Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

AP/VS #12- Love is never lost, it beats on FOREVER (Page 52)

.:.MONA.:. IF-Sizzlerz
.:.MONA.:.
.:.MONA.:.

Joined: 02 September 2006
Posts: 13907

Posted: 05 January 2011 at 1:29pm | IP Logged
hey guys..i'll join u guys in a bit the vm is almost uploaded...gosh i hate it how just one video being uploaded brings my whole network down lol..
btw nomi: i have made the super chika's siggy for us..will post that here too...

Nomaa. IF-Sizzlerz
Nomaa.
Nomaa.

Joined: 15 December 2010
Posts: 12707

Posted: 05 January 2011 at 1:30pm | IP Logged
Meena- me toooConfused lol..idk but omgg! i cant wait tilll arnab knows the truth abt piaa!
_Meena_ IF-Achieverz
_Meena_
_Meena_

Crazy Creative Minion
Joined: 01 May 2010
Posts: 106893

Posted: 05 January 2011 at 1:32pm | IP Logged
Originally posted by NomiBaby

Meena- me toooConfused lol..idk but omgg! i cant wait tilll arnab knows the truth abt piaa!
lol poor madhu...
_Meena_ IF-Achieverz
_Meena_
_Meena_

Crazy Creative Minion
Joined: 01 May 2010
Posts: 106893

Posted: 05 January 2011 at 1:32pm | IP Logged
Originally posted by .:.MONA.:.

hey guys..i'll join u guys in a bit the vm is almost uploaded...gosh i hate it how just one video being uploaded brings my whole network down lol..
btw nomi: i have made the super chika's siggy for us..will post that here too...
waiting 2 see ur siggy n vm
RidziPiaJazSimi IF-Sizzlerz
RidziPiaJazSimi
RidziPiaJazSimi

Joined: 14 October 2009
Posts: 11466

Posted: 05 January 2011 at 1:35pm | IP Logged
hey guyz my net dc again nd againAngrynd i m tired of it....

@mona plz inform me abt sig nd plz do share ur vmz on my yt channel i will see ok

bye guyz cya......lets see wats happening ahead....hope we dnt get more bloopers nd dnt want ths hell dat pia is maithli reincarnationAngry




Edited by RIDHIMA_BASKET1 - 05 January 2011 at 1:36pm
Nomaa. IF-Sizzlerz
Nomaa.
Nomaa.

Joined: 15 December 2010
Posts: 12707

Posted: 05 January 2011 at 1:35pm | IP Logged
Originally posted by .:.MONA.:.

hey guys..i'll join u guys in a bit the vm is almost uploaded...gosh i hate it how just one video being uploaded brings my whole network down lol..
btw nomi: i have made the super chika's siggy for us..will post that here too...

reallyy?? yayy i cant wait for the siggy alsoo! <3
Nomaa. IF-Sizzlerz
Nomaa.
Nomaa.

Joined: 15 December 2010
Posts: 12707

Posted: 05 January 2011 at 1:36pm | IP Logged
Originally posted by MeenaJ

Originally posted by NomiBaby

Meena- me toooConfused lol..idk but omgg! i cant wait tilll arnab knows the truth abt piaa!
lol poor madhu...

haha i knoww! but i dont want her to turn negative..as soon as he finds outt
RidziPiaJazSimi IF-Sizzlerz
RidziPiaJazSimi
RidziPiaJazSimi

Joined: 14 October 2009
Posts: 11466

Posted: 05 January 2011 at 1:37pm | IP Logged
ih v to leave bye guyz mona noma nd all Hug

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index