Miley Jab Hum Tum

India-Forums

   
Miley Jab Hum Tum
Miley Jab Hum Tum

Surprise and shocks (ArTi fans)- unreserved (Page 19)

myownarea IF-Stunnerz
myownarea
myownarea

Joined: 18 June 2009
Posts: 29530

Posted: 04 January 2011 at 7:23am | IP Logged
LOLAvz..the gaana shud be
mera mann dole
mera tann dole...

LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Neith007

mayur.sumita Senior Member
mayur.sumita
mayur.sumita

Joined: 20 May 2010
Posts: 975

Posted: 04 January 2011 at 7:40am | IP Logged
Wow.... Naye Saal main sabse acha news.. Hope we will get interviews toooooooooo

The following 1 member(s) liked the above post:

myownarea

myownarea IF-Stunnerz
myownarea
myownarea

Joined: 18 June 2009
Posts: 29530

Posted: 04 January 2011 at 7:43am | IP Logged
I m just soo happy that ARTI are on the COVER page...I mean COVER page of GR8 MAG LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

Neith007-RegalVintage-stuti123

Mou. IF-Sizzlerz
Mou.
Mou.

Joined: 04 July 2009
Posts: 16744

Posted: 04 January 2011 at 7:49am | IP Logged
oh how much i love to c arti fans happy shappy ! i mean when i lefty this thread was on pg 7.now it is on 19....i love this drooling spirit of artians!!!!!!!

The following 2 member(s) liked the above post:

stuti123--Annu4MayUr--

myownarea IF-Stunnerz
myownarea
myownarea

Joined: 18 June 2009
Posts: 29530

Posted: 04 January 2011 at 7:55am | IP Logged
mou.. There is no stopping the MN/Arti fans when its comes to such news ROFL 

u rmember the Radha Krishna performance thread..went to 4 THREADS ROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

Neith007stuti123Mou.

iHeartMoi IF-Rockerz
iHeartMoi
iHeartMoi

Joined: 03 September 2009
Posts: 9813

Posted: 04 January 2011 at 8:01am | IP Logged
I checked in the bookstore.. Gr8 wasn't available... damn it! January hai but january ka issue nahi hai D'oh I want I want I want the magazine!! 

The following 4 member(s) liked the above post:

Neith007dhano_Tejankluv_nishalstuti123

DhanakZ IF-Dazzler
DhanakZ
DhanakZ

Joined: 18 June 2010
Posts: 3583

Posted: 04 January 2011 at 8:02am | IP Logged
wao I love This shock
Mou. IF-Sizzlerz
Mou.
Mou.

Joined: 04 July 2009
Posts: 16744

Posted: 04 January 2011 at 8:02am | IP Logged
yeah divz i remember that very well as i was part of all 4.....Approve but yeah i love to c that crazziness of artians in forum!!!!!!


Edited by Mou. - 04 January 2011 at 8:03am

The following 2 member(s) liked the above post:

Neith007stuti123

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
SaJan Fans Consoling MaYur Fans (Wrong)

2 3 4 5 6 7

Author: No_Comments   Replies: 52   Views: 5503

No_Comments 52 5503 05 September 2010 at 12:35pm by sheebs_ratifan
ArTi new rankings!!!....ArTi

2

Author: LittleMissWitty   Replies: 12   Views: 2362

LittleMissWitty 12 2362 28 July 2010 at 3:11pm by sky86
rati fans nd mayur, arti fans plz luk- note pg 12

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: t-mayur-sajan-j   Replies: 100   Views: 8177

t-mayur-sajan-j 100 8177 01 July 2010 at 2:39pm by maxhot
A request for both sajan fans and mayur fans

Author: wickedangel   Replies: 3   Views: 1305

wickedangel 3 1305 07 February 2010 at 2:04pm by wickedangel
Sajan Fans do not want to complian, but mayur fans

Author: SanayaMohit-Fan   Replies: 8   Views: 1647

SanayaMohit-Fan 8 1647 16 August 2009 at 12:23am by PureBliss

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Miley Jab Hum Tum Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index