Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

#*Devil's Den*# - Tujhe Dhoondtha Hoon Main.. :'( (Page 102)

Sigma IF-Sizzlerz
Sigma
Sigma

Joined: 26 November 2005
Posts: 10014

Posted: 12 January 2011 at 2:58pm | IP Logged
@ Anwesha i will try to explain to her again LOL no worries, I remember the state i got myself into in my final year of uni Silly i think everyone in the house was worried about me LOL
 
@ geeks your scared of Maansa ShockedROFLROFLROFLROFL
 
@ Shaboo NES is their way of getting revenge on the GCMs ROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

Geekgodjyoti06shali

-Divine- IF-Rockerz
-Divine-
-Divine-

Joined: 20 August 2010
Posts: 5475

Posted: 12 January 2011 at 2:58pm | IP Logged
badhaai ho badhaai ho
MSK jail jaa raha hai


ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL


@parm...
me ij busy today Confused

next time pakka exclusively for you Embarrassed

The following 3 member(s) liked the above post:

Geekgodjyoti06Sigma

jyoti06 Channel Moderator
jyoti06
jyoti06

Joined: 30 December 2006
Posts: 101000

Posted: 12 January 2011 at 2:59pm | IP Logged
Gouri has corrupted my mind on phone today talking about some foreplay of Maan-Geet after marriage using ice and chocolate sauceBlushingBlushingBlushingBlushingBlushingBlushingBlushingBlushingBlushingBlushingBlushingBlushingBlushingBlushingBlushingBlushingBlushing...

The following 6 member(s) liked the above post:

mi7chimesBgblZoolander69GeekgodMishtyShonaSigmaMeetu_Anu

BgblZoolander69 IF-Rockerz
BgblZoolander69
BgblZoolander69

Joined: 04 July 2010
Posts: 5326

Posted: 12 January 2011 at 2:59pm | IP Logged
Geeky - Thanks.
Yeah i saw...that scene with NE at the end was horrible.

Pram - fine u get level 2 again...only cuz i dont wanna hear ur shining! ROFL  ROFL  ROFL

Anwesha - byeee! I hope we get to talk some time.


The following 3 member(s) liked the above post:

Geekgodjyoti06Sigma

shali IF-Sizzlerz
shali
shali

Joined: 15 December 2005
Posts: 16240

Posted: 12 January 2011 at 2:59pm | IP Logged
[QUOTE=Anwesha_02
 
@shali thanks for the compliment..Yep you are right I have control but still she will be out of I-F after marriageEvil Smile
[/QUOTE]
oke that gave me a scareOuch....
I was likeShockedShockedShocked....AshConfused....getting marriedConfused...alreadyShockedConfused.....she is so youngCryCry.....
then I got itGeek....
after MG marriageLOLLOLLOLLOLLOL......


Edited by shali - 12 January 2011 at 3:00pm

The following 3 member(s) liked the above post:

Geekgodjyoti06Sigma

Geekgod IF-Rockerz
Geekgod
Geekgod

Joined: 21 December 2010
Posts: 6133

Posted: 12 January 2011 at 3:00pm | IP Logged
@Ress ...good oneLOL


@Goosy............LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

jyoti06

md410 IF-Sizzlerz
md410
md410

Joined: 02 February 2008
Posts: 17881

Posted: 12 January 2011 at 3:00pm | IP Logged
Shaboo
CV trying hard to make annie arjun likable, guess FB is their last option.
good thing is they no viewers rejecting them.
am crossing my fingers if trend keep going like this then CV might replace the actor

The following 2 member(s) liked the above post:

Geekgodjyoti06

BgblZoolander69 IF-Rockerz
BgblZoolander69
BgblZoolander69

Joined: 04 July 2010
Posts: 5326

Posted: 12 January 2011 at 3:00pm | IP Logged
Originally posted by jyoti06

Gouri has corrupted my mind on phone today talking about some foreplay of Maan-Geet after marriage using ice and chocolate sauceBlushing...


ROFL  ROFL

She told me yesterday too...and some stuff wit ice...i like the ice idea. ROFL

Edited by Ann.A - 12 January 2011 at 3:02pm

The following 4 member(s) liked the above post:

Geekgodjyoti06md410Sigma

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
8/11#Devils Den#Absence Makes D Heart Grow Fonder

2 3 4 5 6 7 ... 111 112

Author: md410   Replies: 890   Views: 40783

md410 890 40783 02 September 2010 at 8:47am by luvGeet
Geet&Maan - Tujhe Dekha To VM

Author: __Shruti   Replies: 1   Views: 591

__Shruti 1 591 21 August 2010 at 7:03am by a2zahid
Gali gali Ghoome Dil Tujhe Dhoonthe!

Author: Cute_Ash   Replies: 6   Views: 1253

Cute_Ash 6 1253 10 August 2010 at 2:27pm by _Invincible_
#*Devil's Den#* Disappointed "Eye Hungry" Devils

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Doodle   Replies: 1197   Views: 48159

Doodle 1197 48159 06 August 2010 at 12:33pm by SuhaniSonia
INKLY Maneet Bumping - Main Maan Sir ke Biwi hoon

2 3

Author: maybe-just   Replies: 19   Views: 2994

maybe-just 19 2994 05 August 2010 at 11:34pm by Mounchy

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index