Sasural Genda Phool

India-Forums

   
Sasural Genda Phool
Sasural Genda Phool

SGP in SBB & SBS- 12/1/11 *CONFESSION* link added (Page 3)

Yashh... IF-Rockerz
Yashh...
Yashh...

Joined: 08 August 2009
Posts: 6382

Posted: 12 January 2011 at 3:09am | IP Logged
Originally posted by rubas

Originally posted by -Yash-

Originally posted by rubas

Originally posted by -Yash-

LOL
Ishaan almost fell down.............I actually expected this kind of reaction from him ROFL ROFL  n who else?????



Meeeeeeeeeeeeee tooooooooooooooooo........................yash is it a dream or not??????pinch me some1111111111LOL
*PINCH* LOL LOL

Ohh!!! I am soooo happy yaar Dancing Party
 PARRTTTTYYYYYYYYY 

btw..........whats ur name?


Thanks for pinching me online(aajkal to pinch bhi online hona laga haiLOL)Btw My name is Rubal and i m a boy(u called me sweetieLOL)..............I m from canada
OMG...!!! U r a BOY Shocked
I dint knew that even boys r on SGP forum LOL
gr8.....SGP rockss
I think this is the nly show which boys also watch interstingly as my bro also is a fan of SGP Big smile

The following 2 member(s) liked the above post:

-allizwell-GurpreetD

madhu_d Senior Member
madhu_d
madhu_d

Joined: 17 August 2010
Posts: 979

Posted: 12 January 2011 at 3:09am | IP Logged
yahoooooooooooo............................ at last.. 
sach me  aaj shaam between 7.50-8.00  dharti tham jayega aur hum khojayenge...

The following 1 member(s) liked the above post:

-allizwell-

GurpreetD IF-Sizzlerz
GurpreetD
GurpreetD

Joined: 15 June 2010
Posts: 14122

Posted: 12 January 2011 at 3:14am | IP Logged
@yash : r u girl or boy??????????
-allizwell- IF-Rockerz
-allizwell-
-allizwell-

Joined: 21 January 2010
Posts: 9762

Posted: 12 January 2011 at 3:18am | IP Logged
Originally posted by madhu_dittakavi

yahoooooooooooo............................ at last.. 
sach me  aaj shaam between 7.50-8.00  dharti tham jayega aur hum khojayenge...
 
@red
 
Poolice mein advance rapat likha de ka Babua...Wink..... baadme na kehna humne dhoonda nahin....ROFL....SillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySillySilly
infinity00 IF-Rockerz
infinity00
infinity00

Joined: 24 April 2010
Posts: 7695

Posted: 12 January 2011 at 3:34am | IP Logged
Kyshaps and Bajpai,s nay maon mai ungli daal kar Suhana kay paait main say confession nikal wa hee liya!!! it felt like poor Suhana was cornerd from every where, except it was all done in good humor, imagine if same thing would have have done EK way !!!!!!!!! Tum Ishaan Say Pyaar Nahi Kartee, Nikal Jao yehan say,
" NAhi Maa mujhay IN kay Charano may he rehnay do, main IN say bohat pyaar kartee hon, mera jeevan IN kay Bagair Adhora hai"

And 15 episodes would cover this with 1500 angles of Suhana and 1500 of Ishaan and another 3000 of the family with DHAN DHAN, SHEWW SHEWW SHEWW music to acompnay!!!!

SGP well done on bringing comedy and humore to this COMPLEX  love story !!!
Amo Muito Tudo Isso (Love all that much) (Brazilian)
Ich liebe es (I'm lovin' it) ( German)
C'est a que j'm[6] (It's that which I love)( french)



Edited by venture - 12 January 2011 at 3:35am

The following 3 member(s) liked the above post:

Sinha18-allizwell-GurpreetD

madhu_d Senior Member
madhu_d
madhu_d

Joined: 17 August 2010
Posts: 979

Posted: 12 January 2011 at 3:45am | IP Logged
Originally posted by laxmi_s

[QUOTE=madhu_dittakavi]yahoooooooooooo............................ at last.. 
sach me  aaj shaam between 7.50-8.00  dharti tham jayega aur hum khojayenge...
 
@red
 
Poolice mein advance rapat likha de ka Babua...Wink..... baadme na kehna humne dhoonda nahin....ROFL....SillySilly
hahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

-allizwell-

Sinha18 IF-Dazzler
Sinha18
Sinha18

Joined: 01 July 2010
Posts: 2575

Posted: 12 January 2011 at 3:56am | IP Logged
Originally posted by -Yash-

I dint knew that even boys r on SGP forum LOL
gr8.....SGP rockss
I think this is the nly show which boys also watch interstingly as my bro also is a fan of SGP Big smile

I am also a boy and a big fan of SGP tooSmile

The following 1 member(s) liked the above post:

-allizwell-

Sinha18 IF-Dazzler
Sinha18
Sinha18

Joined: 01 July 2010
Posts: 2575

Posted: 12 January 2011 at 4:08am | IP Logged
what a scene it was....i really loved it very very much...sara sama ruk gaya...how funny it was...thank you very very much yash...ab mere pet mein dard thoda kam ho gaya haiLOLLOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Ishaan ki shayari...*Link added-urvi*

2 3

Author: Armu4eva   Replies: 22   Views: 4683

Armu4eva 22 4683 08 September 2010 at 10:18am by k33a
:-:Written Update 20 August,2010:-:SCENE added

2 3 4 5

Author: YusBee   Replies: 39   Views: 9554

YusBee 39 9554 23 August 2010 at 8:24am by --softyy--
OMG...Ragini & Jai To Perform - PROMO ADDED

2 3

Author: Adil112   Replies: 16   Views: 2901

Adil112 16 2901 02 August 2010 at 2:18pm by infinity00
SGP promo Akshay kumar *link added*

Author: Shehreen_27   Replies: 0   Views: 631

Shehreen_27 0 631 20 July 2010 at 12:13pm by Shehreen_27

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Sasural Genda Phool Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index