Bigg Boss Season 4

India-Forums

   
Bigg Boss Season 4
Bigg Boss Season 4

Let's celebrate Shweta Tiwiari fans. (Page 3)

HaHaHeHe-Hupp IF-Sizzlerz
HaHaHeHe-Hupp
HaHaHeHe-Hupp

Joined: 18 January 2009
Posts: 20444

Posted: 08 January 2011 at 12:14pm | IP Logged
Originally posted by prerna4rishav

Susan.. HUG re..

OMG.. Pinky I guess Dolly lost na.. So not celebrating much LOL..

Imma SO happy Susan that the person we supported won.. It would be nice to see Sam der, but he got Cruze.. OMG, I was SO happy for him when he was hi-5'ingHug



 today i m so much happy for ds duo...

The following 2 member(s) liked the above post:

susan29prerna4rishav

susan29 IF-Sizzlerz
susan29
susan29

Joined: 05 November 2008
Posts: 11884

Posted: 08 January 2011 at 12:15pm | IP Logged
Originally posted by vikrant ronit

Originally posted by prerna4rishav

Susan.. HUG re..

OMG.. Pinky I guess Dolly lost na.. So not celebrating much LOL..

Imma SO happy Susan that the person we supported won.. It would be nice to see Sam der, but he got Cruze.. OMG, I was SO happy for him when he was hi-5'ingHug



 today i m so much happy for ds duo...


sam was good today................he spoke well when he got the lazy award !!! Smile Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

HaHaHeHe-Huppprerna4rishav

HaHaHeHe-Hupp IF-Sizzlerz
HaHaHeHe-Hupp
HaHaHeHe-Hupp

Joined: 18 January 2009
Posts: 20444

Posted: 08 January 2011 at 12:19pm | IP Logged
Originally posted by susan29

Originally posted by vikrant ronit

Originally posted by prerna4rishav

Susan.. HUG re..

OMG.. Pinky I guess Dolly lost na.. So not celebrating much LOL..

Imma SO happy Susan that the person we supported won.. It would be nice to see Sam der, but he got Cruze.. OMG, I was SO happy for him when he was hi-5'ingHug



 today i m so much happy for ds duo...


sam was good today................he spoke well when he got the lazy award !!! Smile Embarrassed


i always found him good , laughed at him when his lazy scenes were shown ....

The following 2 member(s) liked the above post:

susan29prerna4rishav

EmAsh IF-Dazzler
EmAsh
EmAsh

Joined: 01 June 2009
Posts: 3510

Posted: 08 January 2011 at 12:25pm | IP Logged
Originally posted by pinky no1

where is all ST haters gone?LOLROFL


LOL Good que. Tongue

The following 2 member(s) liked the above post:

pinky no1prerna4rishav

HaHaHeHe-Hupp IF-Sizzlerz
HaHaHeHe-Hupp
HaHaHeHe-Hupp

Joined: 18 January 2009
Posts: 20444

Posted: 08 January 2011 at 12:30pm | IP Logged
Originally posted by EmAsh

Originally posted by pinky no1

where is all ST haters gone?LOLROFL


LOL Good que. Tongue


  they might be lurking ds time on forum....

The following 1 member(s) liked the above post:

prerna4rishav

luvkasu IF-Dazzler
luvkasu
luvkasu

Joined: 22 August 2009
Posts: 4870

Posted: 08 January 2011 at 12:33pm | IP Logged
Yeaaaaa soooooo happy for her

Edited by luvkasu - 08 January 2011 at 12:34pm

The following 3 member(s) liked the above post:

romiosugar1Faraan92prerna4rishav

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20315

Posted: 08 January 2011 at 12:35pm | IP Logged
YAY....let's partyyyyyyyyyyyy Dancing




The following 3 member(s) liked the above post:

EmAshFaraan92prerna4rishav

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20315

Posted: 08 January 2011 at 12:36pm | IP Logged
Just wanna share a big hug with everyone who supported her through out the show HugHugHugHugHug

She made it Clap

The following 3 member(s) liked the above post:

EmAshFaraan92prerna4rishav

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Viren shahs bash to celebrate vindoos sucess.

Author: Natkat   Replies: 1   Views: 847

Natkat 1 847 04 January 2010 at 10:04pm by RagMasta
Lets Boycott pravesh

2 3 4 5 6

Author: shoonya10   Replies: 45   Views: 2912

shoonya10 45 2912 22 December 2009 at 11:42am by vikas009
Contest: Celebrate Mother Day

Author: raj5000   Replies: 2   Views: 389

raj5000 2 389 08 May 2007 at 9:05pm by raj5000
Rakhi Fans/ Haters-Ravi Fans &Baba Log: )

2 3

Author: *Ajju*   Replies: 20   Views: 1545

*Ajju* 20 1545 23 January 2007 at 11:54am by *Ajju*
Rakhi Fans Celebrate Her Re-Entry

2

Author: *Ajju*   Replies: 11   Views: 876

*Ajju* 11 876 15 December 2006 at 11:43am by *Ajju*

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Bigg Boss Season 4 Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index