOL


Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Attitude CC # FuN zOnE & CrEaTiVe gAllErY |IO|

2 3

Author: Ethereal-Path   Replies: 22   Views: 2015

Ethereal-Path 22 2015 17 October 2010 at 10:08pm by -ArohaAngel-
Boys&Girls with attitude problem#88|Invites only|

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Mrs.Hulk   Replies: 1193   Views: 31593

Mrs.Hulk 1193 31593 26 August 2010 at 11:45pm by hunder
Boys&Girls with attitude problem#87 Invite Only

2 3 4 5 6 7 ... 163 164

Author: princess52   Replies: 1311   Views: 31064

princess52 1311 31064 24 August 2010 at 8:51pm by Mrs.Hulk
Boys&Girls with attitude problem #86 Invites Only

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: hunder   Replies: 1207   Views: 28813

hunder 1207 28813 22 August 2010 at 9:48am by AttractiveAdya
Boys&Girls with attitude problem #85 Invites Only

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: shininggal2008   Replies: 1200   Views: 29546

shininggal2008 1200 29546 17 August 2010 at 7:56pm by lucario

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index