Miley Jab Hum Tum

India-Forums

   
Miley Jab Hum Tum
Miley Jab Hum Tum

.~.MJHT Member Awards.~. p.3,23,33,63,106, 126 (Page 32)

MyInspirationz IF-Sizzlerz
MyInspirationz
MyInspirationz

Joined: 30 October 2009
Posts: 15940

Posted: 03 January 2011 at 8:00am | IP Logged
Congo Divz, Mou, Pari and candylicious_sg.. anyone else missed out...
 
Congratulations to all the winners...

The following 4 member(s) liked the above post:

a little faith.MohitzPari.myownareaNikki_Titli

Mysterygirl_me IF-Rockerz
Mysterygirl_me
Mysterygirl_me

BollyCurry Buzzer
Joined: 19 December 2004
Posts: 8833

Posted: 03 January 2011 at 8:17am | IP Logged
yayy congrats to all the winners very well deserved Clap

The following 4 member(s) liked the above post:

a little faith.MohitzPari.myownareaNikki_Titli

a little faith Goldie
a little faith
a little faith

Joined: 09 January 2009
Posts: 2037

Posted: 03 January 2011 at 8:32am | IP Logged
Special mention to the hosts.  ClapClapClapClapClap You are all ROCKSTARS! StarStarStarStarStar

I am really enjoying the 'show.'  This intermission is suspense at its sweetest!

Dil se Thank you. Hug

Love Sabah.

The following 2 member(s) liked the above post:

mimi0295..-Jia-..

a little faith Goldie
a little faith
a little faith

Joined: 09 January 2009
Posts: 2037

Posted: 03 January 2011 at 9:10am | IP Logged
Originally posted by myownarea

Originally posted by a little faith

  "Ps- I m nice?? Ermm are u sure?? LOL"

Divya, Haan, looks like your PR gal has been working overtime! Tongue

Job well done, maybe a raise should be in question!  Can I get her number?EmbarrassedLOL
LOL
Congratulations to you and to all.


Love Sabah.


 
sabah ... ROFL I'm my own PR I guess.. Wink I see someone is vying for 'most modest MJHT forum member' too. TongueLOL
or may be its Nidz ...LOL.. I'll probably give her tutions online LOL Haan, haan, I see Divya ka asar! LOLLOLLOL
LOL
aww thank uuu Hug I did not do anything, I mean how and why would you thank someone for noticing beauty?LOLEmbarrassed
Love Sabah


Edited by a little faith - 03 January 2011 at 9:10am

The following 1 member(s) liked the above post:

myownarea

safeplacetoland IF-Stunnerz
safeplacetoland
safeplacetoland

Joined: 02 October 2007
Posts: 47646

Posted: 03 January 2011 at 9:58am | IP Logged
OMGG!! Congo Divz Di & Mou! Totally well deserved! You guys are just simply awesome and well loved. Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

a little faith

shakti_rock IF-Dazzler
shakti_rock
shakti_rock

Joined: 21 February 2010
Posts: 2591

Posted: 03 January 2011 at 10:19am | IP Logged
Congratulations to al the winners...!!!!!
 
Cheers...Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

a little faith

safeplacetoland IF-Stunnerz
safeplacetoland
safeplacetoland

Joined: 02 October 2007
Posts: 47646

Posted: 03 January 2011 at 10:30am | IP Logged
Originally posted by myownarea

Originally posted by a little faith

  "Ps- I m nice?? Ermm are u sure?? LOL"

Divya, Haan, looks like your PR gal has been working overtime! Tongue

Job well done, maybe a raise should be in question!  Can I get her number?EmbarrassedLOL
LOL
Congratulations to you and to all.


Love Sabah.


 
sabah ... ROFL I'm my own PR I guess.. Wink
or may be its Nidz ...LOL.. I'll probably give her tutions online LOL
aww thank uuu Hug
 
Pay me up first. ROFL Hug

The following 2 member(s) liked the above post:

a little faithmyownarea

.MohitzPari. IF-Sizzlerz
.MohitzPari.
.MohitzPari.

