Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

~||Jennifer Winget's FC:Zor Ka Zhatka||~ (Page 61)

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20315

Posted: 12 January 2011 at 10:32am | IP Logged
Originally posted by taman07

i am back!!! Smile
  anyone here yaar?
 

Welcome back Ayesha!!!

Yes, I  and Mins are still here Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

DulceTentacion.

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20315

Posted: 12 January 2011 at 10:33am | IP Logged
Originally posted by _minaz_


OMG dont worry i will come here more often now! :D
 
Happy belated new year to you aswell. lol. Did you make any resolutions? HeHe.
 
Yup! It feels great. Heart

Good girl Hug
No new year resolution.....well, yes indeedLOL
Will tell you via pm LOL

So, what are your expectation from JKZ.....I am hoping for some stunt activities of Jenny Tongue
DulceTentacion. IF-Sizzlerz
DulceTentacion.
DulceTentacion.

Joined: 18 December 2009
Posts: 12791

Posted: 12 January 2011 at 10:33am | IP Logged
Originally posted by romiosugar

Originally posted by _minaz_

Originally posted by romiosugar

Originally posted by _minaz_

Are there any more pics girls! I havnt heard any news on jen. It feels like ages man! I cant wait till zor ka jhatka starts! hehe

There are many many new pictures of her......you were lost so how can you knw abt it LOLTongue
Same here.....can't wait for ZKJ .....already started counting days for it Embarrassed
 
Well Then thank God I'm found now ROFL ( Okie that was my lame attemt at making a joke...ignore ignoreErmm)
 
We have 2-3 weeks left for Feb :D
 
So how have you been! How your love life going :P

haha....yes yes stop making lame excuse LOL
I want these 2-3 weeks to fly by with wheels and wing....whatever makes it move fasterLOL
Have been waiting for ages.....can't wait any longer Ouch
I've been doing good......did few interesting things in life...but they are too personal, so can't say much here EmbarrassedLOL
 
ooooooooo HeHe. You know what do you have a FB account?

The following 1 member(s) liked the above post:

romiosugar1

DulceTentacion. IF-Sizzlerz
DulceTentacion.
DulceTentacion.

Joined: 18 December 2009
Posts: 12791

Posted: 12 January 2011 at 10:34am | IP Logged
Originally posted by taman07

i am back!!! Smile
  anyone here yaar?
 
 
Hey i'm minaz :)

The following 2 member(s) liked the above post:

romiosugar1.ayesha.

.ayesha. IF-Stunnerz
.ayesha.
.ayesha.

Joined: 14 July 2010
Posts: 25115

Posted: 12 January 2011 at 10:35am | IP Logged
Originally posted by romiosugar

Welcome back Ayesha!!!

Yes, I  and Mins are still here Embarrassed

   thanks for the welcome yaar 
so what are u all talking about yaar?

The following 1 member(s) liked the above post:

romiosugar1

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20315

Posted: 12 January 2011 at 10:36am | IP Logged
Originally posted by _minaz_


I've seen the ones that mehak posted in dmg forum. I guess these are the new ones because i havnt seen these ones.
 
Am sure he'll treat her nice, sharuck is Fab!
 
OMG did shweta tiwari win BB?

Yeah, these pictures of Jenny are fairly new as I am seeing them for the first time as well. Adu does the great work sometime Wink
I am loving these on screen pictures Heart

I hope so Minz! I wanna see loads and loads of scenes of SRK & Jenny Day Dreaming

Yup, meri Shwetoo won the BB ClapEmbarrassed
She deserved it and it was the best moment of entire BB4Big smile I loved the finale so much Heart

The following 1 member(s) liked the above post:

DulceTentacion.

.ayesha. IF-Stunnerz
.ayesha.
.ayesha.

Joined: 14 July 2010
Posts: 25115

Posted: 12 January 2011 at 10:37am | IP Logged
Originally posted by _minaz_

 
Hey i'm minaz :)
hey!!! i am ayesha 
  nice to meet u minaz!!! 

The following 1 member(s) liked the above post:

romiosugar1

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20315

Posted: 12 January 2011 at 10:37am | IP Logged
Originally posted by _minaz_


ooooooooo HeHe. You know what do you have a FB account?

LOL....yes, I do CoolLOL
Send me your link via pm, and I will send you request Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

DulceTentacion.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~*~FanClub of Jennifer Winget, "Winget Fantasy"~*~

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: romiosugar1   Replies: 1210   Views: 40965

romiosugar1 1210 40965 29 August 2010 at 5:38am by romiosugar1
::Jennifer and Chaitanya's Love Hub:: See PG 3

2 3 4 5

Author: 26javey   Replies: 37   Views: 8082

26javey 37 8082 10 July 2010 at 10:30am by 26javey
~~*Jennifer aka Katrina Kaif Heaven*~~

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: PuffinHypercity   Replies: 1199   Views: 39812

PuffinHypercity 1199 39812 01 November 2009 at 8:01am by -prabz-
KAJEN-KARAN AND JENNIFER/ARMAAN &RIDDHIMA

Author: nik_sweetpoison   Replies: 0   Views: 1545

nik_sweetpoison 0 1545 24 September 2009 at 2:57am by nik_sweetpoison
Jennifer Winget/sneha of kzk

Author: fan_ksg(arman)   Replies: 0   Views: 3710

fan_ksg(arman) 0 3710 20 January 2008 at 4:42am by fan_ksg(arman)

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index