Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

||*MaanEet/GurTi Gossip Corner*|| #12 (Page 29)

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 12 January 2011 at 3:10pm | IP Logged
Originally posted by Anu_sajan4ever

Originally posted by maangeetcrazy



Yeppp..hehe
Awhh geet was soo worried abt maan
And then ughh I hate that Thai jiAngry
But last scene was sooo cute
Geet getting NaughtyBlushing
And precap Maan teasing GeetEmbarrassed

IKR her deewangi again we saw she came running without wearing chappal n alll wowwwww n den ufff dis raji she should concentrate on her bf not maan maan is only geet's n den IKR uff dis thai ji hateee her n aww rano didnt even stopped her poor geet n den i loveee wen maan stand against rano n said she should have stopped thai ji from beating geet n den in last hayeeeeeeeeeeeee maneet


Yaa and then Rano knows that not onbly geet is deewani for maan but maan is for Geet too
I loved that part
and then ughh yaa rano should have stopped him..
Ughh rajji..hate her..Awhh loved how Geet cuddled in his jacket and kissed it and so..that was soo cuteEmbarrassed

[/QUOTE]
dudeee dat was so naughty not cuteee hehehe her feelings lol too naughty  hehehe
[/QUOTE]
lol jacket kiss karne main kya naughtiness hai..lolLOL
Awhh i cant wait to read abt Maan Teasing geet hayeeEmbarrassed

[/QUOTE]
arey her thoughts n wat she was doing was naughtyWink me toooooooooo
[/QUOTE]


Hehehe woh tyo hai..lolEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

JanuableSanu

JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 154200

Posted: 12 January 2011 at 3:12pm | IP Logged
so shreya wat happened in geet gimme summary plzzzzzz i didnt saw yet me in college

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 12 January 2011 at 3:20pm | IP Logged
Originally posted by Anu_sajan4ever

so shreya wat happened in geet gimme summary plzzzzzz i didnt saw yet me in college


Ohh
Okk then..hmm
Maaneet cute scene
Hayee Geet was thinking whether it would be a girl or boy and then she was all like paying with coins to see hehe
and then maan  comes and see her and they talk abt the baby..And maan caresses Geet' tummy saying bye baby see u soonEmbarrassed..tat was soo adorable..Uff and than NT BackAngry

Awhh and then also Lol
Today maan said shaadi ke baad dekhna kya hota haiBlushinglol



Edited by maangeetcrazy - 12 January 2011 at 3:23pm

The following 1 member(s) liked the above post:

JanuableSanu

JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 154200

Posted: 12 January 2011 at 3:24pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

Originally posted by Anu_sajan4ever

so shreya wat happened in geet gimme summary plzzzzzz i didnt saw yet me in college


Ohh
Okk then..hmm
Maaneet cute scene
Hayee Geet was thinking whether it would be a girl or boy and then she was all like paying with coins to see hehe
and then maan  comes and see her and they talk abt the baby..And maan caresses Geet' tummy saying bye baby see u soonEmbarrassed..tat was soo adorable..Uff and than NT BackAngry

Awhh and then also Lol
Today maan said shaadi ke baad dekhna kya hota haiEmbarrassedlol

hayeeeeeeee wowwww maneet talking abt baby awww cant wait to see n den uffff dis NT NOOOOOOOO n den omgggg wowww naughty naughty haan maan hehheeWink

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 12 January 2011 at 3:29pm | IP Logged
Originally posted by Anu_sajan4ever

Originally posted by maangeetcrazy

Originally posted by Anu_sajan4ever

so shreya wat happened in geet gimme summary plzzzzzz i didnt saw yet me in college


Ohh
Okk then..hmm
Maaneet cute scene
Hayee Geet was thinking whether it would be a girl or boy and then she was all like paying with coins to see hehe
and then maan  comes and see her and they talk abt the baby..And maan caresses Geet' tummy saying bye baby see u soonEmbarrassed..tat was soo adorable..Uff and than NT BackAngry

