Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

PKYEK[4]...LuViS U LuViS Me (Page 85)

nehara IF-Sizzlerz
nehara
nehara

Joined: 13 April 2008
Posts: 10152

Posted: 25 January 2011 at 6:47am | IP Logged
Originally posted by romaila

latest news batana hi bhool gayi............hehehhehehhe
u know Sara that idiot Aman is Pming Pari now...........hahahahhahahaha oh man he's stalking our frnds list.

ha ha... he is?? man.. he's a crazy person.... did u tell what kinda of a person he is??
hey yep yaar... he is... or maybe he thinks we dnt know them.....LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

romaila

nehara IF-Sizzlerz
nehara
nehara

Joined: 13 April 2008
Posts: 10152

Posted: 25 January 2011 at 6:49am | IP Logged
Originally posted by romaila

personnal info matlab his name......if has retired then what is he doing now is he running his own business? if yes than what is the name of his company/business........

oh k.. i cn give the info n everything... but he's retired.. and he's not working anymore... so then what should i do??
romaila IF-Addictz
romaila
romaila

Joined: 31 January 2005
Posts: 76176

Posted: 25 January 2011 at 6:50am | IP Logged
Originally posted by nehara

Originally posted by romaila

latest news batana hi bhool gayi............hehehhehehhe
u know Sara that idiot Aman is Pming Pari now...........hahahahhahahaha oh man he's stalking our frnds list.

ha ha... he is?? man.. he's a crazy person.... did u tell what kinda of a person he is??
hey yep yaar... he is... or maybe he thinks we dnt know them.....LOL
yup we had full discussion on himLOLLOLLOLLOL n u know she has reported him to administrator........man i've never seen such a jobless personLOL............why he wants to chat via pmLOLLOLLOLLOLLOL jobless enoughSleepy

The following 1 member(s) liked the above post:

nehara

nehara IF-Sizzlerz
nehara
nehara

Joined: 13 April 2008
Posts: 10152

Posted: 25 January 2011 at 6:53am | IP Logged
Originally posted by romaila

Originally posted by nehara

Originally posted by romaila

latest news batana hi bhool gayi............hehehhehehhe
u know Sara that idiot Aman is Pming Pari now...........hahahahhahahaha oh man he's stalking our frnds list.

ha ha... he is?? man.. he's a crazy person.... did u tell what kinda of a person he is??
hey yep yaar... he is... or maybe he thinks we dnt know them.....LOL
yup we had full discussion on himLOL n u know she has reported him to administrator........man i've never seen such a jobless personLOL............why he wants to chat via pmLOL jobless enoughSleepy

she did... awesome.. now he wnt trouble more girls.... thank god...
 he's really jobless and annoying... yaar.... he should be kicked out of here....LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

romaila

romaila IF-Addictz
romaila
romaila

Joined: 31 January 2005
Posts: 76176

Posted: 25 January 2011 at 6:58am | IP Logged
I dont think he'll stop here......he can join again making new ID..i think we shall talk to Mod for tightening the security for frnds list folder so that no one other than buddies can view.....

The following 1 member(s) liked the above post:

nehara

nehara IF-Sizzlerz
nehara
nehara

Joined: 13 April 2008
Posts: 10152

Posted: 25 January 2011 at 7:02am | IP Logged
Originally posted by romaila

I dont think he'll stop here......he can join again making new ID..i think we shall talk to Mod for tightening the security for frnds list folder so that no one other than buddies can view.....

hmm.. that's a good idea..... ppl like him are dangerous yaar...
u cnt exactly call them friends na...

The following 1 member(s) liked the above post:

romaila

romaila IF-Addictz
romaila
romaila

Joined: 31 January 2005
Posts: 76176

Posted: 25 January 2011 at 7:04am | IP Logged
Originally posted by nehara

Originally posted by romaila

I dont think he'll stop here......he can join again making new ID..i think we shall talk to Mod for tightening the security for frnds list folder so that no one other than buddies can view.....

hmm.. that's a good idea..... ppl like him are dangerous yaar...
u cnt exactly call them friends na...
they don't even fall in frnds category.........what is his motive behind all these?Ouch

The following 1 member(s) liked the above post:

nehara

nehara IF-Sizzlerz
nehara
nehara

Joined: 13 April 2008
Posts: 10152

Posted: 25 January 2011 at 7:06am | IP Logged
hmm.. motive... i dnt know yaar... we have to ask him that...
maybe he doesn't have any girl friends at all... 

The following 1 member(s) liked the above post:

romaila

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index