Bigg Boss Season 4

India-Forums

   
Bigg Boss Season 4
Bigg Boss Season 4

FRIENDS DON'T BELIEVE RUMORS (Page 2)

Millie. IF-Dazzler
Millie.
Millie.

Joined: 07 June 2005
Posts: 4183

Posted: 07 January 2011 at 6:38pm | IP Logged
Originally posted by romiosugar

Originally posted by Chits1

arrey sohani,nice to see u posting.yar,there are crazy sweta bhakts like the few ones I can see in the forum..they muist be voting for her and emptying the pockets LOL

How dare you call us "crazy"? Are you for real? I don;t really wanna go personal but I remember you telling me you are an adult grown up woman, but this is how you suppose to behave? Wacko
How do you feel if you call you "crazy"?! 

relax sweetie... dont get so carried awayLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

gehna2004Chits1Nishita123

Faraan92 IF-Stunnerz
Faraan92
Faraan92

Joined: 27 September 2009
Posts: 36437

Posted: 07 January 2011 at 6:41pm | IP Logged
Jalnay waloon ka mooh kaala hojaye..!!!Tongue

Shweta won BB4 nd dats da biggest truth now..!!!DancingDancingDancing LOLROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

romiosugar1nami2811Chits1

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20315

Posted: 07 January 2011 at 6:41pm | IP Logged
Originally posted by mayandrah

Originally posted by romiosugar

Originally posted by Chits1

arrey sohani,nice to see u posting.yar,there are crazy sweta bhakts like the few ones I can see in the forum..they muist be voting for her and emptying the pockets LOL

How dare you call us "crazy"? Are you for real? I don;t really wanna go personal but I remember you telling me you are an adult grown up woman, but this is how you suppose to behave? Wacko
How do you feel if you call you "crazy"?! 

relax sweetie... dont get so carried awayLOL

Ask the other member to STOP getting carried away and think before using such adjective towards us!! I never call anyone "crazy " or "blind" and the part you have underlined is used as an example........!!!!

The following 4 member(s) liked the above post:

angelshysusan29nami2811Chits1

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20315

Posted: 07 January 2011 at 6:43pm | IP Logged
Originally posted by Faraan_4_Shweta

Jalnay waloon ka mooh kaala hojaye..!!!Tongue

Shweta won BB4 nd dats da biggest truth now..!!!DancingDancingDancing LOLROFL

HAHA....you are a unique piece Faraan!!!

Yup, suck it up that Shweta won, per a reliable source!!!!Dancing

The following 2 member(s) liked the above post:

Prud123angelshy

Nishita123 IF-Stunnerz
Nishita123
Nishita123

Joined: 23 May 2007
Posts: 36297

Posted: 07 January 2011 at 6:43pm | IP Logged
Originally posted by Jesmina

How come people know who is the winner...what if khali turn out to be th winner!!!
who is spreading those kind of rumour!!!Wacko
 
apparently voting is over - so may be BB people know the results ?? just a possibility. Not sure though !
Millie. IF-Dazzler
Millie.
Millie.

Joined: 07 June 2005
Posts: 4183

Posted: 07 January 2011 at 6:45pm | IP Logged
Originally posted by romiosugar

Originally posted by mayandrah

Originally posted by romiosugar

Originally posted by Chits1

arrey sohani,nice to see u posting.yar,there are crazy sweta bhakts like the few ones I can see in the forum..they muist be voting for her and emptying the pockets LOL

How dare you call us "crazy"? Are you for real? I don;t really wanna go personal but I remember you telling me you are an adult grown up woman, but this is how you suppose to behave? Wacko
How do you feel if you call you "crazy"?! 

relax sweetie... dont get so carried awayLOL

Ask the other member to STOP getting carried away and think before using such adjective towards us!! I never call anyone "crazy " or "blind" and the part you have underlined is used as an example........!!!!


kehne do baba.... unke kehne se ki farak penda hai.... does it actually turn u crazy or blind...
just turn a blind eye to such comments...
last few days of the forum fir najanay hum kahan hon gai... just chill and enjoy
do i never say bad things about shweta? ppl do.. but iss se kisi ko koi farak nei hona chahiye

The following 2 member(s) liked the above post:

gehna2004Chits1

Faraan92 IF-Stunnerz
Faraan92
Faraan92

Joined: 27 September 2009
Posts: 36437

Posted: 07 January 2011 at 6:46pm | IP Logged
Originally posted by romiosugar

Originally posted by Faraan_4_Shweta

Jalnay waloon ka mooh kaala hojaye..!!!Tongue

Shweta won BB4 nd dats da biggest truth now..!!!DancingDancingDancing LOLROFL

HAHA....you are a unique piece Faraan!!!

Yup, suck it up that Shweta won, per a reliable source!!!!Dancing
Yeah sandeep G is da most reliable source..!!!Tongue
Aur kya chahye..LOLLOL
aisay topics create karnay ka ab koi faida nai bhayuun or meri pyari behnoo..ROFL
Shweta won BB4.. so accept it now..!!!Big smileLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

romiosugar1

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20315

Posted: 07 January 2011 at 6:49pm | IP Logged
Originally posted by mayandrah


kehne do baba.... unke kehne se ki farak penda hai.... does it actually turn u crazy or blind...
just turn a blind eye to such comments...
last few days of the forum fir najanay hum kahan hon gai... just chill and enjoy
do i never say bad things about shweta? ppl do.. but iss se kisi ko koi farak nei hona chahiye


LOL....if you are saying it in that sense, then yeah, I can let it go such thing coz that is all some ppl can think of  when they absolutely have no reason to blame fan base!!!Big smile

Let's enjoy the moment then though I know you seem heart broken!!!Cry

The following 1 member(s) liked the above post:

angelshy

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
I believe I am God’s child: Monica Bedi

Author: anishma24   Replies: 2   Views: 909

anishma24 2 909 05 January 2009 at 5:12am by tamannaraheja
‘I don’t believe in being politically correct’

Author: SecretKhabri420   Replies: 4   Views: 900

SecretKhabri420 4 900 01 December 2008 at 2:46pm by tv addict
cant believe, watch 2nd half..sambhawana

2

Author: indnep   Replies: 14   Views: 1842

indnep 14 1842 17 November 2008 at 4:10pm by MithiBani
i cant believe im saying this..pls read

Author: gujunpyo   Replies: 2   Views: 649

gujunpyo 2 649 04 November 2008 at 8:17am by raj5000
CAN you believe it? Ravi Kissen and Carol

Author: rosewood104   Replies: 3   Views: 869

rosewood104 3 869 06 February 2007 at 2:11pm by kothra

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Bigg Boss Season 4 Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index