Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Return of the behooda gang#22 [INVITES ONLY] (Page 74)

pritirays IF-Sizzlerz
pritirays
pritirays

Joined: 23 May 2007
Posts: 21015

Posted: 15 January 2011 at 1:09pm | IP Logged
Originally posted by dkmystery


omg! I can imagine the scene... wo gaaliyan de rahi hogi aur tu bolegi, thank u kal fir aana
ROFL
n she will be like: D'oh

ROFL believe me aisa hoota hai! ROFL She is saying something n me like - lady me not getting anything Silly!!! Come tomorrow - we will talk then! ROFL

pritirays IF-Sizzlerz
pritirays
pritirays

Joined: 23 May 2007
Posts: 21015

Posted: 15 January 2011 at 1:10pm | IP Logged
Originally posted by dkmystery


oh hahahaha....
give ur mom's no., I'll take to her and make her understand how seedhi saadi her bachchi is Big smile

LOL
LOL

Now come on! I am not dumb like Pia or Pratigya or Elena that I will give my Mom's number to a behoodi like you! LOL
But you can complaint to my virtual mom! ROFL
pritirays IF-Sizzlerz
pritirays
pritirays

Joined: 23 May 2007
Posts: 21015

Posted: 15 January 2011 at 1:11pm | IP Logged
Originally posted by mrs.luvjaysean

Priti usernamechange karongi tho Jay naraz ho jayega .. Waisebeh... He is in Paris .. With BrijROFLROFL

Achcha to tu double chance maar rahi hai! LOL
And Brij as in Geet waale Brij uncle jiski Manal badi fan hai! LOL

_dkmystery_ IF-Stunnerz
_dkmystery_
_dkmystery_

Joined: 13 January 2008
Posts: 28591

Posted: 15 January 2011 at 1:11pm | IP Logged
Originally posted by pritirays

Originally posted by dkmystery


those lyricists should come up with:
Raj/Prem/Rahul.. badnaam hua
Raj/Prem/Rahul ki jawani
ROFLROFLROFL Angry


ROFL ROFL ROFL Damn Divs! Male nuditiy to aa hi gayi hai, ye bhi aa jayega! LOL

u mean, Damon Divs Embarrassed LOL LOL LOL
sach mein yar, n I'm so glad my name isn't munni or shiela! LOL

there was one write-up in the local newspaper where some girl had written that her bua's name is shiela n after this song came up, they call her 'bua' and not 'sheila bua'!!
_dkmystery_ IF-Stunnerz
_dkmystery_
_dkmystery_

Joined: 13 January 2008
Posts: 28591

Posted: 15 January 2011 at 1:12pm | IP Logged
Originally posted by pritirays

Originally posted by dkmystery


omg! I can imagine the scene... wo gaaliyan de rahi hogi aur tu bolegi, thank u kal fir aana
ROFL
n she will be like: D'oh

ROFL believe me aisa hoota hai! ROFL She is saying something n me like - lady me not getting anything Silly!!! Come tomorrow - we will talk then! ROFL

ROFLROFLROFLROFL
_dkmystery_ IF-Stunnerz
_dkmystery_
_dkmystery_

Joined: 13 January 2008
Posts: 28591

Posted: 15 January 2011 at 1:13pm | IP Logged
Originally posted by pritirays

Originally posted by dkmystery


oh hahahaha....
give ur mom's no., I'll take to her and make her understand how seedhi saadi her bachchi is Big smile

LOL
LOL

Now come on! I am not dumb like Pia or Pratigya or Elena that I will give my Mom's number to a behoodi like you! LOL
But you can complaint to my virtual mom! ROFL

bache, ur virtual mom has disappeared for now... so let me try n complain to Shorya and then he will punish u by throwing his towel on u ROFL Dead
pritirays IF-Sizzlerz
pritirays
pritirays

Joined: 23 May 2007
Posts: 21015

Posted: 15 January 2011 at 1:13pm | IP Logged
Originally posted by dkmystery


oh did she? I read one post that said, we don't care about bloopers, we know only how to enjoy n bla bla bla Sleepy LOL LOL

She did! And ohh that we don't care for bloppers post! Ohh man - hilarious! ROFL
Ye log sab batoon ko dil pe kyon lete hain? Now I am getting feeling of so called 'pankha girsl'! LOL Imagine DMG n MJHT forum ke mods ka kya haal hoota hoga! LOL

Btw, this particular memeber is obsessed to close duplicate topics!
ROFL Abe itna to Minu bhi allow kar deti thi! LOL
pritirays IF-Sizzlerz
pritirays
pritirays

Joined: 23 May 2007
Posts: 21015

Posted: 15 January 2011 at 1:15pm | IP Logged
Originally posted by dkmystery

Originally posted by pritirays

Originally posted by dkmystery


those lyricists should come up with:
Raj/Prem/Rahul.. badnaam hua
Raj/Prem/Rahul ki jawani
ROFLROFLROFL Angry


ROFL ROFL ROFL Damn Divs! Male nuditiy to aa hi gayi hai, ye bhi aa jayega! LOL

u mean, Damon Divs LOL
sach mein yar, n I'm so glad my name isn't munni or shiela! LOL

there was one write-up in the local newspaper where some girl had written that her bua's name is shiela n after this song came up, they call her 'bua' and not 'sheila bua'!!
ROFL ROFL ROFL Gaane ki insult ho jaayegi na! ROFL

@ Damon Divs - *Priti bangs her head on wall!* D'oh D'oh D'oh Ye tera kuch nahin ho sakta!!! ROFL
Now Parents will not doom their daughters by calling them munni or sheela! LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Return of the Behooda Gang #9 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -BlackSky-   Replies: 1193   Views: 46192

-BlackSky- 1193 46192 02 September 2010 at 9:20am by pritirays
Return of the Behooda Gang #8 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: .Manal.   Replies: 1197   Views: 40491

.Manal. 1197 40491 23 August 2010 at 2:44pm by .Manal.
Return of the Behooda Gang #7 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: pritirays   Replies: 1200   Views: 45564

pritirays 1200 45564 15 August 2010 at 3:09am by .Manal.
Return of the Behooda Gang #6 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: -BlackSky-   Replies: 1215   Views: 47059

-BlackSky- 1215 47059 06 August 2010 at 2:46pm by .Manal.
Return of the Behooda Gang #5 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -BlackSky-   Replies: 1198   Views: 45222

-BlackSky- 1198 45222 30 July 2010 at 8:03pm by .Manal.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index