Miley Jab Hum Tum

India-Forums

   
Miley Jab Hum Tum
Miley Jab Hum Tum

GR8 - Date Rape Scare... Rati & Arjun<3 (Page 81)

lovelycactus IF-Rockerz
lovelycactus
lovelycactus

Joined: 05 March 2010
Posts: 6986

Posted: 06 January 2011 at 8:30am | IP Logged

Mou and Rumki...where are you guys from..??

Mou. IF-Sizzlerz
Mou.
Mou.

Joined: 04 July 2009
Posts: 16744

Posted: 06 January 2011 at 8:30am | IP Logged
Originally posted by Deblina_ArTi

Originally posted by Mou.

rituuuuuuuuuuuuuuu Hugwhat the heck did he said in honour? detail do plz

Mou-he said "I m on cover page of GR8"..yaa toh sharma raha ahi Rati ka naam lene saein yaa excitment mein bhool gaya!!!ROFL
sharma geya hai to theek hai.bhool geya hai to phir someone will take his class for sure!LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-RegalVintage-

dua22 Goldie
dua22
dua22

Joined: 23 June 2010
Posts: 2151

Posted: 06 January 2011 at 8:31am | IP Logged
Originally posted by Deblina_ArTi

Originally posted by dua_adil

@Debz.....i live in elliot road and u?

me toh  a pukka north kolkata vasi...near Dumdum airport...Big smile


haila u stay really far....if i'll go to college then only i'll be able to buy magazine otherwise don't know when i'll buy

-RegalVintage- IF-Sizzlerz
-RegalVintage-
-RegalVintage-

Joined: 06 December 2009
Posts: 13406

Posted: 06 January 2011 at 8:32am | IP Logged
Originally posted by Mou.

Originally posted by Deblina_ArTi

Originally posted by Mou.

rituuuuuuuuuuuuuuu Hugwhat the heck did he said in honour? detail do plz

Mou-he said "I m on cover page of GR8"..yaa toh sharma raha ahi Rati ka naam lene saein yaa excitment mein bhool gaya!!!ROFL
sharma geya hai to theek hai.bhool geya hai to phir someone will take his class for sure!LOL

pehle one particlar enemy...phir hum..!!!ROFL

uff..my sanity lost forever!!!!!!!!!!Silly
lovelycactus IF-Rockerz
lovelycactus
lovelycactus

Joined: 05 March 2010
Posts: 6986

Posted: 06 January 2011 at 8:32am | IP Logged
guys....
those who are on hoonur go and read the comments...they are hillariuos...LOL
Mou. IF-Sizzlerz
Mou.
Mou.

Joined: 04 July 2009
Posts: 16744

Posted: 06 January 2011 at 8:32am | IP Logged
Originally posted by .rumki.

Originally posted by Mou.

Originally posted by .rumki.

Originally posted by Mou.

who can be in sense when this two has planned to make us insane with this pics!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Blushing

mou diii
rumkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiHug finally we gotr something on arti.after soooooo long!!!!!!!!!!!!

yup we got
one ques is this mag available in our country
i don't think soCry but i will still look for it.
-RegalVintage- IF-Sizzlerz
-RegalVintage-
-RegalVintage-

Joined: 06 December 2009
Posts: 13406

Posted: 06 January 2011 at 8:33am | IP Logged
Originally posted by lovelycactus

guys....
those who are on hoonur go and read the comments...they are hillariuos...LOL

aisa kaisa comments hai Anshu-ppl asking him to marry her again kya??!!!ROFL
.rumki. IF-Sizzlerz
.rumki.
.rumki.

Joined: 06 March 2010
Posts: 12427

Posted: 06 January 2011 at 8:34am | IP Logged
Originally posted by lovelycactus

Mou and Rumki...where are you guys from..??


we r 4m bangladesh

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
y do we love rati?(rati fans)

2 3 4 5 6 7 8

Author: sweeni   Replies: 63   Views: 9406

sweeni 63 9406 03 March 2011 at 1:34pm by mark-mayur
RATI SRK!! GOOD GOING RATI

2 3 4

Author: ArTizAngel   Replies: 25   Views: 7240

ArTizAngel 25 7240 15 September 2010 at 9:00am by -Javeria-
RaTi...RaTi...RaTi..the countdown bgins..

2

Author: sweetbarbie   Replies: 13   Views: 3003

sweetbarbie 13 3003 01 September 2010 at 12:13pm by sheebs_ratifan
by god rati...uff teri ada-rati's interview on SBS

2

Author: blossom1234   Replies: 12   Views: 4453

blossom1234 12 4453 03 July 2010 at 10:25pm by -Preeti-
rati rati rati

Author: cutie_pie_any   Replies: 1   Views: 2051

cutie_pie_any 1 2051 31 May 2010 at 11:28am by mayurmizz

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Miley Jab Hum Tum Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index