Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

ll*Sano CC #34-(IO)*ll (Page 95)

..Armaania.. IF-Sizzlerz
..Armaania..
..Armaania..

Joined: 15 April 2010
Posts: 15801

Posted: 20 January 2011 at 5:03am | IP Logged
Originally posted by Sano88

@ mahi thanks help k liye... btw itne questions aaye waha mera toh waatt lag gayii.,
 
@ baby chunni is here ROFL
 
@ faiza, tume kya khaya khane mein, mujhe bhook lagi hai ROFL btw i have losted 5 kgs Approve


Haan isliye meine kaha tumhaari help kardo , u poor are bombarded with questions.ROFLROFL
Aww u on diet?are u chubby?

-Faiza- IF-Sizzlerz
-Faiza-
-Faiza-

Joined: 02 January 2010
Posts: 18017

Posted: 20 January 2011 at 5:03am | IP Logged
ok grlz mere jane ka waqt ho gaya..ab news khatamROFL..ok byeeeeeeeeeeeeeee

The following 1 member(s) liked the above post:

Sano88

Sano88 IF-Achieverz
Sano88
Sano88

Joined: 10 April 2005
Posts: 133855

Posted: 20 January 2011 at 5:04am | IP Logged
Originally posted by Faiza_Khan

Originally posted by Sano88

Originally posted by Faiza_Khan

Originally posted by Sano88

@ mahi thanks help k liye... btw itne questions aaye waha mera toh waatt lag gayii.,
 
@ baby chunni is here ROFL
 
@ faiza, tume kya khaya khane mein, mujhe bhook lagi hai ROFL btw i have losted 5 kgs Approve

  me ne to aaj pae khaye they...congratz yr 5 kiloParty..me bhi almost dietng per hun aaj kalApproveROFL
 
Haan mera weight 62 haiLOL abhi 4 kgs aur phir khatam.. sab normalBig smileROFL paaaaaye.. mmmmmmmmmmLOL

   good going yrBig smile  paee khane hain???
 
ahaaaaaaaye, kaise bannein hain btw.. tandoor ki roti bhi rakhna ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-Faiza-

BilliCat. Viewbie
BilliCat.
BilliCat.

Joined: 12 January 2009
Posts: 18181

Posted: 20 January 2011 at 5:04am | IP Logged
AM AM NOT BABY .
BERBIE am banning u for saying this wait karoROFLROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Sano88

Sano88 IF-Achieverz
Sano88
Sano88

Joined: 10 April 2005
Posts: 133855

Posted: 20 January 2011 at 5:05am | IP Logged
Originally posted by Princezz22

Originally posted by Sano88

@ mahi thanks help k liye... btw itne questions aaye waha mera toh waatt lag gayii.,
 
@ baby chunni is here ROFL
 
@ faiza, tume kya khaya khane mein, mujhe bhook lagi hai ROFL btw i have losted 5 kgs Approve


Haan isliye meine kaha tumhaari help kardo , u poor are bombarded with questions.ROFLROFL
Aww u on diet?are u chubby?
 
I look  like chubby sometimes, so i have to throw all of my weight.. btw i'm 5-6 so weight theek hai.. lekin bas mujhe karna hai ROFL yes..itne questions uffffffffffffffffffffffffffLOL
 
@ faiza byeeeeeeeeeeeeeeeee
 
 
@ chunni, chal kar ROFL


Edited by Sano88 - 20 January 2011 at 5:05am

The following 1 member(s) liked the above post:

..Armaania..

..Armaania.. IF-Sizzlerz
..Armaania..
..Armaania..

Joined: 15 April 2010
Posts: 15801

Posted: 20 January 2011 at 5:20am | IP Logged
I am preparing lay out for my shop.Cool

The following 1 member(s) liked the above post:

Sano88

Sano88 IF-Achieverz
Sano88
Sano88

Joined: 10 April 2005
Posts: 133855

Posted: 20 January 2011 at 5:21am | IP Logged
Originally posted by Princezz22

I am preparing lay out for my shop.Cool
 
hmmmm.. tabhi late reply ROFLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

..Armaania..

..Armaania.. IF-Sizzlerz
..Armaania..
..Armaania..

Joined: 15 April 2010
Posts: 15801

Posted: 20 January 2011 at 5:23am | IP Logged
Originally posted by Sano88

Originally posted by Princezz22

I am preparing lay out for my shop.Cool
 
hmmmm.. tabhi late reply ROFLLOL


Haan.LOL
Hmm se yaad aya mera Hm bohut weird hainROFLROFLI say hm while I disagree with sum1's pov , or feel offended or get hurt.Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

Sano88

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ll*Sano CC #29-(IO)*ll

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: saher_90   Replies: 1202   Views: 28110

saher_90 1202 28110 22 September 2010 at 12:40pm by saher_90
ll*Sano CC #28-(IO)*ll Ramadan Kareem

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Sano88   Replies: 1196   Views: 30517

Sano88 1196 30517 19 August 2010 at 1:07pm by saher_90
ll*Sano CC #27-(Invites Only)*ll

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: saher_90   Replies: 1193   Views: 30629

saher_90 1193 30629 27 April 2010 at 4:09am by Sano88
ll*Sano CC #26-(Invites Only)*ll

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Sano88   Replies: 1200   Views: 28802

Sano88 1200 28802 25 March 2010 at 5:29am by saher_90
ll*Sano CC #25-(Invites Only)*ll

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Sano88   Replies: 1198   Views: 27892

Sano88 1198 27892 11 March 2010 at 4:20am by mr.superkool

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index