Bigg Boss Season 4

India-Forums

   
Bigg Boss Season 4
Bigg Boss Season 4

y doesn't shweta give some money to seema ji (Page 2)

prerna4rishav IF-Stunnerz
prerna4rishav
prerna4rishav

Joined: 12 February 2006
Posts: 27975

Posted: 10 January 2011 at 7:44am | IP Logged
She cant.... Because she has a Naamuraad bhikhmanga ex-husband who needs all her money as alimony ROFL

The day she will get rid of that beggar, she will give it a thought Big smile

The following 7 member(s) liked the above post:

gehna2004BB4-RockymanurokkkakramabsFaraan92Gauahargeous_N

-Believe- IF-Stunnerz
-Believe-
-Believe-

Joined: 03 December 2005
Posts: 27247

Posted: 10 January 2011 at 7:58am | IP Logged
Originally posted by gehna2004

Originally posted by Believe

 If she plan to give money or she plan to help to anyone!!!..........Why she should tell openly to media....????????Approve

LOLLOL then  y  is she openly  telling media abt seema ji , is she working as PR to seema ji's  monetary needs , unki charity fund raiser  hain ,  mentioning  her kitchen  budget, seema ji never made claims of her poverty  n all , inko  fir itna  dukh dard hain tho kuch kerti n nah ,  bolne sey kya  hota hai , she deserved n she is poor .................blah
 
 
We can express any kind of feeling or dard or emotion about anything.....LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

prerna4rishav

prerna4rishav IF-Stunnerz
prerna4rishav
prerna4rishav

Joined: 12 February 2006
Posts: 27975

Posted: 10 January 2011 at 8:06am | IP Logged
Even Salman said, he wanted Seema to win because of monitory problem..

I guess Salman has more money than Shweta.. Why doesnt he donate some to Seema?

Weird ques! Seema needs money it's open fact.. And even if she gives some to her, she wont make a big deal out of that.. LOL She has 1/2 tails to take care of .. Like Raja.. LOL She does feed Raja silently..

The following 7 member(s) liked the above post:

BB4-RockyokkkakramabsangelshyRasnyFaraan92Gauahargeous_N

ThatOneGuy IF-Sizzlerz
ThatOneGuy
ThatOneGuy

Joined: 05 April 2010
Posts: 11160

Posted: 10 January 2011 at 8:10am | IP Logged
Originally posted by prerna4rishav

Even Salman said, he wanted Seema to win because of monitory problem..

I guess Salman has more money than Shweta.. Why doesnt he donate some to Seema?

Weird ques! Seema needs money it's open fact.. And even if she gives some to her, she wont make a big deal out of that.. LOL She has 1/2 tails to take care of .. Like Raja.. LOL She does feed Raja silently..
 
Are u serriously questioning Sallu's donating abilities? We all know very well he is the best/most generous donor present in bollywood. Even recently he will get 50 lakhs for coming in Koffee with Karan and he's gonna donate all that to Being Human.

The following 1 member(s) liked the above post:

gehna2004

prerna4rishav IF-Stunnerz
prerna4rishav
prerna4rishav

Joined: 12 February 2006
Posts: 27975

Posted: 10 January 2011 at 8:11am | IP Logged
Originally posted by DharmeshSir

Originally posted by prerna4rishav

Even Salman said, he wanted Seema to win because of monitory problem..

I guess Salman has more money than Shweta.. Why doesnt he donate some to Seema?

Weird ques! Seema needs money it's open fact.. And even if she gives some to her, she wont make a big deal out of that.. LOL She has 1/2 tails to take care of .. Like Raja.. LOL She does feed Raja silently..
 
Are u serriously questioning Sallu's donating abilities? We all know very well he is the best/most generous donor present in bollywood. Even recently he will get 50 lakhs for coming in Koffee with Karan and he's gonna donate all that to Being Human.


I did notLOL He took 4 people's lives.. And he HAS to owe something to humanity to cover up his SINS so that he can answer to his God..

And if he is donating so much .. why not adding one more woman.. Seemaji.. He's also giving interviews on her!

The following 1 member(s) liked the above post:

Faraan92

Ishan. IF-Sizzlerz
Ishan.
Ishan.

Joined: 12 November 2007
Posts: 28449

Posted: 10 January 2011 at 8:12am | IP Logged
I feel that would be like an insult to Seema ji. Shweta said she wanted Seema to win  but if Shweta gives a share of her prize money to Seema dont u think Seema will feel bad and may also think that Shweta is doing a favor for her. Common Seema is not that poor that she will needs others favor ! She is an MLA and I think she can earn well to support her family ! Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

manur

ThatOneGuy IF-Sizzlerz
ThatOneGuy
ThatOneGuy

Joined: 05 April 2010
Posts: 11160

Posted: 10 January 2011 at 8:15am | IP Logged
Originally posted by prerna4rishav

I did notLOL He took 4 people's lives.. And he HAS to owe something to humanity to cover up his SINS so that he can answer to his God..

And if he is donating so much .. why not adding one more woman.. Seemaji.. He's also giving interviews on her!
 
He took 4 people's lives? Then shouldn't he be hanged??Confused 
 
BTW, do u know how many people Seema killed ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

gehna2004fire_gun

prerna4rishav IF-Stunnerz
prerna4rishav
prerna4rishav

Joined: 12 February 2006
Posts: 27975

Posted: 10 January 2011 at 8:19am | IP Logged
Originally posted by DharmeshSir

Originally posted by prerna4rishav

I did notLOL He took 4 people's lives.. And he HAS to owe something to humanity to cover up his SINS so that he can answer to his God..

And if he is donating so much .. why not adding one more woman.. Seemaji.. He's also giving interviews on her!
 
He took 4 people's lives? Then shouldn't he be hanged??Confused 
 
BTW, do u know how many people Seema killed ROFL


Yes.. He took 4 peoples' lives.. That is really patheticDead He escapes becoz he has moneySmile Nothing new in IndiaTongue And it's open secret..Wink

Seema took 76 people's lives.. And she has a backround regarding her violence, given a chance, she would change.. But not like Salman, who gets drunk and goes for a rash driving and ends up in taking people's lives..

Not to mention abt his famous act and violence regarding endangered species during the shoot of Hum Sath Sath haiTongue

The following 2 member(s) liked the above post:

BB4-RockyFaraan92

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Mind-boggling..Psychologist Seema Hingora

Author: sana_doll   Replies: 8   Views: 2168

sana_doll 8 2168 13 January 2007 at 4:43pm by archangel
This is Amit's Seema

2

Author: ...M...   Replies: 13   Views: 1443

...M... 13 1443 11 January 2007 at 7:41pm by gia114
Seema's therapy for Amit - It works:))

2 3 4 5

Author: ...M...   Replies: 33   Views: 3166

...M... 33 3166 10 January 2007 at 7:01am by SLV3
$$ Money Money Money $$

Author: peace_786   Replies: 9   Views: 853

peace_786 9 853 06 January 2007 at 2:57am by Quietude
Apna Sapna Money Money

Author: sweet_gyal   Replies: 1   Views: 574

sweet_gyal 1 574 20 November 2006 at 10:51pm by anonmember

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Bigg Boss Season 4 Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index