Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Boys&Girls with attitude probz #123 ~Invites Only~ (Page 63)

shininggal2008 IF-Sizzlerz
shininggal2008
shininggal2008

Joined: 26 March 2009
Posts: 22101

Posted: 15 January 2011 at 4:29pm | IP Logged
Armaan u didnt get it wht i meant.

Bhai hmm idk... i think i m just over reacting..


Do any one of u still have tht pm Twinzy sent abt the AR os - if yes, can u forward it to me plz. I deleted mine. I need to re-read something.

The following 1 member(s) liked the above post:

beast4u

hunder IF-Addictz
hunder
hunder

Joined: 27 December 2008
Posts: 66398

Posted: 15 January 2011 at 4:30pm | IP Logged
Originally posted by shona_lover

bhai like button press nahi ho raha to like nahi kar sakta jo app likh rahe ho.......ROFL ROFL


koi baat nahi bhai, aapko pasand aaye yahi mere liye kafi haiBig smile
hunder IF-Addictz
hunder
hunder

Joined: 27 December 2008
Posts: 66398

Posted: 15 January 2011 at 4:31pm | IP Logged
Originally posted by shininggal2008

Armaan u didnt get it wht i meant.

Bhai hmm idk... i think i m just over reacting..


Do any one of u still have tht pm Twinzy sent abt the AR os - if yes, can u forward it to me plz. I deleted mine. I need to re-read something.


ok bhejta hoon but batao na baat kya hai?????????? kya huya??????????????
beast4u IF-Sizzlerz
beast4u
beast4u

Joined: 19 April 2010
Posts: 13139

Posted: 15 January 2011 at 4:31pm | IP Logged
Originally posted by shininggal2008

Armaan u didnt get it wht i meant.

Bhai hmm idk... i think i m just over reacting..


Do any one of u still have tht pm Twinzy sent abt the AR os - if yes, can u forward it to me plz. I deleted mine. I need to re-read something.

i srsly don't know wht u talking abt.......meine to aise hi mazaak mein bola hai wo.....LOL

mujhe aaya tha PM but mein aj kl read nahi karta kuch to delete kar diya.......

shininggal2008 IF-Sizzlerz
shininggal2008
shininggal2008

Joined: 26 March 2009
Posts: 22101

Posted: 15 January 2011 at 4:32pm | IP Logged
Bhai pehle bhejo and after reading it if i think m write then i will tell u
beast4u IF-Sizzlerz
beast4u
beast4u

Joined: 19 April 2010
Posts: 13139

Posted: 15 January 2011 at 4:32pm | IP Logged
Originally posted by hunder

Originally posted by shona_lover

bhai like button press nahi ho raha to like nahi kar sakta jo app likh rahe ho.......ROFL ROFL


koi baat nahi bhai, aapko pasand aaye yahi mere liye kafi haiBig smile

hmm good smajh gayye aap meri bhavnao ko......Big smile

hunder IF-Addictz
hunder
hunder

Joined: 27 December 2008
Posts: 66398

Posted: 15 January 2011 at 4:33pm | IP Logged
Originally posted by shona_lover

Originally posted by shininggal2008

Armaan u didnt get it wht i meant.

Bhai hmm idk... i think i m just over reacting..


Do any one of u still have tht pm Twinzy sent abt the AR os - if yes, can u forward it to me plz. I deleted mine. I need to re-read something.

i srsly don't know wht u talking abt.......meine to aise hi mazaak mein bola hai wo.....LOL

mujhe aaya tha PM but mein aj kl read nahi karta kuch to delete kar diya.......



arey bhai kuch nahi she was just concerned about something related to sani

@shin - bhej diya but plzzz batao na, tum aajkal kuch nahi batati
hunder IF-Addictz
hunder
hunder

Joined: 27 December 2008
Posts: 66398

Posted: 15 January 2011 at 4:34pm | IP Logged
Every man should have a wife - preferably his own!WinkWinkLOLLOLLOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: meluvsrk   Replies: 610   Views: 38425

meluvsrk 610 38425 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
****fairyland****Invites ONly

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: Jugnu_244   Replies: 219   Views: 15583

Jugnu_244 219 15583 21 July 2011 at 4:17pm by SRKTima
Dil Dosti Etc. #26 INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: SobtiObsession   Replies: 1158   Views: 38164

SobtiObsession 1158 38164 10 May 2011 at 12:16am by FragranceOfLove
..::CrazyChicks#7::.. *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 75 76

Author: ROBlicious.   Replies: 603   Views: 27286

ROBlicious. 603 27286 22 April 2011 at 12:04pm by -Rinki-
~Hangama Gang On Red Carpet~

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: .PINK.   Replies: 1199   Views: 46105

.PINK. 1199 46105 13 January 2011 at 8:52am by -Useless-Toy-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index