Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Maria's CG#1:(C) Note PAGE137 & Update PAGE140 (Page 48)

Mariaa.SG IF-Sizzlerz
Mariaa.SG
Mariaa.SG

Joined: 14 April 2010
Posts: 15240

Posted: 19 July 2011 at 8:17am | IP Logged
Originally posted by ...Mitali...

gr8 update

thaank uu <3Big smile

Mariaa.SG IF-Sizzlerz
Mariaa.SG
Mariaa.SG

Joined: 14 April 2010
Posts: 15240

Posted: 19 July 2011 at 8:18am | IP Logged
Originally posted by coolsabs

awesome siggys...thanks for the pm...


thaanks sabz Hug
Mariaa.SG IF-Sizzlerz
Mariaa.SG
Mariaa.SG

Joined: 14 April 2010
Posts: 15240

Posted: 19 July 2011 at 8:19am | IP Logged
Originally posted by Love_Anant

OMG Maria...beautiful creations...

luvd ol the siggys...& the captions too...

Shaheer-Soumya 1 was reli cute...

Luvd the ASR 1 too...

Imran 1 was reli hawt...

gr88 updates...

thnx 4 the PM



Luv,
Juh!

Juuuhi Hug  thaanks a looot sweeety Hug
soo happy uu liked my update Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

.Juhi.

Mariaa.SG IF-Sizzlerz
Mariaa.SG
Mariaa.SG

Joined: 14 April 2010
Posts: 15240

Posted: 19 July 2011 at 8:21am | IP Logged
Originally posted by zainny4heer

HugBeautiful Awesome Siggies Sis Clap
Keep It Up  
& Please Don't Stop Making Siggies 


thaanks sister Hug
Mariaa.SG IF-Sizzlerz
Mariaa.SG
Mariaa.SG

Joined: 14 April 2010
Posts: 15240

Posted: 19 July 2011 at 8:37am | IP Logged
Originally posted by theflyingdonkey

Meri pakistani aankhon ki bejili, am just lovvvinnnggg your siggies !!!!!!!! Theyre truly awesome, especially the Karanika & ArHi ones.. Great job dear, as always !!!

meri teekhi jaleebi Hug thaanks a looot huun<3Heart  loove yoou for all uu have saaid Big smile
tight huug Hug
Mariaa.SG IF-Sizzlerz
Mariaa.SG
Mariaa.SG

Joined: 14 April 2010
Posts: 15240

Posted: 19 July 2011 at 8:59am | IP Logged
Originally posted by loveanya.com

omg... superrrbb update..ClapClap loved itHeartHeart


thaanks a tooon Hug
Mariaa.SG IF-Sizzlerz
Mariaa.SG
Mariaa.SG

Joined: 14 April 2010
Posts: 15240

Posted: 19 July 2011 at 9:38am | IP Logged
Originally posted by rock8

awesum creation
keep it up

i ave request: can u plz make sigg 4 me
dis r da pics n text sud b in sky blue color
"when you look around the world freeze"
"hottest dude"


http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/188176_158248780907913_8132189_n.jpg
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/249737_172151016177736_118336011559237_446338_7009083
_s.jpg
http://www.india-forums.com/images/celebrity/l_10412.jpg

if u want add sum other pic u can do it

thaanks buddy ;Hugyour resuest sigs are cming sooon
Mariaa.SG IF-Sizzlerz
Mariaa.SG
Mariaa.SG

Joined: 14 April 2010
Posts: 15240

Posted: 19 July 2011 at 10:08am | IP Logged
Originally posted by -Hina-

RES <333 Shocked
 
Edit*
I am EXTREMELY Sorry Maru, for being sooo lateee.. Ouch Finally I'm unreservin it. BUT you know me na ... I and my Lazyness *Ouch* OuchSleepy Sorry again *holding my ears* abb toh maan jao naHeart You are not kam lazzy thn me ACHA !!! Where was you.. never upd.. Thank GOD Zainab is not like you Tongue Well, happy that you waked up and are updting LOL OMG.. APROX 55 sigg Shocked *fainting* LOL Awww... Love ya, and will always support you and be besides you whenevr u need me.. Embarrassed
Okaaay,... Did I ever told you how much I love your Upd banner ^^ ShockedClap Its beautiful girl Hug
 
Woooaww. Hawwt n smaashiing upd.. let me praise and appreciate your work in details ;D its okaay jaan   don't be sorry huun<3 i love uuu the most Hug if uu cry then i'll cry too so plz Embarrassed thaanks baaaby Cool
 
Karan/Kritz/Additi:
 
OMG... Shocked the first one is HOT like WOW *fainting again* Day Dreaming & the sec one is awesomeblossom Clap Weee. I am going gaga over the third one its soo cute Haayyee Heart Beatiful work on all three of theemm and awesome colring.. cool stuff ClapBig smile Awww.. the friends one of Kritika&Additi one is Muuuwwaaahhh Hug Haaww.. its so beautiful Shocked cant take my eyes from this one sach.. haaww... *I can see us two in form of them* TongueLOL Sach yaar, loved all the stuff of them.. everything is gorgeous like you. Heart *Flying kisses from me* same flying kisses to uuu <3 "tight huugs "  glaas uu liked myy creations tough i didn't LOL
 
Barun & Sanaya n all:
 
