Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

FF-MGt~2~*My Dark Lover*part 35 pg 104 note pg117 (Page 97)

-Mrinalini- IF-Stunnerz
-Mrinalini-
-Mrinalini-

Joined: 22 August 2010
Posts: 30098

Posted: 30 January 2011 at 1:07pm | IP Logged
She shoots????

Wat was the freakin' BANG i read????

Wat the bloody F*** is wrong with this!!!!

No way!

Keyams... No sad endings!!!!!

Waiting for the Last now!!!

Love

Mina

The following 2 member(s) liked the above post:

sanu3108FireSafireFiree

saadi88 Senior Member
saadi88
saadi88

Joined: 25 July 2010
Posts: 480

Posted: 30 January 2011 at 1:08pm | IP Logged
maan meeting geet....dont tell me dat he also died along with geet ......nooooooo...plz noooooooooo....oh god i cant wait now...plz update asap..plz plz plz........

The following 1 member(s) liked the above post:

FireSafireFiree

FireSafireFiree IF-Sizzlerz
FireSafireFiree
FireSafireFiree

Joined: 28 October 2007
Posts: 10625

Posted: 30 January 2011 at 1:09pm | IP Logged
ROFL
ROFL
ROFL

LOVING ALL THE COMMENTS LOVE YOU ALL

The following 6 member(s) liked the above post:

saadi88BadGirlKisssanu3108Tyromuskanp-Mrinalini-

FireSafireFiree IF-Sizzlerz
FireSafireFiree
FireSafireFiree

Joined: 28 October 2007
Posts: 10625

Posted: 30 January 2011 at 1:10pm | IP Logged
Originally posted by mchopra

Thnaks KEMAYA..one hr na..no probs i can wait..mmm and i know u love HAPPY ENDINGS i have read others too..hehe..

so sweet. u still have faith on me
xxx

The following 4 member(s) liked the above post:

saadi88BadGirlKisssanu3108Tyro

muskanp IF-Sizzlerz
muskanp
muskanp

Joined: 19 June 2010
Posts: 12234

Posted: 30 January 2011 at 1:14pm | IP Logged

sad sad ...booooooo

The following 2 member(s) liked the above post:

sanu3108FireSafireFiree

lody Goldie
lody
lody

Joined: 31 August 2009
Posts: 2393

Posted: 30 January 2011 at 1:15pm | IP Logged
Hiii honey soooo it's that mean for the next part his siging the mental hospital rgiht or rong plzzzzz till me

The following 1 member(s) liked the above post:

FireSafireFiree

BadGirlKiss IF-Dazzler
BadGirlKiss
BadGirlKiss

Joined: 24 July 2010
Posts: 2573

Posted: 30 January 2011 at 1:19pm | IP Logged
What the hel. She f**** shot her self. OMG what? Why oh no. Oh no. Geet can't do that to maan. This is sad. Too sad. Booo. Seriously sad. Pls make it happy. Pls pls pls x

The following 1 member(s) liked the above post:

FireSafireFiree

BadGirlKiss IF-Dazzler
BadGirlKiss
BadGirlKiss

Joined: 24 July 2010
Posts: 2573

Posted: 30 January 2011 at 1:20pm | IP Logged
Originally posted by lody

Hiii honey soooo it's that mean for the next part his siging the mental hospital rgiht or rong plzzzzz till me


Lol same. I don't think she will tell us.
X

The following 1 member(s) liked the above post:

FireSafireFiree

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~*Fan Fic-Tu Muskura*~ *LAST PART, PART 16 PG 93*

2 3 4 5 6 7 ... 111 112

Author: Maaneet-Fan   Replies: 890   Views: 202901

Maaneet-Fan 890 202901 11 December 2013 at 7:06am by anomalousmishty
...

2 3 4 5 6 7 ... 55 56

Author: -Crayon-   Replies: 445   Views: 63295

-Crayon- 445 63295 12 October 2012 at 7:59pm by PoojaSheth
CLOSED

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: luvabbybaby   Replies: 289   Views: 74301

luvabbybaby 289 74301 12 October 2012 at 7:55pm by PoojaSheth
A LOT LIKE LOVE#2-part 40 pg 128(LAST PART)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: barkha_90   Replies: 1197   Views: 553866

barkha_90 1197 553866 05 May 2012 at 3:10am by TANVI_SEXY
AR love story Part 23 P. 73- LAST PART

2 3 4 5 6 7 ... 79 80

Author: ..Mira..   Replies: 633   Views: 327606

..Mira.. 633 327606 17 January 2012 at 1:00am by chcolaty

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index