Fan Fictions
Fan Fictions

India-Forums

   

~Beautiful Sin~SidShi FF: Chapter 30//Pg 108 (Page 3)

krishnaria IF-Sizzlerz
krishnaria
krishnaria

Joined: 30 June 2007
Posts: 16848

Posted: 13 January 2011 at 3:37am | IP Logged
Sidraaaa Di!!Hug
its beautiful.
aww Sid's pain is so reflected here..
loved it..
thanks for the PM!
norzar IF-Stunnerz
norzar
norzar

Joined: 20 August 2005
Posts: 46622

Posted: 13 January 2011 at 3:40am | IP Logged
hi

sidra this is amazing, so well written,

One can feel Sid's pain so much and how that characterless creature betrayed his faith and love.

please do continue

and the sidshi siggy is beautiful

norzar
-jas- IF-Dazzler
-jas-
-jas-

Joined: 15 July 2010
Posts: 4093

Posted: 14 January 2011 at 10:03pm | IP Logged
update plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.................................
lovekwshilpa Groupbie
lovekwshilpa
lovekwshilpa

Joined: 13 December 2010
Posts: 138

Posted: 14 January 2011 at 10:08pm | IP Logged
omg awesomeeeeeeeeeeeee starting...........hey plzz continue soon......i love shiran soooooooo much..........plzz continue soon........
sidsk IF-Rockerz
sidsk
sidsk

Joined: 01 September 2006
Posts: 9812

Posted: 14 January 2011 at 10:37pm | IP Logged
jasangel : Thank you!

Monty:  Thnx!Hug That vid is really sad.Unhappy

DJ : Thank you so much.Embarrassed

Nikki: Hug Thank you for encouraging me to start this.......glad you liked it!

Lennie: Thnx!

Reet : I too wanted him to react like this.........he was shown too forgiving......I wanted to see some anger.
Thnx for reading!Embarrassed

Harshu : thank you sooo much!!Hug

Vidya : Thnx!!Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Lennie

aisha_ranbir8 Senior Member
aisha_ranbir8
aisha_ranbir8

Joined: 06 August 2010
Posts: 993

Posted: 14 January 2011 at 10:54pm | IP Logged
hey the part waz amazing............ loved it............ i truly wanted sid to do dat in serial.............u write beautiful.........  anywaz pls continue soon ............ n pm mee if possible.............. take care ...love aish.........
desi chic IF-Sizzlerz
desi chic
desi chic

Joined: 10 July 2005
Posts: 11360

Posted: 15 January 2011 at 12:37am | IP Logged
"Brilliant."

You blow my mind with such curiosity Sid... Beauty finds its essence in how you craft it.

Cheers,
dc
sidsk IF-Rockerz
sidsk
sidsk

Joined: 01 September 2006
Posts: 9812

Posted: 15 January 2011 at 6:24am | IP Logged
Originally posted by desi chic

Sid... you know how crazy I am about your writing. I am so happy that you have finally decided to post this -- long overdue. Nikammi, kitna intezaar karwaya. ....hehe you remember that pm I sent you about this FF. Thnx for encouraging me for this.But, thanks for the unintended birthday gift sweetz, I'll reserve it as a treat later.Wink I don't read much online in terms of ffs anymore, but meri aakhon mein humesha iss post ke update hone ka intezaar hoga.... wash me away.
that means a lot Neetu.Embarrassed

P.S. I am never going to let go of "Time"... you know that too na?Embarrassed

yes I know.Embarrassed....................it will take me some time(LOL) to start that again if you know what you mean.....
Cheers,
dc


indian_beauty: thank you soooooooo much!Hug

Sudha : Thnx!Hug  Glad you liked it. My first FF was on Adi-Maithili- a couple from Kahaani Ghar Ghar kii.....dunno if you've ever seen them....here's the link. Its still incomplete.

http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=773381

Ria, Norzie,lovekwshilpa : Thnx!Big smile

aisha_ranbir8: Thank you soo much!!

Originally posted by desi chic

"Brilliant."

You blow my mind with such curiosity Sid... Beauty finds its essence in how you craft it.

As always you humble with you words Neetu. I dont deserve them but still thank you soooooooooooooo much!Hug

Cheers,
dc





Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
FF: My destiny is you (ArSh) Chap13 P29 21/12/2011

2 3 4 5 6 7 ... 31 32

Author: -shamima-   Replies: 248   Views: 38038

-shamima- 248 38038 26 May 2012 at 7:38am by ..Sana...
Asleep AK (Chapter 14, Page 13) Posted on Mar 10

2 3 4 5 6 7 ... 13 14

Author: sna004   Replies: 110   Views: 10633

sna004 110 10633 20 May 2012 at 10:45pm by aroramaina
A Contract of Love -MayUr FF Chapter 3 Page 9

2 3 4 5 6 7 ... 18 19

Author: safeplacetoland   Replies: 145   Views: 13212

safeplacetoland 145 13212 08 January 2012 at 11:02am by tasnim.
Unfortunate: AK FF: Epilogue: Page 36

2 3 4 5 6 7 ... 37 38

Author: FF_writer   Replies: 303   Views: 24769

FF_writer 303 24769 26 December 2011 at 5:47pm by Angel-Jot.
Unexpected :: [Mayur] :: Chapter 3 :: Page 48

2 3 4 5 6 7 ... 50 51

Author: FragranceOfLove   Replies: 407   Views: 14902

FragranceOfLove 407 14902 10 December 2011 at 1:34am by -Anila-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index