Arree.. you also wrote Barun&Ankita but I cant see it, or you forgot to post it ? Embarrassed *wink* Thora concentrate karo upd pe LOL Being honest.. I am lovin this couple they are sooo cute na. Heart
Olala Heart love the first one "tha war one" its gorgeous yaar :D *Hats off* ClapClap & the sec one is aww.. so beautiful Heart lovely blending & awesome work hun :) Big smile good job. Ow. the third one is soo cute.. wow, beautiful text haan, lovin all ur text Clap inspiration kahan se lay ? LOLWink Gorgeous work on the adhoore on.. its smashing one. ClapStar  OMG... loved the Barun one.. he is looking damn Haawwt ... Ohmymy... loved him in baat humari.. and now going gaga over him on Iss pyar... he is so hot, man :D EmbarrassedBig smile OMG.. "beautiful dream" one is dreamy... aww.. loved it yaar its gorgeous.. Heart Heart & Sanaya one is out of teh blue.. she is looking like an fairy.. aww.. n all rest iof stuff is haawwtt and gorgeous yaar :) loving every siggi, every style of it, hun :D Clap You are so talented.. and I am proud of you... all the siggies are soo goood Heart I really appreciate your hard work, Maru Hug btw love dthe San&Drshti one ... Heart its so cuteee.. aww.. Embarrassed And the FF one of San&arjun&Mohit one is shoo cute onee.. great work hun :D heheeh ooops rreaally sorry ; i forgot to post the barun , ankita oneLOL  OMG Jaan donno whaat to saay 
too muuch compliments fro WHO ?? ME ??Shocked Your the cuutest and bestest friend of me eveeerHug
 
Dil Dosti Dance:
 
Weee. beautiful stufff Heart I dont knoe themm, but all teh work is out of the blue... Heart ClapClap Outstanding work, Yaar :D gorgeous stufff.. loved all of themm, specially 3rd n 5th one love dthe style of both fo themmm very much... ClapClap *hats off* Maru.. your work have improved a lot from the very first time you made siggies.. Big smileBig smile Proud of you.. my cutie pie.. Keep it up :D
Lovin all the experiments u are trying, lagi raho Approve Way to go, girl :D Muuwaaah xxe

thaanks a looot agaain & agaaain ; bdw wasn't uu supposed to see the shoow ? 
koi naa its okaay LOL
 
Rest:
 
Gorgoesu sigg of Navya peeps, ClapClap & Drashti&Karan one is out of the blue,.. smashing one,.. Big smile Maneet one is fantastic StarClap Awesome, yaar :D Oww.. Gorgeous stuff on Jay&Piya.. they make cute couple loved both teh sigg you made on themm... fab work. :D Aww. teh one for Mish is amazingly beautiful Heart Heart Loved it, APK is lookng gorgeous Big smile OMG.. loving Jenny&Shona stuff.. two cutiepies Heart Lovely work on the last two Maru Heart Hug Loved it.. <33
 
Bollywood:
 
OhmyGOD... All Anushka stuff is Haawwtt n samshing.. loved it.. <333 teh sec one took teh cake ;) loved it.. its amazingly beautiful.. aww. loevly txt, jaan Heart Clapthe first one is damn cute one Day Dreaming Wooow, loved all the stuff of Kat... the one with Hritik is gorgeous, n rest of themm are awesoemblossom Heart The first & last two of Kat are WOW Shocked *hats off* Owi. Beautfiul stuff one Bebo Heart especially the sec one its DROP DEAD GORGEOUS man. ShockedClapClap all of them are gorgeous.. and the Bebo&Salam khan one is... damn cute Hayee.. Heart & te sonam one is soo cute.. loving it <33
 
For me:
 
Now coooming to the surprise wali.. OMG.. its HAWTTT *whoop, whoop* used it from teh day I saw it ^^ I was like WHOOOAAATTT ??? Maru dedicated this to me.. ShockedShocked *Haaww..* its Damn Haawtt Yaar :D Aww.. beautoful choice of pic selection.. and loevly blnding.. you dont know how MUCH i LOVED it Heart Hug isnt he looking cute n hot ? ohmymy... *fainting again* I am going gaga ovr tthis one its out of this world.. *Hats off to you* & Thank you sooo mcuh for this beautiful sigg Heart Aww.. I am soo glad... Heart You are such an sweetheart... Muwaah
 
Love you sooo much Jaan Heart *Flying kisses* Muuuwwaaahh xxx Hug
Extra BIG Jaadoo Ki Jhappi for this one Hug Hug Muwaah xx
 
Your Hinz *love you*
 

overall ; thaanks a million, zillion , trillion ; in shoort " THANKSLOL Uuu know me naa dumboo ? I'm laazy so sorry to replied laatelyEmbarrassed i love uu soo soo so soo muuch myy cuutie pie ; i can't even express itHug

your the best and myy unique BFF along mish Star rocking trioo Heart

The following 1 member(s) liked the above post:

-Hina-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
||Studio/IF..#2||Update:pg78.. 01/05

2 3 4 5 6 7 ... 80 81

Author: Sienna..   Replies: 642   Views: 27021

Sienna.. 642 27021 19 November 2012 at 3:56pm by AS..
Laiba Sensation VI-ArHi,BS,Manvi,Rit-Gen p117 CLOS

2 3 4 5 6 7 ... 118 119

Author: -Laiba-   Replies: 949   Views: 42029

-Laiba- 949 42029 24 June 2012 at 12:19pm by HeavenlyBliss.
savageartifacts.1+Finished.

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: thegameison   Replies: 1134   Views: 44113

thegameison 1134 44113 05 May 2012 at 11:51pm by thegameison
Mish unique arts #3 PG 131//fawadmhira-sarun&kash

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: Meehak.   Replies: 1212   Views: 47462

Meehak. 1212 47462 11 April 2012 at 2:09am by aish_punk
..::||ZenerosityMansion#1||::..NEW SHOP LINK>PG157

2 3 4 5 6 7 ... 156 157

Author: dangerouzIshk.   Replies: 1249   Views: 58806

dangerouzIshk. 1249 58806 18 March 2012 at 10:44pm by dangerouzIshk.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index