Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Return of the behooda gang#21 [INVITES ONLY] (Page 66)

_dkmystery_ IF-Stunnerz
_dkmystery_
_dkmystery_

Joined: 13 January 2008
Posts: 28591

Posted: 06 January 2011 at 1:02pm | IP Logged
Priti says,
purana pyar lagaye pukar LOL
though it isn't correct in my case: Embarrassed

http://www.facebook.com/profile.php?id=647600996

for those who r not able to see Himmanshoo's wall post, he replied to me: Big smile
Thank u sooooo much divya .. Truly means a lot...

.YixingsManal. IF-Addictz
.YixingsManal.
.YixingsManal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 72616

Posted: 06 January 2011 at 1:10pm | IP Logged
Cant see as not on his list Unhappy
tho can u like RaQesh FC Smile !
its his official Page Smile http://www.facebook.com/profile.php?id=647600996#!/pages/RaQesh-Vashist/104355819611326
_dkmystery_ IF-Stunnerz
_dkmystery_
_dkmystery_

Joined: 13 January 2008
Posts: 28591

Posted: 06 January 2011 at 1:51pm | IP Logged
Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Cant see as not on his list Unhappy
tho can u like RaQesh FC Smile !
its his official Page Smile http://www.facebook.com/profile.php?id=647600996#!/pages/RaQesh-Vashist/104355819611326

Sure, done! Smile
.YixingsManal. IF-Addictz
.YixingsManal.
.YixingsManal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 72616

Posted: 06 January 2011 at 1:57pm | IP Logged
Hug  ! Loved todays epi of Maryada Awesome !
aleena1 IF-Rockerz
aleena1
aleena1

Joined: 31 August 2005
Posts: 9268

Posted: 06 January 2011 at 1:59pm | IP Logged
hello any1 here???


hmmm mano shouldnt you be revising??????We want straight AA *

you hear meAngryLOL

tell me if u need any pratice papers and ill try to find more....
.YixingsManal. IF-Addictz
.YixingsManal.
.YixingsManal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 72616

Posted: 06 January 2011 at 2:15pm | IP Logged
hahahaha Aleeena I did some past paper frm each subs Smile ! tho Will do the Finall revisin tomorz Smile !
tho i knw i cant get A's Unhappy ! buh inshallah Unhappy !
hehhehe plus check ma Take here LOL ! I knw i knw u dnt watch the show buh jst check ROFL ! n lemme knw if u wanna watch this show ROFL


Edited by -Cwezy_Manoola- - 06 January 2011 at 2:16pm
aleena1 IF-Rockerz
aleena1
aleena1

Joined: 31 August 2005
Posts: 9268

Posted: 06 January 2011 at 2:16pm | IP Logged
just watched todays episode of pyar ki yeh ek kahani......

Abhay cant act...... needs lesson and that girl pria needs the help of fashion police..... out of syncLOL

Divya and priti how on earth did u watch this crap??LOL thank god for YT.... i forwarded most of itLOL
.YixingsManal. IF-Addictz
.YixingsManal.
.YixingsManal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 72616

Posted: 06 January 2011 at 2:20pm | IP Logged
tht show suck ROFL ! tho i like Suku ROFL !
aleena watch Maryada Wink ! u'll love it
Wink !

The following 1 member(s) liked the above post:

aleena1

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Return of the Behooda Gang #9 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -BlackSky-   Replies: 1193   Views: 46742

-BlackSky- 1193 46742 02 September 2010 at 9:20am by pritirays
Return of the Behooda Gang #8 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: .YixingsManal.   Replies: 1197   Views: 41083

.YixingsManal. 1197 41083 23 August 2010 at 2:44pm by .YixingsManal.
Return of the Behooda Gang #7 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: pritirays   Replies: 1200   Views: 46406

pritirays 1200 46406 15 August 2010 at 3:09am by .YixingsManal.
Return of the Behooda Gang #6 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: -BlackSky-   Replies: 1215   Views: 47818

-BlackSky- 1215 47818 06 August 2010 at 2:46pm by .YixingsManal.
Return of the Behooda Gang #5 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -BlackSky-   Replies: 1198   Views: 45839

-BlackSky- 1198 45839 30 July 2010 at 8:03pm by .YixingsManal.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index