Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

llManeet's Sexy Outhouse #82l| Milen Abhi Baki Hai (Page 124)

starchase IF-Sizzlerz
starchase
starchase

Joined: 16 February 2006
Posts: 11211

Posted: 19 November 2011 at 12:29pm | IP Logged
OH shit !!!!!!! Its just that i adored all ur vms but this was defo my fav !!!!! it was just mind boggling !!! hehehe

The following 1 member(s) liked the above post:

asmaanixx

asmaanixx IF-Stunnerz
asmaanixx
asmaanixx

Pertinacious CC Captain
Joined: 15 May 2007
Posts: 48092

Posted: 19 November 2011 at 12:29pm | IP Logged
She hates pink and is wearing it herself. LOL

Maaneet are so sexist! ShockedLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

starchase

asmaanixx IF-Stunnerz
asmaanixx
asmaanixx

Pertinacious CC Captain
Joined: 15 May 2007
Posts: 48092

Posted: 19 November 2011 at 12:31pm | IP Logged
Geet called Maan an elephant. ROFLROFL

Aww, don't worry. I'll definitely make it again. Specially for you. Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

starchase

starchase IF-Sizzlerz
starchase
starchase

Joined: 16 February 2006
Posts: 11211

Posted: 19 November 2011 at 12:34pm | IP Logged
OH DAMN I got it now ROFL ur watching the epis again hahaha
 
omg thankyou sooo much hun xxx

The following 1 member(s) liked the above post:

asmaanixx

starchase IF-Sizzlerz
starchase
starchase

Joined: 16 February 2006
Posts: 11211

Posted: 19 November 2011 at 12:35pm | IP Logged
double post LOL

Edited by salma434 - 19 November 2011 at 12:35pm

The following 1 member(s) liked the above post:

asmaanixx

asmaanixx IF-Stunnerz
asmaanixx
asmaanixx

Pertinacious CC Captain
Joined: 15 May 2007
Posts: 48092

Posted: 19 November 2011 at 12:36pm | IP Logged
About time. ROFLROFL

I'm on Epi 257. Pinch Going to take me forever to finish them!!

Uski chori pakri gayi! ROFLROFL

Haaww! Shocked

Dev is back in the house.. Unhappy

I feel so bad for Dev. Unhappy
starchase IF-Sizzlerz
starchase
starchase

Joined: 16 February 2006
Posts: 11211

Posted: 19 November 2011 at 12:39pm | IP Logged
LMAO sorri i was abit tired after coming from work lol
 
wait till you watch when the cartoons enter lmao

The following 1 member(s) liked the above post:

asmaanixx

asmaanixx IF-Stunnerz
asmaanixx
asmaanixx

Pertinacious CC Captain
Joined: 15 May 2007
Posts: 48092

Posted: 19 November 2011 at 12:40pm | IP Logged
LOL, what time is it there right now?

Arre! I forgot. Why did you have the operation for? Shocked

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
How did Pari get into the outhouse?

Author: Poli.Geek   Replies: 2   Views: 604

Poli.Geek 2 604 18 August 2010 at 5:15pm by Alka007
White rose in outhouse????

2

Author: muskanp   Replies: 11   Views: 1707

muskanp 11 1707 09 August 2010 at 3:44pm by uzmam1
OUTHOUSE Maneet Bumping - Close to a Kiss...WINK

2 3 4 5 6

Author: maybe-just   Replies: 46   Views: 4316

maybe-just 46 4316 05 August 2010 at 1:55pm by Blueberry_07
Maan is not moving out of outhouse

Author: Rinkee   Replies: 6   Views: 922

Rinkee 6 922 03 August 2010 at 7:17am by Arushi.
Daadima TOO MOVES to OUTHOUSE?

Author: bDgT   Replies: 8   Views: 1136

bDgT 8 1136 29 July 2010 at 11:59am by bDgT

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index