Awhh and then also Lol
Today maan said shaadi ke baad dekhna kya hota haiEmbarrassedlol

hayeeeeeeee wowwww maneet talking abt baby awww cant wait to see n den uffff dis NT NOOOOOOOO n den omgggg wowww naughty naughty haan maan hehheeWink


yaaa it was an adorable sceneEmbarrassed hehe i know maan naughty..lol
Yaau ff and then AA scenes as usualDead
Nt gets to know that Annie loves arjun so she is lik this is gonna help me ..lol

The following 1 member(s) liked the above post:

JanuableSanu

JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 154200

Posted: 12 January 2011 at 3:30pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

Originally posted by Anu_sajan4ever

Originally posted by maangeetcrazy

Originally posted by Anu_sajan4ever

so shreya wat happened in geet gimme summary plzzzzzz i didnt saw yet me in college


Ohh
Okk then..hmm
Maaneet cute scene
Hayee Geet was thinking whether it would be a girl or boy and then she was all like paying with coins to see hehe
and then maan  comes and see her and they talk abt the baby..And maan caresses Geet' tummy saying bye baby see u soonEmbarrassed..tat was soo adorable..Uff and than NT BackAngry

Awhh and then also Lol
Today maan said shaadi ke baad dekhna kya hota haiEmbarrassedlol

hayeeeeeeee wowwww maneet talking abt baby awww cant wait to see n den uffff dis NT NOOOOOOOO n den omgggg wowww naughty naughty haan maan hehheeWink


yaaa it was an adorable sceneEmbarrassed hehe i know maan naughty..lol
Yaau ff and then AA scenes as usualDead
Nt gets to know that Annie loves arjun so she is lik this is gonna help me ..lol

oh nooooooooooooooo NT will take advantage now oh shittt brij hi kaafi hai man y NT now

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 12 January 2011 at 3:32pm | IP Logged

Okk then..hmm
Maaneet cute scene
Hayee Geet was thinking whether it would be a girl or boy and then she was all like paying with coins to see hehe
and then maan  comes and see her and they talk abt the baby..And maan caresses Geet' tummy saying bye baby see u soonEmbarrassed..tat was soo adorable..Uff and than NT BackAngry

Awhh and then also Lol
Today maan said shaadi ke baad dekhna kya hota haiEmbarrassedlol

[/QUOTE]
hayeeeeeeee wowwww maneet talking abt baby awww cant wait to see n den uffff dis NT NOOOOOOOO n den omgggg wowww naughty naughty haan maan hehheeWink
[/QUOTE]

yaaa it was an adorable sceneEmbarrassed hehe i know maan naughty..lol
Yaau ff and then AA scenes as usualDead
Nt gets to know that Annie loves arjun so she is lik this is gonna help me ..lol

[/QUOTE]

Yaaa I knoww..
Uff and then Haldi tomorrowEmbarrassed

oh nooooooooooooooo NT will take advantage now oh shittt brij hi kaafi hai man y NT now
[/QUOTE]

The following 1 member(s) liked the above post:

JanuableSanu

JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 154200

Posted: 12 January 2011 at 3:34pm | IP Logged

Yaaa I knoww..
Uff and then Haldi tomorrowEmbarrassed

][/QUOTE]
oh wowwwwwwwwwww yayyy awwww cant wait btw wen is marriage

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
got a totally new photo...offscreen...gurti

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: Ankita_88   Replies: 97   Views: 43328

Ankita_88 97 43328 15 September 2011 at 5:09am by x.Maaneet4eva.x
|khushi's vm|MaanEet new VM pg.3 21/11/10

2 3 4

Author: Amor.   Replies: 30   Views: 9243

Amor. 30 9243 07 March 2011 at 2:42pm by -Araina-
see GURTI together:pic OFFSCRN

2 3

Author: Amour_Reet   Replies: 18   Views: 12221

Amour_Reet 18 12221 19 October 2010 at 3:44am by tinatartari
What are GurTi's qualifications?

2

Author: Shipra_S   Replies: 14   Views: 7153

Shipra_S 14 7153 19 October 2010 at 3:35am by tinatartari
guyz wish gurti n others here...

2 3

Author: adits7   Replies: 21   Views: 3412

adits7 21 3412 01 August 2010 at 3:33pm by Thumari_Mahi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index