Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Boys&Girls with attitude probz #120 ~Invites Only~ (Page 94)

Make-It-Pop IF-Stunnerz
Make-It-Pop
Make-It-Pop

Joined: 21 November 2008
Posts: 47450

Posted: 04 January 2011 at 11:21pm | IP Logged
Originally posted by shininggal2008

Aww u are. well good luck with that one :)
wat r u doin up so late??

Make-It-Pop IF-Stunnerz
Make-It-Pop
Make-It-Pop

Joined: 21 November 2008
Posts: 47450

Posted: 04 January 2011 at 11:21pm | IP Logged
Originally posted by shininggal2008

Awwwww - all are lovely but I love this one more !



 
 
reli?? i lovee da blueee oneLOLLOL
causee it looks sooo sexyyyy and soo formall... i loveee datLOLLOL 
shininggal2008 IF-Sizzlerz
shininggal2008
shininggal2008

Joined: 26 March 2009
Posts: 22101

Posted: 04 January 2011 at 11:27pm | IP Logged
What m i doing up so late ? Hmm good question actually. Idk - just doing random stuffs. wait do we have a time difference ? Ermm


&& well i like the blue one too but the pink one looks cute !

The following 1 member(s) liked the above post:

beast4u

beast4u IF-Sizzlerz
beast4u
beast4u

Joined: 19 April 2010
Posts: 13139

Posted: 05 January 2011 at 1:32am | IP Logged

Good Morning CC Jii....OuchOuchOuch


hunder IF-Addictz
hunder
hunder

Joined: 27 December 2008
Posts: 66321

Posted: 05 January 2011 at 2:49am | IP Logged
good morning CC ji

The following 1 member(s) liked the above post:

beast4u

beast4u IF-Sizzlerz
beast4u
beast4u

Joined: 19 April 2010
Posts: 13139

Posted: 05 January 2011 at 2:50am | IP Logged
Originally posted by hunder

good morning CC ji

hey bhai.......Big smile

kaise ho?????

hunder IF-Addictz
hunder
hunder

Joined: 27 December 2008
Posts: 66321

Posted: 05 January 2011 at 2:52am | IP Logged
Originally posted by shona_lover

Originally posted by hunder

good morning CC ji

hey bhai.......Big smile

kaise ho?????



i am great bhai, bas abhi thora free huya so came hereBig smile...........aap kaisey ho and baithney ki yaad aa rahi hai kyaWinkLOLLOLLOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

beast4u

beast4u IF-Sizzlerz
beast4u
beast4u

Joined: 19 April 2010
Posts: 13139

Posted: 05 January 2011 at 2:55am | IP Logged
Originally posted by hunder

Originally posted by shona_lover

Originally posted by hunder

good morning CC ji

hey bhai.......Big smile

kaise ho?????



i am great bhai, bas abhi thora free huya so came hereBig smile...........aap kaisey ho and baithney ki yaad aa rahi hai kyaLOL

hmmmm good.......Big smile

mein theek hoon bas back mein pasin hai thora.......Smile

hahaha bhai aap ne spelling galat likhe phir se jaante ho aapne jaise likha hai aisa lagata hai ke aap mujhe baithney ko bol rahe hain......ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~SmMaKrRrBsZ #8~ *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 132 133

Author: blackdaughter   Replies: 1057   Views: 43871

blackdaughter 1057 43871 30 January 2012 at 9:25pm by indiandoll89
****fairyland****Invites ONly

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: Jugnu_244   Replies: 220   Views: 13845

Jugnu_244 220 13845 21 July 2011 at 4:17pm by SRKTima
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 865   Views: 76781

.Aparajhita. 865 76781 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
ArTilicious ArTi Maniacs CC#24 :NEXT link page 133

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: relentless.   Replies: 1195   Views: 47736

relentless. 1195 47736 09 February 2011 at 6:03pm by -----
~Hangama Gang On Red Carpet~

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: .PINK.   Replies: 1200   Views: 41708

.PINK. 1200 41708 13 January 2011 at 8:52am by --Loser--

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index