Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

||*MaanEet/GurTi Gossip Corner*|| #12 (Page 29)

JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 128685

Posted: 12 January 2011 at 3:12pm | IP Logged
so shreya wat happened in geet gimme summary plzzzzzz i didnt saw yet me in college

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 12 January 2011 at 3:20pm | IP Logged
Originally posted by Anu_sajan4ever

so shreya wat happened in geet gimme summary plzzzzzz i didnt saw yet me in college


Ohh
Okk then..hmm
Maaneet cute scene
Hayee Geet was thinking whether it would be a girl or boy and then she was all like paying with coins to see hehe
and then maan  comes and see her and they talk abt the baby..And maan caresses Geet' tummy saying bye baby see u soonEmbarrassed..tat was soo adorable..Uff and than NT BackAngry

Awhh and then also Lol
Today maan said shaadi ke baad dekhna kya hota haiBlushinglol



Edited by maangeetcrazy - 12 January 2011 at 3:23pm

The following 1 member(s) liked the above post:

JanuableSanu

JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 128685

Posted: 12 January 2011 at 3:24pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

Originally posted by Anu_sajan4ever

so shreya wat happened in geet gimme summary plzzzzzz i didnt saw yet me in college


Ohh
Okk then..hmm
Maaneet cute scene
Hayee Geet was thinking whether it would be a girl or boy and then she was all like paying with coins to see hehe
and then maan  comes and see her and they talk abt the baby..And maan caresses Geet' tummy saying bye baby see u soonEmbarrassed..tat was soo adorable..Uff and than NT BackAngry

Awhh and then also Lol
Today maan said shaadi ke baad dekhna kya hota haiEmbarrassedlol

hayeeeeeeee wowwww maneet talking abt baby awww cant wait to see n den uffff dis NT NOOOOOOOO n den omgggg wowww naughty naughty haan maan hehheeWink

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 12 January 2011 at 3:29pm | IP Logged
Originally posted by Anu_sajan4ever

Originally posted by maangeetcrazy

Originally posted by Anu_sajan4ever

so shreya wat happened in geet gimme summary plzzzzzz i didnt saw yet me in college


Ohh
Okk then..hmm
Maaneet cute scene
Hayee Geet was thinking whether it would be a girl or boy and then she was all like paying with coins to see hehe
and then maan  comes and see her and they talk abt the baby..And maan caresses Geet' tummy saying bye baby see u soonEmbarrassed..tat was soo adorable..Uff and than NT BackAngry

Awhh and then also Lol
Today maan said shaadi ke baad dekhna kya hota haiEmbarrassedlol

hayeeeeeeee wowwww maneet talking abt baby awww cant wait to see n den uffff dis NT NOOOOOOOO n den omgggg wowww naughty naughty haan maan hehheeWink


yaaa it was an adorable sceneEmbarrassed hehe i know maan naughty..lol
Yaau ff and then AA scenes as usualDead
Nt gets to know that Annie loves arjun so she is lik this is gonna help me ..lol

The following 1 member(s) liked the above post:

JanuableSanu

JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 128685

Posted: 12 January 2011 at 3:30pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

Originally posted by Anu_sajan4ever

Originally posted by maangeetcrazy

Originally posted by Anu_sajan4ever

so shreya wat happened in geet gimme summary plzzzzzz i didnt saw yet me in college


Ohh
Okk then..hmm
Maaneet cute scene
Hayee Geet was thinking whether it would be a girl or boy and then she was all like paying with coins to see hehe
and then maan  comes and see her and they talk abt the baby..And maan caresses Geet' tummy saying bye baby see u soonEmbarrassed..tat was soo adorable..Uff and than NT BackAngry

Awhh and then also Lol
Today maan said shaadi ke baad dekhna kya hota haiEmbarrassedlol

hayeeeeeeee wowwww maneet talking abt baby awww cant wait to see n den uffff dis NT NOOOOOOOO n den omgggg wowww naughty naughty haan maan hehheeWink


yaaa it was an adorable sceneEmbarrassed hehe i know maan naughty..lol
Yaau ff and then AA scenes as usualDead
Nt gets to know that Annie loves arjun so she is lik this is gonna help me ..lol

oh nooooooooooooooo NT will take advantage now oh shittt brij hi kaafi hai man y NT now

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 12 January 2011 at 3:32pm | IP Logged

Okk then..hmm
Maaneet cute scene
Hayee Geet was thinking whether it would be a girl or boy and then she was all like paying with coins to see hehe
and then maan  comes and see her and they talk abt the baby..And maan caresses Geet' tummy saying bye baby see u soonEmbarrassed..tat was soo adorable..Uff and than NT BackAngry

Awhh and then also Lol
Today maan said shaadi ke baad dekhna kya hota haiEmbarrassedlol

[/QUOTE]
hayeeeeeeee wowwww maneet talking abt baby awww cant wait to see n den uffff dis NT NOOOOOOOO n den omgggg wowww naughty naughty haan maan hehheeWink
[/QUOTE]

yaaa it was an adorable sceneEmbarrassed hehe i know maan naughty..lol
Yaau ff and then AA scenes as usualDead
Nt gets to know that Annie loves arjun so she is lik this is gonna help me ..lol

[/QUOTE]

Yaaa I knoww..
Uff and then Haldi tomorrowEmbarrassed

oh nooooooooooooooo NT will take advantage now oh shittt brij hi kaafi hai man y NT now
[/QUOTE]

The following 1 member(s) liked the above post:

JanuableSanu

JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 128685

Posted: 12 January 2011 at 3:34pm | IP Logged

Yaaa I knoww..
Uff and then Haldi tomorrowEmbarrassed

][/QUOTE]
oh wowwwwwwwwwww yayyy awwww cant wait btw wen is marriage

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 12 January 2011 at 3:35pm | IP Logged
Originally posted by Anu_sajan4ever


Yaaa I knoww..
Uff and then Haldi tomorrowEmbarrassed

]
oh wowwwwwwwwwww yayyy awwww cant wait btw wen is marriage
[/QUOTE]

Hmmm pata nahi I think they'll show that Saturday!Ouch

The following 1 member(s) liked the above post:

JanuableSanu

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
got a totally new photo...offscreen...gurti

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: Ankita_88   Replies: 97   Views: 43638

Ankita_88 97 43638 15 September 2011 at 5:09am by x.Maaneet4eva.x
|khushi's vm|MaanEet new VM pg.3 21/11/10

2 3 4

Author: Amor.   Replies: 30   Views: 9348

Amor. 30 9348 07 March 2011 at 2:42pm by -Araina-
see GURTI together:pic OFFSCRN

2 3

Author: Amour_Reet   Replies: 18   Views: 12270

Amour_Reet 18 12270 19 October 2010 at 3:44am by tinatartari
What are GurTi's qualifications?

2

Author: Shipra_S   Replies: 14   Views: 7284

Shipra_S 14 7284 19 October 2010 at 3:35am by tinatartari
guyz wish gurti n others here...

2 3

Author: adits7   Replies: 20   Views: 3505

adits7 20 3505 01 August 2010 at 3:33pm by Thumari_Mahi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index