Laagi Tujhse Lagan

India-Forums

   
Laagi Tujhse Lagan
Laagi Tujhse Lagan

Laagi Tujhse Lagan Chit Chat Corner #108 | Link Pg 1 (Page 146)

mussy.jamshed IF-Dazzler
mussy.jamshed
mussy.jamshed

Joined: 28 August 2010
Posts: 2952

Posted: 08 January 2011 at 12:43pm | IP Logged
hahaaaaaaaaaaa.. hamain hamara Dutta milgaya hain.........with him in the show........we will see SR v soon.......McDreamy LOLLOLLOLLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

mishimanoshonapinky-MeMyselfI

mishimano Senior Member
mishimano
mishimano

Joined: 25 December 2010
Posts: 827

Posted: 08 January 2011 at 12:43pm | IP Logged
Ritu: me fine....... whts going on?
Huma: how r u dear?

The following 3 member(s) liked the above post:

mussy.jamshed-Ritz--MeMyselfI

-MeMyselfI IF-Stunnerz
-MeMyselfI
-MeMyselfI

Joined: 22 June 2010
Posts: 27944

Posted: 08 January 2011 at 12:43pm | IP Logged
Mussy: now lets cast Madhu as well...any suggestons?..LOL...yup Mussy, I am all ready to move on to Patrick Dempsepy..Day Dreaming

Manu: I am doing good....how about u?

Ruby: ok i c ur point..he would be a great choice too..LOL...doesnt look as scary as i thought he would;d be..LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

mishimanoltl_fanmussy.jamshed

mussy.jamshed IF-Dazzler
mussy.jamshed
mussy.jamshed

Joined: 28 August 2010
Posts: 2952

Posted: 08 January 2011 at 12:44pm | IP Logged
Huma gone kia?

Hi shona.........did u love our new dutta bhau?LOLLOLLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

mishimanoshonapinky-MeMyselfI

shonapinky IF-Rockerz
shonapinky
shonapinky

Joined: 17 October 2009
Posts: 9434

Posted: 08 January 2011 at 12:44pm | IP Logged
Originally posted by mishimano

shona: m fine.... how was the day?
mussy: u bring a v good competator for MR....post it to CVsLOLLOL
 
aww my day waz awesum yr...hd few guestz at home..so hd a great time...and hw wz ur day...?Embarrassed

The following 3 member(s) liked the above post:

mishimanomussy.jamshed-MeMyselfI

-Ritz- IF-Rockerz
-Ritz-
-Ritz-

Joined: 01 March 2009
Posts: 7362

Posted: 08 January 2011 at 12:45pm | IP Logged
Originally posted by shonapinky


 
aww sooooooo cute ritu...i wanna hug uHugaww i dint yr....see i lost all my siggiez on tiny pic...juz wondering if hd to post dem on tiny pic or on photobucket?EmbarrassedSmile 


I think tiny pic u won't be able to do it. Try photobucket. I have never used photobucked. hope it works coz I want to see them. LOL

The following 4 member(s) liked the above post:

mishimanomussy.jamshedshonapinky-MeMyselfI

shonapinky IF-Rockerz
shonapinky
shonapinky

Joined: 17 October 2009
Posts: 9434

Posted: 08 January 2011 at 12:46pm | IP Logged
Originally posted by mussy.jamshed

Huma gone kia?

Hi shona.........did u love our new dutta bhau?LOLLOLLOL
 
Hiii mussy,,hey iz diz  juz a rumour or itz gonna happen fr real...me wonderingTongueLOLi really like our new bhao....and i juz loved him in hiz movie"Enchanted"...he wz too good...Cool

The following 3 member(s) liked the above post:

mishimanomussy.jamshed-MeMyselfI

mishimano Senior Member
mishimano
mishimano

Joined: 25 December 2010
Posts: 827

Posted: 08 January 2011 at 12:46pm | IP Logged
Originally posted by mussy.jamshed

hahaaaaaaaaaaa.. hamain hamara Dutta milgaya hain.........with him in the show........we will see SR v soon.......McDreamy LOLLOLLOLLOL
imagine naku is calling him Saab n what would he reply to her.......... n how will they do convo.........as nakku don't know to speak English n new D don't know to speak Hindi......hahaha i think Madhu would be the translatorLOLLOLLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

mussy.jamshed-MeMyselfI

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Laagi Tujhse Lagan|| Media Center

2 3 4 5 6 7 ... 15 16

Author: -Fivr-   Replies: 120   Views: 90399

-Fivr- 120 90399 11 October 2014 at 2:17am by stranger2rose
Laagi Tujhse Lagan Pix Gallery: No Comm|VB Note Pg 80

2 3 4 5 6 7 ... 127 128

Author: minuu   Replies: 1019   Views: 604917

minuu 1019 604917 23 February 2012 at 2:52am by TheRager
~Laagi Tujhse Lagan Help Desk~

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: waqas_ali   Replies: 1184   Views: 88250

waqas_ali 1184 88250 26 June 2011 at 5:06pm by -Fivr-
Laagi Tujhse Lagan Articles Archive!

2 3 4 5 6 7 ... 16 17

Author: -Sharona-   Replies: 132   Views: 82854

-Sharona- 132 82854 12 January 2011 at 6:04am by niveditha
*~Laagi Tujhse Lagan Creations Corner #2~*

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: Dew-drop   Replies: 1186   Views: 112126

Dew-drop 1186 112126 10 December 2010 at 12:39pm by Dew-drop

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Laagi Tujhse Lagan Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index