Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KaSh Heaven#565:"Sweet na?"-SA"Very sweet!"-KSG (Page 68)

Make-It-Pop IF-Stunnerz
Make-It-Pop
Make-It-Pop

Joined: 21 November 2008
Posts: 47450

Posted: 09 January 2011 at 12:10pm | IP Logged
@Subi- we can alwayss play KaSh alphebets... :p
 
@Fizz- wat college do u go to?


Edited by Cutie_Chicka93 - 09 January 2011 at 12:10pm

_R_..tistique.. IF-Dazzler
_R_..tistique..
_R_..tistique..

Joined: 05 December 2010
Posts: 4501

Posted: 09 January 2011 at 12:11pm | IP Logged
@Sazi. Its the one with the hips, the legs, the grapevine, the touch and the circle. LOL I've fallen so many times on the wood floor. I'm scared to go now. Confused
 
@Subi. Originally from Pakistan but we leave in San Francisco. What about you? LOL
Make-It-Pop IF-Stunnerz
Make-It-Pop
Make-It-Pop

Joined: 21 November 2008
Posts: 47450

Posted: 09 January 2011 at 12:12pm | IP Logged
@Fizz--- lmfaoo i think most dances r with hips and legs... lmfaooo LOLLOLLOLLOLLOL
 
 
@Swancz- im gonna pm u something... tell me watcha think
_R_..tistique.. IF-Dazzler
_R_..tistique..
_R_..tistique..

Joined: 05 December 2010
Posts: 4501

Posted: 09 January 2011 at 12:14pm | IP Logged
@Sazi. Courses from Marinello Schools of Beauty right now and then transferring to Academy of Art in Spring.
 
And yes most have legs and hips. buts its the one where you move the legs and hips at the same time ROFL
Make-It-Pop IF-Stunnerz
Make-It-Pop
Make-It-Pop

Joined: 21 November 2008
Posts: 47450

Posted: 09 January 2011 at 12:16pm | IP Logged
Originally posted by fizcharmskash87

@Sazi. Courses from Marinello Schools of Beauty right now and then transferring to Academy of Art in Spring.
 
And yes most have legs and hips. buts its the one where you move the legs and hips at the same time ROFL
lmfaoooo dun worrri i noe wat marengue isLOLLOL my frends were teaching me cause shez hispanic... soo shez like a mastterrrr at marengueLOLLOL
 
 
ooo sooo u wanna major in arts or soemthing??

The following 1 member(s) liked the above post:

_R_..tistique..

abcd12344 IF-Sizzlerz
abcd12344
abcd12344

Joined: 17 August 2010
Posts: 11459

Posted: 09 January 2011 at 12:16pm | IP Logged
@Saz How about we play movies/song name with the word KaSh?

"Tujhse shuru huwi tujhpe hi khatam ho"

KaSh se shuru huwi KaSh pe hi khatam ho

@Fizz oh i see, Im from pakistan too but lives in NY Smile I think there are many KaSh lovers from Pakistan Embarrassed
Make-It-Pop IF-Stunnerz
Make-It-Pop
Make-It-Pop

Joined: 21 November 2008
Posts: 47450

Posted: 09 January 2011 at 12:19pm | IP Logged
@Subi- u liveee in NY?? sameee hereeeee :D yayyy LOLLOLLOL
 
Legally Blonde
 
Legally KaSh
_R_..tistique.. IF-Dazzler
_R_..tistique..
_R_..tistique..

Joined: 05 December 2010
Posts: 4501

Posted: 09 January 2011 at 12:20pm | IP Logged
Originally posted by Cutie_Chicka93

lmfaoooo dun worrri i noe wat marengue isLOLLOL my frends were teaching me cause shez hispanic... soo shez like a mastterrrr at marengueLOLLOL
 
 
ooo sooo u wanna major in arts or soemthing??
 
I'm learning from a hispanic teacher and its so confusing. MOVE YOUR HIPS! ROFL and then I go. "But I am moving them...they don't move" LOL
 
Yup I'm doing beauty right now and then going to do Advertising from Academy and then will probably transfer to where Sana studies and do Fashion from there. Don't like the Fashion program at the Academy

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KASH KASH KASH

2 3 4 5 6 7 ... 39 40

Author: fragrance9   Replies: 318   Views: 26542

fragrance9 318 26542 25 May 2012 at 4:08am by amaniM
Rab ne bana di jodi Kash ki~Kash marriage

2 3 4 5 6 7 ... 11 12

Author: KaJen.xoxo   Replies: 93   Views: 20841

KaJen.xoxo 93 20841 14 February 2011 at 9:48am by divkashfull
HAPPY KASH BIRTHDAY to kash & kashians

2 3

Author: oyyehoyye   Replies: 19   Views: 2742

oyyehoyye 19 2742 07 December 2010 at 8:36am by ksgforever10
KaSh Heaven#445: KaShappy Birthday KaSh Heaven <3

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Ri.   Replies: 1199   Views: 30391

-Ri. 1199 30391 24 August 2010 at 8:49am by aftermath..
Karan-Shilpa Heaven#318: Reunited in Heaven<3

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: JennyPenny   Replies: 1203   Views: 31443

JennyPenny 1203 31443 08 April 2010 at 12:35pm by -Cherry-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index