Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

New TB Article:Geet & Maan's Sangeet ceremony begins (Page 8)

Loquacious_Aash IF-Stunnerz
Loquacious_Aash
Loquacious_Aash

Joined: 21 November 2010
Posts: 34266

Posted: 07 January 2011 at 7:42am | IP Logged
Originally posted by ix2u


uhhhhhh no.. when it comes to those other thoughts CV's are deaf, dumb and blind LOLLOL
 poor us.........stuck with CVs who have selective memory.they remember only whet they wanna tremember.............n conveniently forget what has happened n waht hass not!!!!!!!!!!!!AngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngry
 
 
proud to be naughty LOL i know u would
HugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHug
thats for u..........SmileSmileSmile

 
 yup it doesnt...

how can a guy enjoy when his fiancee is right thre???????? but we will love it...Smilewe cant get enough of maaneet.....EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed


[/QUOTE] [/QUOTE][/QUOTE]
 
 
Originally posted by ix2u

@aashu: yeah i know... got confused with my imaginations Unhappy... what to do... my imagination is so good, that it seems real ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL

let them get married first.. they are a proper, Indian couple... no hanky panky before marriage... then all our imaginations can come true.. hopefully ROFL
apni imagination ka kuch to karna padhega ixuu.......
keep our fingers crossed!!!!!!!!!!!!!EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed

 

Loquacious_Aash IF-Stunnerz
Loquacious_Aash
Loquacious_Aash

Joined: 21 November 2010
Posts: 34266

Posted: 07 January 2011 at 7:43am | IP Logged
Originally posted by jyoti06

Friends instead of commenting here..go and comment in the main articleEmbarrassed..we need to make sure that this article gets maximum views and commentsApprove
 
Toh chlao kaam pe lag jaoROFL
okSmileSmileSmileSmile
Amoureux IF-Sizzlerz
Amoureux
Amoureux

Joined: 27 May 2007
Posts: 14341

Posted: 07 January 2011 at 7:46am | IP Logged
Thanks for sharing Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

Loquacious_Aash

Loquacious_Aash IF-Stunnerz
Loquacious_Aash
Loquacious_Aash

Joined: 21 November 2010
Posts: 34266

Posted: 07 January 2011 at 7:48am | IP Logged
@dew n IXU---------------
 
plz plz pray that mommy is not arond..............CryCryCryCry
 
warna mujhe such me gana padhega............dil ke armaan aasooono me beh gaye..............CryCryCryCryCryCrywith a whiskey bottle in my hand.................
.imagine me getting drunk then what will happen to my imagination.my mind just boggles..........LOLLOLLOLLOLLOLLOL
 
@ixu----
 
it didnt create any probs dear.just that GC fell ill after that n engagement didnt happen.TRPs went for a toss.......n storyline changed dramatically..............
 
issse zyada kuch nahi hua..............Big smileBig smile

The following 1 member(s) liked the above post:

dewdropred

shalini01 IF-Rockerz
shalini01
shalini01

Joined: 03 September 2009
Posts: 7026

Posted: 07 January 2011 at 7:49am | IP Logged
thanks alot for sharing. im soooooooooo excited.

The following 1 member(s) liked the above post:

Loquacious_Aash

craziekudi IF-Sizzlerz
craziekudi
craziekudi

Joined: 03 April 2006
Posts: 14641

Posted: 07 January 2011 at 7:51am | IP Logged
Originally posted by aashluvsmaan

[QUOTE=ix2u
@deepti: thanx evil twin...
 
hey u forgetting mee......CryCryCryCryCryCryCryCryCryCryCry

@aash: now u have put Maan stripping on my mind... and thats all im seeing Embarrassed
 
koi gal nahi balike..................acchi acchi batein hi sochni chahiye..............WinkWinkWinkWinkWink
no aash.. u are queen of us three evils.. isnt she guys!!!!
 
with aash.. hum sirf do nazuk pariyaan hain!!!Big smileLOL
dewdropred IF-Stunnerz
dewdropred
dewdropred

