Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

~||Jennifer Winget's FC:Zor Ka Zhatka||~ (Page 101)

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20315

Posted: 13 January 2011 at 11:34am | IP Logged
Originally posted by sjain

Originally posted by romiosugar

Mahuuuuuuuuuuuu, post all the siggies nikameez LOL
Fikkar mat, i promise now that I will love thme :))

@ Ayesha, Ria and Moumi: what's the discussion my sweetie pies?!!


vo aviyen hain.. one is KSG's and one is kajen's ..LOLZZZ


Chalega....post kardo jaldi se Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

krishnaria

_Moumi_ Goldie
_Moumi_
_Moumi_

Joined: 12 September 2010
Posts: 2279

Posted: 13 January 2011 at 11:35am | IP Logged
Originally posted by krishnaria

 
OUCHHHHHHHH!!OuchLOL
 
awww HuggggggggggsHugHug
 
oh! nothing jus excited for Jenny's show ZKZ..i wonder how did Jenny performed those water Stunts..its so scaryy..i'm scared of Water n heights..Hats off!
 
U love Shahid TooShockedShockedShockedShockedShocked
OMG! we all here Jenny fans are Shahid's deewani too..so happy to meet so many Sasha fansHug
 
okay Moumziee..who do u like Shahid wid?Tongue
 
 
OUCH!!!!LOL
HugHugHug
 
ya re it will be interesting to see jenny in ZKZ....WipeOuts stunts are really dangerous yaar....it will b interesting to see jenny thereTongue
 
why r u shocked??LOL yesss i live shahid tooo...he is sooo cute and chocalityEmbarrassed
 
i like each and everybody with shahid reEmbarrassed he have awesome chem with all his co-starsEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

krishnaria

.ayesha. IF-Stunnerz
.ayesha.
.ayesha.

Joined: 14 July 2010
Posts: 25115

Posted: 13 January 2011 at 11:37am | IP Logged
@sabz bye yaar , take care yaar!!!
  have fun 
  and hopefully see u tomorrow yaar

The following 1 member(s) liked the above post:

dia27

krishnaria IF-Sizzlerz
krishnaria
krishnaria

Joined: 30 June 2007
Posts: 16844

Posted: 13 January 2011 at 11:38am | IP Logged
Originally posted by taman07

Originally posted by romiosugar

Mahuuuuuuuuuuuu, post all the siggies nikameez LOL
Fikkar mat, i promise now that I will love thme :))

@ Ayesha, Ria and Moumi: what's the discussion my sweetie pies?!!
 yaar we are talking about shahid yaar
lol..Ayesha..so how abt Seeing Jenny -Shahid together!Day Dreaming
Sabz Di aww don't worry..we'll inc Jenny for sure!!Embarrassed
 
and u'r leaving..nooooooooo!!
okiees..Bubbye..
Take care Di!Hug
Hav a Jenday!LOLEmbarrassed
.ayesha. IF-Stunnerz
.ayesha.
.ayesha.

Joined: 14 July 2010
Posts: 25115

Posted: 13 January 2011 at 11:41am | IP Logged
@ria i like that idea yaar 
  they will look really cute yaar 

The following 2 member(s) liked the above post:

dia27krishnaria

krishnaria IF-Sizzlerz
krishnaria
krishnaria

Joined: 30 June 2007
Posts: 16844

Posted: 13 January 2011 at 11:43am | IP Logged
Originally posted by Moumi363

Originally posted by krishnaria

 
OUCHHHHHHHH!!OuchLOL
 
awww HuggggggggggsHugHug
 
oh! nothing jus excited for Jenny's show ZKZ..i wonder how did Jenny performed those water Stunts..its so scaryy..i'm scared of Water n heights..Hats off!
 
U love Shahid TooShockedShockedShockedShockedShocked
OMG! we all here Jenny fans are Shahid's deewani too..so happy to meet so many Sasha fansHug
 
okay Moumziee..who do u like Shahid wid?Tongue
 
 
OUCH!!!!LOL
HugHugHug
 
ya re it will be interesting to see jenny in ZKZ....WipeOuts stunts are really dangerous yaar....it will b interesting to see jenny thereTongue
 
why r u shocked??LOL yesss i live shahid tooo...he is sooo cute and chocalityEmbarrassed
 
i like each and everybody with shahid reEmbarrassed he have awesome chem with all his co-starsEmbarrassed
yup!its Dangerous..all the best to Jenny!Embarrassed
 
U live Shahid..Woooooo..BIG Fan nopeeeee!!TongueLOL
 
aww .yeah he's so dashing n cool..rocks wid everyone..a bit wid PC..my POV..Embarrassed
 
wud Rock wid Jenny too..wat say?Tongue
 
 


Edited by krishnaria - 13 January 2011 at 11:44am
_Moumi_ Goldie
_Moumi_
_Moumi_

Joined: 12 September 2010
Posts: 2279

Posted: 13 January 2011 at 11:44am | IP Logged
Originally posted by romiosugar

Originally posted by Moumi363

Originally posted by romiosugar

Mahuuuuuuuuuuuu, post all the siggies nikameez LOL
Fikkar mat, i promise now that I will love thme :))

@ Ayesha, Ria and Moumi: what's the discussion my sweetie pies?!!
dn't knwErmmLOL

LMAO....what does that mean? So, I did good job by not coming here WinkROFL

I saw Jenny in my dream and she was in bikini with Karan Wahi on her sideDancingROFL
sabz now i'm having naughty and wild thoughts in my mindWinkROFLROFL
krishnaria IF-Sizzlerz
krishnaria
krishnaria

Joined: 30 June 2007
Posts: 16844

Posted: 13 January 2011 at 11:46am | IP Logged
Originally posted by taman07

@ria i like that idea yaar 
  they will look really cute yaar 
Hai na?Embarrassed
 
aww now i wanna see them.....
 
waise no news of Jenny doin a soap ..
 

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~*~FanClub of Jennifer Winget, "Winget Fantasy"~*~

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: romiosugar1   Replies: 1210   Views: 39843

romiosugar1 1210 39843 29 August 2010 at 5:38am by romiosugar1
::Jennifer and Chaitanya's Love Hub:: See PG 3

2 3 4 5

Author: 26javey   Replies: 37   Views: 7762

26javey 37 7762 10 July 2010 at 10:30am by 26javey
~~*Jennifer aka Katrina Kaif Heaven*~~

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: PuffinHypercity   Replies: 1199   Views: 38609

PuffinHypercity 1199 38609 01 November 2009 at 8:01am by -prabz-
KAJEN-KARAN AND JENNIFER/ARMAAN &RIDDHIMA

Author: nik_sweetpoison   Replies: 0   Views: 1505

nik_sweetpoison 0 1505 24 September 2009 at 2:57am by nik_sweetpoison
Jennifer Winget/sneha of kzk

Author: fan_ksg(arman)   Replies: 0   Views: 3641

fan_ksg(arman) 0 3641 20 January 2008 at 4:42am by fan_ksg(arman)

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index