Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Hell to Heaven Thread #5[Invites only] (Page 56)

-lazybee- IF-Sizzlerz
-lazybee-
-lazybee-

Joined: 09 November 2010
Posts: 10575

Posted: 14 January 2011 at 1:22pm | IP Logged
Originally posted by _innocent_

chinki.. it means i love you my love lolzLOL


Te quiero=I like u...
Te Amo=I love u

Amor=love
Amigo=Friend....sorry if I m wrong....LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

beauty84_innocent_

_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 54162

Posted: 14 January 2011 at 1:22pm | IP Logged
cuz i learnt it frm someone..
 
ambii.. he was my pyaar not crushLOLLOLLOL
 
 
 

The following 2 member(s) liked the above post:

beauty84-lazybee-

happygolucky IF-Rockerz
happygolucky
happygolucky

Joined: 20 August 2005
Posts: 7602

Posted: 14 January 2011 at 1:22pm | IP Logged
Originally posted by beauty84

Originally posted by _innocent_

chinki.. it means i love you my love lolzLOL


omg!!! u got so mny crushz LOLLOL
 
Bholi ke kadam   bhek rahe haiLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

beauty84-lazybee-_innocent_

-lazybee- IF-Sizzlerz
-lazybee-
-lazybee-

Joined: 09 November 2010
Posts: 10575

Posted: 14 January 2011 at 1:23pm | IP Logged
Originally posted by _innocent_

i soo need to sleep..<3
 
 
chinki u understand spanish? gud i will speak in spanish to u nowLOL

Not that much Julez.....english is  better...LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

_innocent_

_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 54162

Posted: 14 January 2011 at 1:23pm | IP Logged
Originally posted by jimzi27

Originally posted by _innocent_

chinki.. it means i love you my love lolzLOL


Te quiero=I like u...
Te Amo=I love u

Amor=love
Amigo=Friend....sorry if I m wrong....LOL
no no u r right... but most of the time we tend to use te quiero as i love you cuz it sounds more pratical than te amo..(as te amor is mainly for ur bf/husband kinda thing lolz)..
 
u have made me proudLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

happygolucky-lazybee-

beauty84 Goldie
beauty84
beauty84

Joined: 13 November 2010
Posts: 1527

Posted: 14 January 2011 at 1:23pm | IP Logged
Originally posted by _innocent_

cuz i learnt it frm someone..
 
ambii.. he was my pyaar not crushLOLLOLLOL
 
 
 

waaooo..... 1st time i gotta noe a gud thng 4rm julzz..... keep it up Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

happygolucky_innocent_

happygolucky IF-Rockerz
happygolucky
happygolucky

Joined: 20 August 2005
Posts: 7602

Posted: 14 January 2011 at 1:23pm | IP Logged
Originally posted by _innocent_

cuz i learnt it frm someone..
 
ambii.. he was my pyaar not crushLOLLOLLOL
 
 
 
 
Payar tha means? Tumne apne spanish skills se crush toh nahi kiyaLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

beauty84_innocent_

beauty84 Goldie
beauty84
beauty84

Joined: 13 November 2010
Posts: 1527

Posted: 14 January 2011 at 1:24pm | IP Logged
Originally posted by happygolucky

Originally posted by beauty84

Originally posted by _innocent_

chinki.. it means i love you my love lolzLOL


omg!!! u got so mny crushz LOLLOL
 
Bholi ke kadam   bhek rahe haiLOL

avi u r late, kadam kab k behk chukay hain aur wo b sachay pyaar meinTongue

The following 2 member(s) liked the above post:

happygolucky_innocent_

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 865   Views: 76819

.Aparajhita. 865 76819 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
Dil Dosti Etc. #26 INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: SobtiObsession   Replies: 1159   Views: 36187

SobtiObsession 1159 36187 10 May 2011 at 12:16am by FragranceOfLove
..::CrazyChicks#7::.. *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: ROBlicious.   Replies: 609   Views: 25059

ROBlicious. 609 25059 22 April 2011 at 12:04pm by -Rinki-
ArTilicious ArTi Maniacs CC#24 :NEXT link page 133

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: relentless.   Replies: 1195   Views: 47780

relentless. 1195 47780 09 February 2011 at 6:03pm by -----
Hell

Author: mogdhota   Replies: 0   Views: 357

mogdhota 0 357 19 June 2010 at 1:58am by mogdhota

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index