Bigg Boss Season 4

India-Forums

   
Bigg Boss Season 4
Bigg Boss Season 4

OMG *spoiler* (Page 14)

angelshy IF-Dazzler
angelshy
angelshy

Joined: 02 August 2007
Posts: 3711

Posted: 07 January 2011 at 7:36pm | IP Logged
Originally posted by amy22

Originally posted by angelshy

Originally posted by amy22

W*F? NOOOOOOOOOOOOOOOOOO... uayn uayn... Cry
amy don't cry yaar ....we got this from Sandip Sickand ( Samir 's best bud ) twitter A/C ...that guy has earlier given right info about Samir .......please be happy for me !Smile


Oh God, okay, only for you will I accept that result... Ouch
Thanks honeyHug ..come on  ...don't feel bad ....which is the next show you will be watching ..lemme know so  we can meet up there ...please cheer up !Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

amy22

-MakhanMalaai- IF-Stunnerz
-MakhanMalaai-
-MakhanMalaai-

Joined: 20 August 2007
Posts: 47575

Posted: 07 January 2011 at 7:37pm | IP Logged
im gonna sue BB for diplomacy..LOL

The following 4 member(s) liked the above post:

gehna2004.Monami.amy22Chits1

dishu IF-Sizzlerz
dishu
dishu

Joined: 28 September 2005
Posts: 16457

Posted: 07 January 2011 at 7:42pm | IP Logged
congratulations to shweta..
amy22 IF-Rockerz
amy22
amy22

Joined: 10 May 2006
Posts: 5599

Posted: 07 January 2011 at 7:47pm | IP Logged
Originally posted by angelshy

Thanks honeyHug ..come on  ...don't feel bad ....which is the next show you will be watching ..lemme know so  we can meet up there ...please cheer up !Smile


Originally posted by minnie.reet


this hug for u amy Hug ...this result supposed to come .....after all she was fixed winner 





Awwww, you girls. You are making me feel the way you feel at the end of a school-year when you are leaving friends or when you have graduated and you are seeing your class-mates off and dunno when you are going to see them again, that feeling that overcomes you... you get kinda nostalgic and all and that is how you guys are making me feel right now. I hope to see you all in some other forum, seriously.

angelshy, I'm watching Vampire Diaries these days and totally loving Damon, please tell me you watch it? Otherwise Indian ones mein I'm gonna be on JDJ forum soon, you?



The following 2 member(s) liked the above post:

angelshy.Monami.

amy22 IF-Rockerz
amy22
amy22

Joined: 10 May 2006
Posts: 5599

Posted: 07 January 2011 at 7:47pm | IP Logged
How right Bunty was about Big Boss' mother and sister...

The following 2 member(s) liked the above post:

gehna2004.Monami.

-MakhanMalaai- IF-Stunnerz
-MakhanMalaai-
-MakhanMalaai-

Joined: 20 August 2007
Posts: 47575

Posted: 07 January 2011 at 7:49pm | IP Logged
Originally posted by amy22

Originally posted by angelshy

Thanks honeyHug ..come on  ...don't feel bad ....which is the next show you will be watching ..lemme know so  we can meet up there ...please cheer up !Smile


Originally posted by minnie.reet


this hug for u amy Hug ...this result supposed to come .....after all she was fixed winner 





Awwww, you girls. You are making me feel the way you feel at the end of a school-year when you are leaving friends or when you have graduated and you are seeing your class-mates off and dunno when you are going to see them again, that feeling that overcomes you... you get kinda nostalgic and all and that is how you guys are making me feel right now. I hope to see you all in some other forum, seriously.

angelshy, I'm watching Vampire Diaries these days and totally loving Damon, please tell me you watch it? Otherwise Indian ones mein I'm gonna be on JDJ forum soon, you?



 
Who doesnt love Damon.. he is lovable.. tho i dnt watch the show..but Ian Somerhalder..EmbarrassedEmbarrassed

The following 3 member(s) liked the above post:

angelshy.Monami.amy22

angelshy IF-Dazzler
angelshy
angelshy

Joined: 02 August 2007
Posts: 3711

Posted: 07 January 2011 at 7:50pm | IP Logged
Originally posted by amy22

Originally posted by angelshy

Thanks honeyHug ..come on  ...don't feel bad ....which is the next show you will be watching ..lemme know so  we can meet up there ...please cheer up !Smile


Originally posted by minnie.reet


this hug for u amy Hug ...this result supposed to come .....after all she was fixed winner 





Awwww, you girls. You are making me feel the way you feel at the end of a school-year when you are leaving friends or when you have graduated and you are seeing your class-mates off and dunno when you are going to see them again, that feeling that overcomes you... you get kinda nostalgic and all and that is how you guys are making me feel right now. I hope to see you all in some other forum, seriously.

angelshy, I'm watching Vampire Diaries these days and totally loving Damon, please tell me you watch it? Otherwise Indian ones mein I'm gonna be on JDJ forum soon, you?



Amy that is such a co-incidence LOL....i am going to watching JDJ next & maybe Maa exchange Ermm. I do watch VD ...Damon is a Day Dreaming
Don't feel nostalgic ...we will definitely keep in touch Embarrassed...i know there have been a lot of wars on this forum ...but one should know  make friends when you meet good peopleLOL ......lets see what happens on JDJ forumLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

amy22

amy22 IF-Rockerz
amy22
amy22

Joined: 10 May 2006
Posts: 5599

Posted: 07 January 2011 at 7:55pm | IP Logged
Originally posted by angelshy




Amy that is such a co-incidence LOL....i am going to watching JDJ next & maybe Maa exchange Ermm. I do watch VD ...Damon is a Day Dreaming
Don't feel nostalgic ...we will definitely keep in touch Embarrassed...i know there have been a lot of wars on this forum ...but one should know  make friends when you meet good peopleLOL ......lets see what happens on JDJ forumLOL


I'm on the facebook page of VD and they posted a new pic of Damon that nearly killed me. I couldn't move cuz he compelled me with his eyes! Oh Damn, I mean oh Damon!


Edited by amy22 - 07 January 2011 at 7:55pm

The following 1 member(s) liked the above post:

angelshy

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Spoiler - The real winner is .... Source included

2

Author: Ishan.   Replies: 11   Views: 1689

Ishan. 11 1689 26 December 2009 at 1:05pm by Jesse22
Spoiler...winner

2 3

Author: susan29   Replies: 16   Views: 2197

susan29 16 2197 26 December 2009 at 10:26am by togepe30
*Spoiler* Season Finale *First Shock*

Author: bhishma_p   Replies: 6   Views: 1091

bhishma_p 6 1091 26 December 2009 at 10:23am by rekhab25
Spoiler....The leading person is.....

2 3

Author: Rasny   Replies: 17   Views: 2425

Rasny 17 2425 26 December 2009 at 6:58am by indianlady
ITT:Spoiler.! and winner Discussion

Author: cool_yv   Replies: 5   Views: 1432

cool_yv 5 1432 26 December 2009 at 12:08am by Autumn.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Bigg Boss Season 4 Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index