Joined: 08 August 2010
Posts: 28870

Posted: 07 January 2011 at 7:51am | IP Logged

Originally posted by aashluvsmaan

@dew n IXU---------------

 
plz plz pray that mommy is not arond..............CryCryCryCry
 
warna mujhe such me gana padhega............dil ke armaan aasooono me beh gaye..............CryCryCryCryCryCrywith a whiskey bottle in my hand.................
.imagine me getting drunk then what will happen to my imagination.my mind just boggles..........LOLLOLLOLLOLLOLLOL
 
@ixu----
 
it didnt create any probs dear.just that GC fell ill after that n engagement didnt happen.TRPs went for a toss.......n storyline changed dramatically..............
 
issse zyada kuch nahi hua..............Big smileBig smile

 
ok aash .... don't worry ... we will pray ....or send ur mommy out for a movie ...LOL 
 
actually the turn the story took after he fell ill was fine ...  i liked it ... did not mind though  

The following 1 member(s) liked the above post:

Loquacious_Aash

ixxu IF-Dazzler
ixxu
ixxu

Joined: 03 July 2007
Posts: 2529

Posted: 07 January 2011 at 7:52am | IP Logged
Originally posted by aashluvsmaan

Originally posted by ix2u


uhhhhhh no.. when it comes to those other thoughts CV's are deaf, dumb and blind LOLLOL
 poor us.........stuck with CVs who have selective memory.they remember only whet they wanna tremember.............n conveniently forget what has happened n waht hass not!!!!!!!!!!!!Angry

only thing is we still love them, with all their crap...does that make us idiotsShocked
 
 
proud to be naughty LOL i know u would
HugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHug
thats for u..........SmileSmileSmile
HugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHug
for u dearie..


 
 yup it doesnt...

how can a guy enjoy when his fiancee is right thre???????? but we will love it...Smilewe cant get enough of maaneet.....Embarrassed

we dont want Maan away from Geet for even a second, on that we are in total agreement with Maan... of course we cant...the more we get of Maneet the more we want Wink


[/QUOTE][/QUOTE]
 
 
Originally posted by ix2u

@aashu: yeah i know... got confused with my imaginations Unhappy... what to do... my imagination is so good, that it seems real ROFL

let them get married first.. they are a proper, Indian couple... no hanky panky before marriage... then all our imaginations can come true.. hopefully ROFL
apni imagination ka kuch to karna padhega ixuu.......
keep our fingers crossed!!!!!!!!!!!!!Embarrassed

my fingers have been crossed ever since they first got engaged... i think my fingers are now stuck in that cross position LOLLOL
as for my imagination.. kya kare jab CV's kuch achcha nhi dhetho... have to do it all with our imagination nah...
if only we could direct the SR episode
WinkWinkWink
 
[/QUOTE]

Edited by ix2u - 07 January 2011 at 7:54am

The following 1 member(s) liked the above post:

Loquacious_Aash

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Drashti Dhami- the beautiful Geet of Geet-Article!

2 3 4 5 6 7 ... 14 15

Author: cuteteddybear25   Replies: 115   Views: 61210

cuteteddybear25 115 61210 02 October 2012 at 12:01am by kalyanireddy
Maan and Geet or Dev and Geet

2 3 4 5 6 7 ... 40 41

Author: AyeshaMehmood   Replies: 320   Views: 61441

AyeshaMehmood 320 61441 27 January 2012 at 7:22pm by risaa
Geet-Maan's love story in geet huyi sabse -Article

2 3 4 5 6 7 ... 10 11

Author: cuteteddybear25   Replies: 83   Views: 49507

cuteteddybear25 83 49507 18 November 2011 at 3:19am by anvi8888
maan loves geet crazily so geet should............

2 3 4 5 6

Author: arohidsouza   Replies: 44   Views: 26754

arohidsouza 44 26754 11 December 2010 at 9:31am by millii
Geet-Maan takkars.. Geet miscarriage

2 3 4 5

Author: ifun   Replies: 35   Views: 29450

ifun 35 29450 29 November 2010 at 3:32am by samvrishab

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index