Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

PKYEK[4]...LuViS U LuViS Me (Page 48)

nehara IF-Sizzlerz
nehara
nehara

Joined: 13 April 2008
Posts: 10152

Posted: 18 January 2011 at 7:12am | IP Logged
he he... oki.. now i get ya...
it's still downloading... so maasi.. do i have give ma comments now??
or later??

The following 1 member(s) liked the above post:

romaila

nehara IF-Sizzlerz
nehara
nehara

Joined: 13 April 2008
Posts: 10152

Posted: 18 January 2011 at 7:13am | IP Logged
oh btw.. i'm updating my ff today...
read it later.... only if ur still interested in maneet....Wink LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

romaila

romaila IF-Addictz
romaila
romaila

Joined: 31 January 2005
Posts: 76176

Posted: 18 January 2011 at 7:15am | IP Logged
Originally posted by nehara

he he... oki.. now i get ya...
it's still downloading... so maasi.. do i have give ma comments now??
or later??
not now n not laterLOLLOLLOLLOL
i dont wanna update that gallery soon yaar as i dont have any song for next vmLOLLOLLOLLOLLOL
so chill maro n wait kro
i'll inform u whenever the gallery is updated.
u can post ur comments here tooBig smile

The following 1 member(s) liked the above post:

nehara

nehara IF-Sizzlerz
nehara
nehara

Joined: 13 April 2008
Posts: 10152

Posted: 18 January 2011 at 7:17am | IP Logged
Originally posted by romaila

Originally posted by nehara

he he... oki.. now i get ya...
it's still downloading... so maasi.. do i have give ma comments now??
or later??
not now n not laterLOL
i dont wanna update that gallery soon yaar as i dont have any song for next vmLOL
so chill maro n wait kro
i'll inform u whenever the gallery is updated.
u can post ur comments here tooBig smile


hmm... oki... then u'll have to wait for the comments..
he he... when u update the gallery... after that u'll c it...Big smile Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

romaila

romaila IF-Addictz
romaila
romaila

Joined: 31 January 2005
Posts: 76176

Posted: 18 January 2011 at 7:17am | IP Logged
Originally posted by nehara

oh btw.. i'm updating my ff today...
read it later.... only if ur still interested in maneet....Wink LOL
atlast!!!!LOL the next update is readyWink
not interested in Maneet but yeah i m interseted in ur ff u know m ur fan from vessha daysEmbarrassed
send me ff link i'll read it tomorrowBig smile

The following 1 member(s) liked the above post:

nehara

romaila IF-Addictz
romaila
romaila

Joined: 31 January 2005
Posts: 76176

Posted: 18 January 2011 at 7:18am | IP Logged
Originally posted by nehara

Originally posted by romaila

Originally posted by nehara

he he... oki.. now i get ya...
it's still downloading... so maasi.. do i have give ma comments now??
or later??
not now n not laterLOL
i dont wanna update that gallery soon yaar as i dont have any song for next vmLOL
so chill maro n wait kro
i'll inform u whenever the gallery is updated.
u can post ur comments here tooBig smile


hmm... oki... then u'll have to wait for the comments..
he he... when u update the gallery... after that u'll c it...Big smile Wink
nahiiiiiiiiiiiiiii
nahiiiiiiiiiiiiii
nahiiiiiiiiiiiiii
 
kehdo kehdo k yeh sab jhoot haiLOL
kehdo k aap aaj hi cc pe comments pots krogey
Kaho Sara KahoLOLLOLLOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

nehara

nehara IF-Sizzlerz
nehara
nehara

Joined: 13 April 2008
Posts: 10152

Posted: 18 January 2011 at 7:21am | IP Logged
 
Originally posted by romaila

Originally posted by nehara

Originally posted by romaila

Originally posted by nehara

he he... oki.. now i get ya...
it's still downloading... so maasi.. do i have give ma comments now??
or later??
not now n not laterLOL
i dont wanna update that gallery soon yaar as i dont have any song for next vmLOL
so chill maro n wait kro
i'll inform u whenever the gallery is updated.
u can post ur comments here tooBig smile


hmm... oki... then u'll have to wait for the comments..
he he... when u update the gallery... after that u'll c it...Big smile Wink
nahiiiiiiiiiiiiiii
nahiiiiiiiiiiiiii
nahiiiiiiiiiiiiii
 
kehdo kehdo k yeh sab jhoot haiLOL
kehdo k aap aaj hi cc pe comments pots krogey
Kaho Sara KahoLOL

nah... u wnt get it....
even if i feel like saying it....
but i cn post this...ROFL ROFL Heart ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

romaila

romaila IF-Addictz
romaila
romaila

Joined: 31 January 2005
Posts: 76176

Posted: 18 January 2011 at 7:23am | IP Logged
Dost Dost na raha
yaar, yaar na raha
 
hahhahhahahhahahaa
 
Sara bolo na plxxxxxxxxxxxxx

The following 1 member(s) liked the above post:

nehara

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index