Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

Reminiscence of Love: A Maaneet Tale :) (Page 31)

SapphireFlames Senior Member
SapphireFlames
SapphireFlames

Joined: 04 October 2010
Posts: 671

Posted: 19 February 2011 at 1:37pm | IP Logged
Originally posted by Tishuu

res
ooooooooooooooooo I is first- yes yes yes woooooooooooooooooooooooo
 
Ok sooo Miss Geet - what would you like??
Tomatoesssssssss - dnt woz I have a full crate ful of them
Ande?? yes yes mum brought sooooooooooooo many- breakfast lunch dinner is all about ande - would be more than happy to get rid of a few dozen
erm chappals? nahi nahi i like my shoe collection- woh nahi de sakti
 
hmmmmmmmmmmm
 
ok since ur not well - and you have a test for coaching i'll let u be!!!!!
 
Nice update
 
ut oh.......not liking natasha's mind thoughts -nahii make her see sense yaar - ufffff
 
vicky ka plan fail karna zaroori tha kya??? ufffffff
 
chalooo ab jaldi seee lamba wala update dedo varnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......................hmmmmm soch ke bataoongiEmbarrassed

hehehe. thanks for not nikaaling the muhurat of my NEW umbrella. LOL

and long update pakka sometime soon. Embarrassed

thank u thank u thank u so much for ur undying support. i love u. oho. i got so senti. LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

TishuuShabz.

ayu14 Senior Member
ayu14
ayu14

Joined: 15 September 2009
Posts: 415

Posted: 19 February 2011 at 1:43pm | IP Logged
Looked for everything damn I dnt have any andas or tomatoes hmm koi nahi I believe u will give us a long update next time so ur safe abhi ke liye

P.S get well soon Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

SapphireFlames

esha143 IF-Rockerz
esha143
esha143

Joined: 20 September 2009
Posts: 6421

Posted: 19 February 2011 at 1:44pm | IP Logged
Hey Geet...i hope its ur name...Smile

I came across ur Ff yesterday only....and today I read it in one go...its a fabulous one.....U write so well....I just sent u buddy request too,pls pm me when u update....and I hope Maan n Geet will meet soon enough...pls clear at least some part of their confusions....And I liked the character of Vicky,he's such a big support to Geet in her need.....Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

SapphireFlames

Tyro IF-Sizzlerz
Tyro
Tyro

Joined: 29 December 2010
Posts: 24080

Posted: 19 February 2011 at 1:45pm | IP Logged
i'm sorry....i shouldnt say this....
but right now i really want to throw tomatoes on u....
.as u alreaady gave the right to us....LOL
itni short update wo bhi itne time ke baad...grrrr.....
iski to i can thing only one punishment.....
a verry long update...for mext time...with at least few maaneet moments...
n by nxt time i mean 2moro or monday....so that we can enjoy our weekend...

P.S. loved the update....vicky is sharp...but i think she is also very gud...not spilling the beans...

P.P.S. do take care of your health...get well soon...




Edited by jyoti_l - 19 February 2011 at 1:46pm

The following 2 member(s) liked the above post:

SapphireFlamesTishuu

Shabz. IF-Rockerz
Shabz.
Shabz.

Joined: 04 August 2005
Posts: 9505

Posted: 19 February 2011 at 1:53pm | IP Logged
this Natasha is one sharp minded woman...vicky's plan went down the drain :( im glad he didn't mention the whole truth about maan.


thanx for the update, and i agree, it was short :( hoping to read ur next update soon. thanx hun Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

SapphireFlames

Sabmeratu. IF-Sizzlerz
Sabmeratu.
Sabmeratu.

Joined: 06 November 2010
Posts: 15680

Posted: 19 February 2011 at 1:54pm | IP Logged
Gr8 part but quite short
Vicky was smart & sneaky wiv his tricks 2 get sum info but sameera isn't any less
Fink Sam luvd Maan since college days n now afta many years attained him
Cont soon Xx...
Thx 4 PM
Big smile Big smile Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

SapphireFlames

--Ratna-- IF-Sizzlerz
--Ratna--
--Ratna--

Joined: 23 July 2010
Posts: 20498

Posted: 19 February 2011 at 2:17pm | IP Logged
Geet Hug......Thank u for the update and PM....how long is Natasha going to hide the truth Confused.......hope Vicky finds out soon........waiting for Maaneet to meet againDay Dreaming.....plz continue soon.....TC Smile





Thank You picture


Edited by PerfectYaRav - 19 February 2011 at 2:17pm

The following 1 member(s) liked the above post:

SapphireFlames

felicitysmoak. IF-Stunnerz
felicitysmoak.
felicitysmoak.

Joined: 05 November 2007
Posts: 44357

Posted: 19 February 2011 at 2:34pm | IP Logged

Awesome update

Loved it loadz

Can't wait 4 da next part

Con soon

Thanks 4 da pm

The following 1 member(s) liked the above post:

SapphireFlames

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
love love love(ar,rm,aa)part 5 pg 21updt

2 3 4 5 6 7 ... 26 27

Author: mithilalovesksg   Replies: 211   Views: 103702

mithilalovesksg 211 103702 07 December 2013 at 10:24am by ksgandjsg21
Arranged ya Love {AIMEE's love story in AR's way}

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: arshluver_15   Replies: 79   Views: 35040

arshluver_15 79 35040 26 February 2012 at 5:27am by nikky_angel
SS - Painful Love / MAYUR - (Reminiscence) !!!

2 3 4

Author: parisbynight   Replies: 28   Views: 3411

parisbynight 28 3411 10 June 2010 at 11:54am by ..Shreyu..
FF: Hate Or Love 2: P49: True Love: Pg 4

2 3 4 5 6 7 ... 11 12

Author: -Jwalamukhi-   Replies: 93   Views: 44750

-Jwalamukhi- 93 44750 07 September 2009 at 7:06am by amazingneira
FFTo love or not to love.pt20 pg 22 31/10

2 3 4 5 6 7 ... 23 24

Author: KC294   Replies: 184   Views: 38046

KC294 184 38046 04 November 2008 at 6:06am by sweet cherry

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index