Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Wacko's CC (-2-)|||| Invites Only (Page 53)

_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 54161

Posted: 07 January 2011 at 1:04pm | IP Logged
actual DP.. charming ksgEmbarrassed

-.Kangan.- IF-Rockerz
-.Kangan.-
-.Kangan.-

Joined: 04 August 2010
Posts: 9702

Posted: 07 January 2011 at 1:06pm | IP Logged
Originally posted by _innocent_

Originally posted by Ksg-Shona-JJ

i was gonna go watch love and other drugs with a boy - friend of mine's but he said he didnt wanna watch that kinda movie.. LOL... after watching the movie m soooo glad he said no! ROFL
ROFLROFLROFL.. u wanted to turn him into a gayShockedShocked shame on u ladkiLOLLOL
hayyyeee... lots of kissi kissiROFLROFL

more than that! ROFL..ROFL..
and i also bumped into a guy from school whom i hated! Dead.. wht r the odds he came to watch the same movie as me..!! i was like oh god! 

The following 1 member(s) liked the above post:

_innocent_

-.Kangan.- IF-Rockerz
-.Kangan.-
-.Kangan.-

Joined: 04 August 2010
Posts: 9702

Posted: 07 January 2011 at 1:06pm | IP Logged
Originally posted by _innocent_

actual DP.. charming ksgEmbarrassed

i made it! EmbarrassedEmbarrassed..

The following 1 member(s) liked the above post:

_innocent_

_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 54161

Posted: 07 January 2011 at 1:07pm | IP Logged
Originally posted by Ksg-Shona-JJ


more than that! ROFL..ROFL..
and i also bumped into a guy from school whom i hated! Dead.. wht r the odds he came to watch the same movie as me..!! i was like oh god! 
did u go by urself?Shocked
 
 
aww then congoo.. first time i like ur designLOLLOLLOL not over used of textureLOLLOL


Edited by _innocent_ - 07 January 2011 at 1:07pm
-.Kangan.- IF-Rockerz
-.Kangan.-
-.Kangan.-

Joined: 04 August 2010
Posts: 9702

Posted: 07 January 2011 at 1:07pm | IP Logged
Originally posted by _innocent_

Originally posted by Ksg-Shona-JJ


more than that! ROFL..ROFL..
and i also bumped into a guy from school whom i hated! Dead.. wht r the odds he came to watch the same movie as me..!! i was like oh god! 
did u go by urself?Shocked

oh no no.. a friend of mine's who is a girl..!!LOL so no awkwardness! LOL
_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 54161

Posted: 07 January 2011 at 1:09pm | IP Logged
Originally posted by Ksg-Shona-JJ


oh no no.. a friend of mine's who is a girl..!!LOL so no awkwardness! LOL
ohh ok...LOLLOL
-.Kangan.- IF-Rockerz
-.Kangan.-
-.Kangan.-

Joined: 04 August 2010
Posts: 9702

Posted: 07 January 2011 at 1:09pm | IP Logged
lol.. LOL.. the biaaatcchh i hate at work has got flu..LOL wont be seeing her face for few days now! Star
-.Kangan.- IF-Rockerz
-.Kangan.-
-.Kangan.-

Joined: 04 August 2010
Posts: 9702

Posted: 07 January 2011 at 1:10pm | IP Logged
so have you shampooed yet?

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
****fairyland****Invites ONly

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: Jugnu_244   Replies: 220   Views: 13855

Jugnu_244 220 13855 21 July 2011 at 4:17pm by SRKTima
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 865   Views: 76811

.Aparajhita. 865 76811 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
..::CrazyChicks#7::.. *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: ROBlicious.   Replies: 609   Views: 25056

ROBlicious. 609 25056 22 April 2011 at 12:04pm by -Rinki-
.: I-F Pagalz Arena #1 :. (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 104 105

Author: LeftGoneBye   Replies: 835   Views: 32292

LeftGoneBye 835 32292 04 February 2011 at 9:41am by Noor_PremHeer
~Hangama Gang On Red Carpet~

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: .PINK.   Replies: 1200   Views: 41754

.PINK. 1200 41754 13 January 2011 at 8:52am by --Loser--

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index