Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Boys&Girls with attitude probz #123 ~Invites Only~ (Page 81)

sj03 IF-Rockerz
sj03
sj03

Joined: 24 October 2009
Posts: 8317

Posted: 16 January 2011 at 12:24am | IP Logged
Originally posted by Prinnia

Btw pooo...Late congratulation for ur marriageLOL
thank youu soo much prinnia.. so how are 3 idiots>>??LOL

Mrs.Hulk IF-Stunnerz
Mrs.Hulk
Mrs.Hulk

Joined: 28 April 2009
Posts: 35083

Posted: 16 January 2011 at 12:24am | IP Logged
Originally posted by stargaze94

Originally posted by Prinnia

Originally posted by stargaze94

hey prinzi Big smile
AnuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuHug

OMG!!...i missed chatting with uOuch...how r u?????Big smile
me too yaar .... actually i would be less active from the 27th and when i wanted to talk to you ... you were at a wedding! Ouch
anw am fine ... how are you???
@ms india: nope i can never hate you no matter how much i try Big smile
awwww....why you will be less active???Ouch

I am fine..and feeling happy to be backBig smile....i am feeling now How much i missed all of uCry

The following 1 member(s) liked the above post:

Euphoria.

Euphoria. IF-Sizzlerz
Euphoria.
Euphoria.

Joined: 23 September 2009
Posts: 14890

Posted: 16 January 2011 at 12:25am | IP Logged
Originally posted by niru_karan

LOLLOL meri sweet puppy gayab... yaar.. this much angry is not good for health.. okWink iit soo happened that after we both got separated.. we had to work together... in labs.. and he actually realised his mistake.. and i am happy for that.. and his parents so sweet.. came and meet my father.. spoke to me as well.. and i accepted.. you have got to forgive people when they realise their mistakes.. thats how all happened in brief..
wow ... okay that sums it up but tell me in detail later okay????
gusse ke baare main tum fikar mat karo ... i am still angry okay! 
btw what did rahul bhaiya do ... tell me later okay?????
bye ms india!!!!!
hope to talk to you soon!!!!! Big smile
sj03 IF-Rockerz
sj03
sj03

Joined: 24 October 2009
Posts: 8317

Posted: 16 January 2011 at 12:25am | IP Logged
Originally posted by stargaze94

Originally posted by Prinnia

Originally posted by stargaze94

hey prinzi Big smile
AnuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuHug

OMG!!...i missed chatting with uOuch...how r u?????Big smile
me too yaar .... actually i would be less active from the 27th and when i wanted to talk to you ... you were at a wedding! Ouch
anw am fine ... how are you???
@ms india: nope i can never hate you no matter how much i try Big smile
thats my girl.. soo how are studies?? you really went gayab??LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Euphoria.

Euphoria. IF-Sizzlerz
Euphoria.
Euphoria.

Joined: 23 September 2009
Posts: 14890

Posted: 16 January 2011 at 12:26am | IP Logged
Originally posted by Prinnia

awwww....why you will be less active???Ouch

I am fine..and feeling happy to be backBig smile....i am feeling now How much i missed all of uCry
studies yaar ... got to do better this time Big smile
i missed talking to you yaar ... you always make my day LOLBig smile
sj03 IF-Rockerz
sj03
sj03

Joined: 24 October 2009
Posts: 8317

Posted: 16 January 2011 at 12:26am | IP Logged
Originally posted by Prinnia

Originally posted by niru_karan

Originally posted by Prinnia

Originally posted by niru_karan

heyy prinia.. how are you??
PoooooooHug....I am fine....what about u???Big smile
i am awesome... as always.. you whats new?? how is geetLOLstill watching?/
LOLwell..new is I AM BACKLOLLOLLOL...i have no idea how's geetConfused....i went for my cousin's wedding...so i was kinda off to TV & PCLOLLOLLOLLOL
awesome.. soo welcome  back.. lol... hmm.. had fun?? yaar.. i miss my PC.. its down with virus..LOL
Mrs.Hulk IF-Stunnerz
Mrs.Hulk
Mrs.Hulk

Joined: 28 April 2009
Posts: 35083

Posted: 16 January 2011 at 12:26am | IP Logged
Originally posted by stargaze94

how was the wedding prinzi???
LOLi was better than i thought...and MORE DRAMATIC too...Over my expectationsLOLLOLLOLLOL




Originally posted by stargaze94

okay people am off now ... gtg ... ttyl :D
u leaving already??OuchCry

okay..bye

The following 1 member(s) liked the above post:

Euphoria.

Euphoria. IF-Sizzlerz
Euphoria.
Euphoria.

Joined: 23 September 2009
Posts: 14890

Posted: 16 January 2011 at 12:27am | IP Logged
Originally posted by niru_karan

thats my girl.. soo how are studies?? you really went gayab??LOL
yup i did ... well  studies were okay i guess ... my results were pretty good but not as i expected though!
okay peeps i really have to go now ... final byeeeeee Big smile

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 78 79

Author: meluvsrk   Replies: 628   Views: 34915

meluvsrk 628 34915 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
****fairyland****Invites ONly

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: Jugnu_244   Replies: 220   Views: 13854

Jugnu_244 220 13854 21 July 2011 at 4:17pm by SRKTima
Dil Dosti Etc. #26 INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: SobtiObsession   Replies: 1159   Views: 36173

SobtiObsession 1159 36173 10 May 2011 at 12:16am by FragranceOfLove
..::CrazyChicks#7::.. *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: ROBlicious.   Replies: 609   Views: 25053

ROBlicious. 609 25053 22 April 2011 at 12:04pm by -Rinki-
~Hangama Gang On Red Carpet~

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: .PINK.   Replies: 1200   Views: 41735

.PINK. 1200 41735 13 January 2011 at 8:52am by --Loser--

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index