India-Forums

   

GOTW: You're Banned (Page 11)

--Rachna-- IF-Sizzlerz
--Rachna--
--Rachna--

Joined: 06 November 2008
Posts: 16435

Posted: 10 January 2011 at 11:01pm | IP Logged
Yup, I'm a pretty aimless person ROFL

I ban you for not joining my Sushant AT!

Summer3 IF-Stunnerz
Summer3
Summer3

Joined: 24 September 2007
Posts: 44435

Posted: 10 January 2011 at 11:40pm | IP Logged
Originally posted by --Rachna--

I ban you for not knowing how to dance ROFL

And Summer ji, I'm not busy, I'm active on IF all the time, but posting on the JDJ forum mostly!

Hey you supposed to be job huntingLOL
Ban you for being too active in JDJ and ignoring the dying DID forumLOL Have fun
Summer3 IF-Stunnerz
Summer3
Summer3

Joined: 24 September 2007
Posts: 44435

Posted: 10 January 2011 at 11:45pm | IP Logged
Originally posted by tulipbaby53

i ban you for hatin] on Summer bhai's pic of Shahid ROFL

i can't dance, otherwise he would be my partner LOL enjoy your nap, Summer bhai!
I ban you for not taking up dancing.
It is not too late
 
--Rachna-- IF-Sizzlerz
--Rachna--
--Rachna--

Joined: 06 November 2008
Posts: 16435

Posted: 11 January 2011 at 12:35am | IP Logged
Originally posted by Summer3

Originally posted by --Rachna--

I ban you for not knowing how to dance ROFL

And Summer ji, I'm not busy, I'm active on IF all the time, but posting on the JDJ forum mostly!

Hey you supposed to be job huntingLOL
Ban you for being too active in JDJ and ignoring the dying DID forumLOL Have fun

I am job hunting as well Tongue LOL

Is this forum dying? Shocked It seems pretty active to me Big smile

I ban you for banning my mother LOL

Keenu.G IF-Rockerz
Keenu.G
Keenu.G

Joined: 18 April 2006
Posts: 7461

Posted: 11 January 2011 at 12:48am | IP Logged
I Ban u all becauz i feel like it Tongue
Summer3 IF-Stunnerz
Summer3
Summer3

Joined: 24 September 2007
Posts: 44435

Posted: 11 January 2011 at 1:20am | IP Logged
Originally posted by --Rachna--

Originally posted by Summer3

Originally posted by --Rachna--

I ban you for not knowing how to dance ROFL

And Summer ji, I'm not busy, I'm active on IF all the time, but posting on the JDJ forum mostly!

Hey you supposed to be job huntingLOL
Ban you for being too active in JDJ and ignoring the dying DID forumLOL Have fun

I am job hunting as well Tongue LOL

Is this forum dying? Shocked It seems pretty active to me Big smile

I ban you for banning my mother LOL

Ah your mum is too sweet and friendly and she claims she has to control her temperLOL
Okay I accept your ban.
Summer3 IF-Stunnerz
Summer3
Summer3

Joined: 24 September 2007
Posts: 44435

Posted: 11 January 2011 at 1:21am | IP Logged
Originally posted by --Keenu.Gill---

I Ban u all becauz i feel like it Tongue
I ban you because you are too nice.LOL
Also I like the name Keenu ( wonder what is the origin of this name)
I am familiar with Keanu.

Edited by Summer3 - 11 January 2011 at 1:23am

The following 1 member(s) liked the above post:

Keenu.G

Keenu.G IF-Rockerz
Keenu.G
Keenu.G

Joined: 18 April 2006
Posts: 7461

Posted: 11 January 2011 at 1:44am | IP Logged
Originally posted by Summer3

Originally posted by --Keenu.Gill---

I Ban u all becauz i feel like it Tongue
I ban you because you are too nice.LOL
Also I like the name Keenu ( wonder what is the origin of this name)
I am familiar with Keanu.

haha I ban you for saying tht i m nice Wink haha [ thnk you btw ]
Honestly i recieve the compliment for my name everywhere cauz no one has heard it before! LOL
all credits to my mom! 

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

DID Doubles Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index