Jhalak Dikhhla Jaa 4 - Dancing with the Stars

India-Forums

   
Jhalak Dikhhla Jaa 4 - Dancing with the Stars
Jhalak Dikhhla Jaa 4 - Dancing with the Stars

// Salman Khan // The Hero //AT 2// [NOTE PAGE 72] (Page 147)

--Rachna-- IF-Sizzlerz
--Rachna--
--Rachna--

Joined: 06 November 2008
Posts: 16435

Posted: 18 January 2011 at 5:49am | IP Logged
Originally posted by shahrukh_divya

Originally posted by --Rachna--

Awwww Divya that was so sweet of you, I commented Embarrassed

Where did Arushi go now? Ermm

evn i did comment...!!!
 
ashi is playin hide n seek wd us...!! cum on ashi v caught u nw cum out plz jaana....Big smileLOLTongue

Yeah I saw Big smile

She's back now LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

MeraCheekuVirat

MeraCheekuVirat IF-Rockerz
MeraCheekuVirat
MeraCheekuVirat

Joined: 03 July 2009
Posts: 6856

Posted: 18 January 2011 at 5:50am | IP Logged
yep he didnt show on his face n evn yaana didnt...!!! luv dem both...!!!! coz dey wer confident dat their fans wil bring dem at ny cost....coz they noe v luv dem n dey also luv us...!!

The following 2 member(s) liked the above post:

--Rachna--ArushiBS

ArushiBS IF-Sizzlerz
ArushiBS
ArushiBS

Joined: 06 March 2009
Posts: 11713

Posted: 18 January 2011 at 5:50am | IP Logged
Originally posted by --Rachna--

Originally posted by candygurl_ksg

M here divz and I am checking it . .

@Rach Di - Yeah maybe but eleminations are somewhat tiring and depressing, nd maybe he is worried Ouch

Bye Wani Dii Hug

Tu sabko Di bolti hai kya LOL

He must have been worried but he tried his best not to show it!


Yes . . He is soooo WOW Day Dreaming Btw I am still in awe that he replied to my message on FB. It will take time to sink in . LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

MeraCheekuVirat--Rachna--

--Rachna-- IF-Sizzlerz
--Rachna--
--Rachna--

Joined: 06 November 2008
Posts: 16435

Posted: 18 January 2011 at 5:55am | IP Logged
Originally posted by shahrukh_divya

yep he didnt show on his face n evn yaana didnt...!!! luv dem both...!!!! coz dey wer confident dat their fans wil bring dem at ny cost....coz they noe v luv dem n dey also luv us...!!

You know the judges were quite shocked with their elimination and Madhuri and Malaika said they were going to miss this jodi!

I'm sure they will be back and Salman knows that too Wink

The following 2 member(s) liked the above post:

MeraCheekuViratArushiBS

--Rachna-- IF-Sizzlerz
--Rachna--
--Rachna--

Joined: 06 November 2008
Posts: 16435

Posted: 18 January 2011 at 5:56am | IP Logged
Originally posted by candygurl_ksg

Yes . . He is soooo WOW Day Dreaming Btw I am still in awe that he replied to my message on FB. It will take time to sink in . LOL

Is this the first time he replied to your message? LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

MeraCheekuViratArushiBS

ArushiBS IF-Sizzlerz
ArushiBS
ArushiBS

Joined: 06 March 2009
Posts: 11713

Posted: 18 January 2011 at 6:00am | IP Logged
Originally posted by --Rachna--

Originally posted by candygurl_ksg

Yes . . He is soooo WOW Day Dreaming Btw I am still in awe that he replied to my message on FB. It will take time to sink in . LOL

Is this the first time he replied to your message? LOL

Yes. I added him so recently. I used to think he is not on FB . LOL Or else do u think Ill be HELL EXCITED ?Dancing

The following 1 member(s) liked the above post:

--Rachna--

MeraCheekuVirat IF-Rockerz
MeraCheekuVirat
MeraCheekuVirat

Joined: 03 July 2009
Posts: 6856

Posted: 18 January 2011 at 6:00am | IP Logged
i m sure tode dis page is gonna get ovr v wil hv to open a new topic...!!!!! 2 continue 2 chhat...!!

The following 1 member(s) liked the above post:

--Rachna--

--Rachna-- IF-Sizzlerz
--Rachna--
--Rachna--

Joined: 06 November 2008
Posts: 16435

Posted: 18 January 2011 at 6:00am | IP Logged
Okay girlies I need to sleep now, my eyes are closing in on me Sleepy

Good night/day/evening. Take care. Love you all Hug

See you tomorrow Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

ArushiBS

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ARE YOU SURE??-Warning Everyone Read Page 2

2

Author: supriya20   Replies: 13   Views: 1292

supriya20 13 1292 24 May 2009 at 3:02am by *Shruti*
BB or KSG-Warning Page 6

2 3 4 5 6

Author: armaanno01fan   Replies: 47   Views: 3046

armaanno01fan 47 3046 23 May 2009 at 4:49am by *Shruti*
OMDs!! Biggest Disgrace!-Mod's Note Page 4

2 3 4

Author: julie-16-   Replies: 31   Views: 2791

julie-16- 31 2791 22 May 2009 at 6:55am by *Shruti*
WORTHLESS Karan-Mod's Note Page 5

2 3 4 5

Author: Goldfish   Replies: 34   Views: 2920

Goldfish 34 2920 22 May 2009 at 6:36am by *Shruti*
"sharukh khan did my kanyadan"-farah khan

2 3

Author: hirisgr8   Replies: 17   Views: 2373

hirisgr8 17 2373 22 October 2006 at 7:12pm by rangi1222

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Jhalak Dikhhla Jaa 4 - Dancing with the Stars Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index