Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

From Mauritius 2 US via India & Norway!#7:GO INDIA (Page 145)

black_haze IF-Rockerz
black_haze
black_haze

Joined: 07 January 2010
Posts: 8301

Posted: 29 March 2011 at 11:54am | IP Logged
urgh, the stupid rain. but i dont think the match will be washed out-less chances of that happening.

i was reading some of the jokes from the india WC cc, omg, they'r so funnnnnny!! lemme see if i can find them again!

did u read the one of the kangaroos/terrorists? bitter bitter. but whatever!:p

sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33482

Posted: 29 March 2011 at 11:54am | IP Logged
umm I'm bad at avi finding LOL make Garima or V do it na LOL
black_haze IF-Rockerz
black_haze
black_haze

Joined: 07 January 2010
Posts: 8301

Posted: 29 March 2011 at 11:55am | IP Logged
use this deep ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

sweet.melody

sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33482

Posted: 29 March 2011 at 11:56am | IP Logged
I am on the India WC thread Garima, and yeah reading the jokes lmao. did you read the one about Afridi saying he won't let Sachin reach 100 runs. and another guy asks how. and Afridi says we will get bowled out before 100 lol

and yeah rain better stay away. cause that's gonna be a big bunch of BS if the rain ruins the game
sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33482

Posted: 29 March 2011 at 11:57am | IP Logged
Originally posted by black_haze

use this deep ROFL



perfect idea ROFL yeh toh maine socha bhi nahi LOL

or you can use Deep LOL
black_haze IF-Rockerz
black_haze
black_haze

Joined: 07 January 2010
Posts: 8301

Posted: 29 March 2011 at 11:57am | IP Logged
haha shilps! yea, i saw few of yr comments there!

and i just copied that joke to paste it here! pasting it anyways! :p

Afridi-Hum sachin ko 100 nahiin banane denge
Misbah-Yeh kaise possible hai sachin toh abhi great form mein hai
Afridi-Hum 100 ke pehle all out ho jayenge :P

LMAAAO.

The following 1 member(s) liked the above post:

sweet.melody

aftermath.. IF-Addictz
aftermath..
aftermath..

Joined: 10 April 2009
Posts: 95077

Posted: 29 March 2011 at 11:57am | IP Logged
Yea Deep,daabaify ur sig box :P
~Deep~ IF-Stunnerz
~Deep~
~Deep~

Joined: 14 June 2006
Posts: 26377

Posted: 29 March 2011 at 11:58am | IP Logged
@ Guppy: Why would I want to spike your drink to begin with? I've lost track of why we even started talking about mixing something in your drink :P PS: you're not a naive heroine, but I am smart and smooth :]
 
@ Shilps: I asked them yesterday or the day before, but I still have the 'pic removed' avi LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
From Mauritius to US via India and Norway! :D # 5

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: aftermath..   Replies: 1198   Views: 31280

aftermath.. 1198 31280 16 November 2010 at 1:36am by black_haze
From Mauritius to US via India and Norway! :D # 4

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: -ialwayswill-   Replies: 1191   Views: 30691

-ialwayswill- 1191 30691 21 August 2010 at 10:25am by ~Deep~
From Mauritius to US via India and Norway! :D # 3

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: black_haze   Replies: 1197   Views: 33497

black_haze 1197 33497 18 July 2010 at 1:24pm by ~Deep~
From Mauritius to US via India and Norway! :D - 2

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: sweet.melody   Replies: 1208   Views: 32827

sweet.melody 1208 32827 13 June 2010 at 11:31pm by black_haze
From Mauritius to US via India and Norway! :D

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: ~Deep~   Replies: 1206   Views: 28824

~Deep~ 1206 28824 25 May 2010 at 5:57am by aftermath..

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index