Pratigya

India-Forums

   
Pratigya
Pratigya

SBB pratigya seg today!!!!!!!!!!!!-UPDATED

dhakarn IF-Sizzlerz
dhakarn
dhakarn

Joined: 16 May 2010
Posts: 15504

Posted: 07 January 2011 at 2:26am | IP Logged
ooooooooooooohhhhhhhhhhh my god..................shocking revelation by SBB that pratigya may be an orphan................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! and then lots of crap showing amma physically assaulting pratigya and krishna coming in between and scolding amma.................amma was saying to pratigya that she is not prof shyam's daughter..............Ouch
ooooooooooooooopppppppppppssssssss pratigya said that its just amma bad mouthing the sucksenas.................Angry LOL
and voice over says that hatred lines r drawn between father and son.....................Cry then amma saying that she is very hurt as now her dream of a potha is shattered and she just don't care about arushi.....................LOL AS and AB standiing together and AS said something about what's going to happen soon but couldn't comprehend it as the channel went mute for sometime.................Angry pls somebody post the links and more detailed written description pls...................pls.................pls.....................its a hell of a long segment..............and i couldn't hear most of it as the channel went muteAngry 
and ArJa attending star screen awards............................Embarrassed both talked about their dresses..............AB .looking fab in a cream sherwani Day Dreaming and PG in a green and red choli........................Smile


Edited by dhakarn - 07 January 2011 at 2:43am

The following 9 member(s) liked the above post:

fariwishb2011Mili27abcd2corvetteFilza.PristineSoul....Poojie....carisma2

Mili27 Goldie
Mili27
Mili27

Joined: 10 December 2010
Posts: 1622

Posted: 07 January 2011 at 2:32am | IP Logged
LOLJust saw that! I was ROFL. It was too funny. I guess amma was simply bad mouthing the Saxenas. P and A are definitely not foundlings. They are natural born Saxenas and have  personality traits to prove it.However I am not so sure about the Naina ji and Prof. elopement story. ROFLOMG!! Simply hilariousROFL

Edited by Mili97 - 07 January 2011 at 2:33am

The following 2 member(s) liked the above post:

dhakarnPristineSoul

....Poojie.... IF-Stunnerz
....Poojie....
....Poojie....

Joined: 01 August 2005
Posts: 41294

Posted: 07 January 2011 at 2:33am | IP Logged
What?!!?!....Pratigya is an ORPHAN!! ...ShockedShockedConfusedConfusedConfused...Was this a revelation...or amma venting it out on Prats in anger?? ConfusedConfused

Thanks for sharing Smile
-KadaKLonda- IF-Addictz
-KadaKLonda-
-KadaKLonda-

Joined: 03 August 2010
Posts: 59338

Posted: 07 January 2011 at 2:33am | IP Logged
OMG MATLAB PRATZ IS ANATH!YEH KAISA TRACK HAI DEAR?
dhakarn IF-Sizzlerz
dhakarn
dhakarn

Joined: 16 May 2010
Posts: 15504

Posted: 07 January 2011 at 2:34am | IP Logged
Originally posted by Mili97

LOLJust saw that! I was ROFL. It was too funny. I guess amma was simply bad mouthing the Saxenas. P and A are definitely not foundlings. They are natural born Saxenas. However I am not so sure about the Naina ji and Prof. elopement story. OMG!! Simply hilariousROFL



yeah thought that maybe just amma bad mouthing sucksenas...............but Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

Mili27

Pragati.T IF-Sizzlerz
Pragati.T
Pragati.T

Joined: 22 December 2009
Posts: 18484

Posted: 07 January 2011 at 2:36am | IP Logged
relax guys...........amma was just yelling pratigya......it's not true.............LOL 
 
 
                 pooja gaur said in interview that shakti loves arrushi n don't want to stay away with her.................Dead how can shakti's intensions can be named love..............Dead

The following 4 member(s) liked the above post:

na9naMili27dhakarn....Poojie....

ArhainAshish IF-Sizzlerz
ArhainAshish
ArhainAshish

Joined: 02 December 2009
Posts: 11821

Posted: 07 January 2011 at 2:36am | IP Logged
omg thanks 4 d lil updattteee
now wtss tisss prats will b an orphan:O:O
ey liyyooo areyy hamre babaaa ki ishtory start waaa honey se pehle hei stop wa ker detey hain cvs
ughhhh dun lyk shamu n prats k gharwalay n dre nataks:(((lol
buh will av to tolerate 4 ma ahwttiieee ma handshum krishuuu
CVS I WANA C HIS ROLE MROEEEEEEEEEEE
Mili27 Goldie
Mili27
Mili27

Joined: 10 December 2010
Posts: 1622

Posted: 07 January 2011 at 2:37am | IP Logged
[QUOTE=SaacheeSyna]What?!!?!....Pratigya is an ORPHAN!! ...ShockedShockedConfusedConfusedConfused...Was this a revelation...or amma venting it out on Prats in anger?? ConfusedConfused

Thanks for sharing Smile
 
That was Amma venting. In fact, Krishna looks more like the adopted one here. All in all, it was hilarious to watch the high voltage tamasha. I personally found Pooja to be a  little listless. I wonder how did she mange to look so bored amidst that screechy notanki.


Edited by Mili97 - 07 January 2011 at 2:38am

The following 1 member(s) liked the above post:

....Poojie....

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
pratigya mom is more prettier then pratigya

2 3 4 5 6 7

Author: 4U2NV   Replies: 53   Views: 22989

4U2NV 53 22989 04 September 2010 at 1:11am by minuu
Angad's Pratigya or Pratigya's Pratigya ?

2 3 4

Author: koolsadhu1000   Replies: 24   Views: 9911

koolsadhu1000 24 9911 25 August 2010 at 10:49am by gees
Pratigya's new pratigya

2

Author: Ananya-kgp   Replies: 15   Views: 8231

Ananya-kgp 15 8231 25 August 2010 at 8:23am by ameramodi
article-pratigya for pratigya

2 3

Author: rose_e   Replies: 16   Views: 8306

rose_e 16 8306 25 August 2010 at 8:12am by anamika_0
pratigya ki pratigya

Author: _poonam_   Replies: 3   Views: 3470

_poonam_ 3 3470 10 May 2010 at 6:35am by nidafatimakhan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index