Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

ll*Sano CC #34-(IO)*ll (Page 6)

-Faiza- IF-Sizzlerz
-Faiza-
-Faiza-

Joined: 02 January 2010
Posts: 18017

Posted: 14 January 2011 at 12:26pm | IP Logged
Originally posted by Princezz22

Originally posted by Sano88

Originally posted by Faiza_Khan

Originally posted by Sano88

uffffffffff, typical story D'oh

  oye ot was very tragical plus patriotic..based on partition time
 
mujhe haste khelte drame pasand hai, aise darame stress detay hain. Life alreay bohat tough hai, drame halka karne ko dkho darad k liye nahi, thats wht i think LOLBig smile


Sano its not typical story as said by Fazia its very different story , where the condition was shown when india and pak partitioned.

You are soooooo right.That's the reason I stopped watching the serial after it got tragical and miserable.It started with great humour and good storyline but now I dun wanna watch since its very emotional and tragical and believe me , life mein tensions kam hain ke ab drama ka bhi tensionOuchand they have protrayed the serial so beautifully that it seems so real and you get attached to the drama.Thats why I like serials like dmg,mjht jis mein comedy ho aur kuch extent thak romantic scenes,,zyada bilkul nahin.LOL

  mjhe bhi comedy serials pasand hain but i was very touched by this oneCry

The following 1 member(s) liked the above post:

Sano88

Sano88 IF-Achieverz
Sano88
Sano88

Joined: 10 April 2005
Posts: 133856

Posted: 14 January 2011 at 12:27pm | IP Logged
Originally posted by Dew-drop

Originally posted by Sano88

btw main sirf 5 min aur hoon yaah aaj, kal aaongi, aaj thak gayiiSleepy


Okieee ... mera bhi net slow ho gaya hai ......

kya kiya aaj jo thak gayi .....

 
aaj umm al quwain tak long drive gaye.. phir lunch bahir kiya.. awara gardi karke aagaye ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Dew-drop

Sano88 IF-Achieverz
Sano88
Sano88

Joined: 10 April 2005
Posts: 133856

Posted: 14 January 2011 at 12:28pm | IP Logged
Originally posted by Faiza_Khan

Originally posted by Sano88

Originally posted by Dew-drop

Originally posted by Sano88

 
nahi pehle se tha ConfusedLOL tumhe kisne kaha baad meind dala Shocked
 
faiza guccha nahi karo EmbarrassedLOL


Okiieee ........Mujhe nazar nahi aaya ...LOL
 
btw main sirf 5 min aur hoon yaah aaj, kal aaongi, aaj thak gayiiSleepy

  kyunnnnnnnnnnnnnnnn????Cry
 
yaar ghoom kar ROFL
-Faiza- IF-Sizzlerz
-Faiza-
-Faiza-

Joined: 02 January 2010
Posts: 18017

Posted: 14 January 2011 at 12:28pm | IP Logged
Originally posted by Dew-drop

Originally posted by Faiza_Khan

Originally posted by Dew-drop

Originally posted by Faiza_Khan


  have su seen dastaan on hum????


No i haven't ,,, magar IF par bahut suna hai ...LOL

  actually me ne bhi IF se sun kr hi dkha tha..LOLbht acha serial tha


Last Pak show I watched was Dil Diya Dehleez on Hum .....do watch it ..

  my all time fav is alpha bravo charlie

sano..jb tm kahoLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Dew-dropSano88

Sano88 IF-Achieverz
Sano88
Sano88

Joined: 10 April 2005
Posts: 133856

Posted: 14 January 2011 at 12:30pm | IP Logged
wah wah, maarne mein bhi permission lii jarahi hai, lage raho ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-Faiza-

Dew-drop IF-Stunnerz
Dew-drop
Dew-drop

Joined: 01 March 2009
Posts: 43078

Posted: 14 January 2011 at 12:30pm | IP Logged
Originally posted by Pinkvic.selena

congratz on new cc
hey guyz
i made new siggy
how was it?
ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site



Hi ....I m Shabz.....

Awesum siggie ....

-Faiza- IF-Sizzlerz
-Faiza-
-Faiza-

Joined: 02 January 2010
Posts: 18017

Posted: 14 January 2011 at 12:31pm | IP Logged
Originally posted by Sano88

wah wah, maarne mein bhi permission lii jarahi hai, lage raho ROFL

  to aur kyaLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Sano88

..Armaania.. IF-Sizzlerz
..Armaania..
..Armaania..

Joined: 15 April 2010
Posts: 15801

Posted: 14 January 2011 at 12:32pm | IP Logged
Awwwwww sis dun be sad.
Anyways , drama comedy dekhne chahiye.Big smile
Wow hum dono mein ek baat same hain that we hate serious shows and like comedy shows.EmbarrassedROFLChamatkaar.ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

-Faiza-Sano88

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ll*Sano CC #29-(IO)*ll

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: saher_90   Replies: 1202   Views: 28114

saher_90 1202 28114 22 September 2010 at 12:40pm by saher_90
ll*Sano CC #28-(IO)*ll Ramadan Kareem

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Sano88   Replies: 1196   Views: 30517

Sano88 1196 30517 19 August 2010 at 1:07pm by saher_90
ll*Sano CC #27-(Invites Only)*ll

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: saher_90   Replies: 1193   Views: 30630

saher_90 1193 30630 27 April 2010 at 4:09am by Sano88
ll*Sano CC #26-(Invites Only)*ll

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Sano88   Replies: 1200   Views: 28803

Sano88 1200 28803 25 March 2010 at 5:29am by saher_90
ll*Sano CC #25-(Invites Only)*ll

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Sano88   Replies: 1198   Views: 27893

Sano88 1198 27893 11 March 2010 at 4:20am by mr.superkool

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index