Joined: 25 June 2008
Posts: 21050

Posted: 03 January 2011 at 1:22pm | IP Logged
Originally posted by aahana86



and now Evil Smile *EVIL LAUGH* ROFL i guess its not hard to guess whose turn is coming ROFLROFLROFL


HIIIIIIISmileROFLHug
Pari  Heart aaniHeart

ROFL now whats funny in saying pari??OuchROFL

my oh my oh my first round and seedha 3 awards... see SIGGYMAKER  ..[ ref to a post by someone ] ROFLROFL .......ummmm ErmmROFLu are not as unknown as you think you are .. or try and claim to be ROFL........chal chal shut up hun....I m so shy and nice.....may be dictionary.com has wrong meaning of being crazy and people nominated for me orelse all know the reality!! SmileROFL

most hatke member Ermm LOLLOL honestly i had my doubts abt this one ... there were some rather interesting options  in this one i felt LOL but ah u beat em all parzie LOL see we all love u ROFL so much so we even gave u the next award ... the craziest member ROFLROFLROFL - that was just 2 diff ways of saying u are nuts ROFLROFLROFL but we still love u ROFLROFL

i knowww I m not that hatke yaar...haa I m unpredictable but not hatke..anyways...jo mila woh pyaar se le liyaROFLROFL I know u do!!! hahah I love u tooooo!! haaaaa for craziest member toh u guys LOVE me the motROFL...all were like pari pari pari......even THE MOD said it....the king....public will follow her naturally!! its not my fault!!!! ConfusedROFL



but but but yay ROFL the one award for which i m dancing the most
the one which you have got ROFL 
the most likely to faint on sets award

ROFL

I knowwwwwwwwww u started it..u kamini nominated me for bothROFLROFL....I love ur explanations ROFL

YES YES YES ROFLROFL.......u r too much some times...meri hawa lag jati he tuje bhiLOL

see this was my foresight ... my vision at first ROFLROFLROFL that the one person who can actually faint had she ever went to mjht sets would be YOU ROFL

seeing this........now m doubted tooROFLROFL.....hahaha somehow I think u know me more than myselfLOLHug

see i had 2 sights in my head too

one is like u just see mohit as he walks in and have this wide grin on your face LOL and just say ' gosh mohit  and go all like this Day Dreaming Blushing Heart and then finally Nuke ... u faint ROFL

OMGGGGGG possibleeeROFL...I m only thinking about  it now...thats only making me so hyper naROFL

and next again mohit walks in for his shot u see him but this time u go MOHIT MOHIT OMG OMG OMG OMG MOHIT Silly ..... u scream like crazy and Mohit bechara he would be all ShockedBlushingConfused .. oh man who is this girl while San would look at you like ShockedAngry D'oh - here comes another one drooling over my Man ROFLROFLROFL and you faint ...

OMGGGG m scared of sanz nowROFLROFL........Mohit ko toh kese bhi karke sambhal lenge...par sanzShockedROFL.......I can imagine her expressions too nowROFL
tell me which one is most likely to happen ROFL

both....depends on situationROFL

congrats jaana so love u Hug u deserve all these awards and i m sure all the others which are likely to come ... esp the spammer one .. i so can feel that  LOL .. no one spams as much as u
ROFLROFL

awwwwww I love u too aani!!!! thank u so much!!!! I have something for u too....I m glad that I made that siggy...a special award is waiting for u and so as the spacial siggy...made with love!! mwahhhhh

love,

Aani


The following 2 member(s) liked the above post:

QueSeraSera..-Jia-..

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
mjht will be mjht....

2 3

Author: -CreativeSoul-   Replies: 17   Views: 9065

-CreativeSoul- 17 9065 20 November 2010 at 9:28am by mayur18
New MJHT faces vs old MJHT faces?

2 3

Author: GunjSam   Replies: 16   Views: 8093

GunjSam 16 8093 02 June 2010 at 2:45am by -Preeti-
Amna MJHT gallery - P21 MJHT new!

2 3 4 5 6 7 ... 23 24

Author: saksham-p2   Replies: 186   Views: 43325

saksham-p2 186 43325 30 August 2009 at 6:11am by kavya.b
TRP Of MJHT (Latest) MJHT at 55 !!!

Author: anon.   Replies: 2   Views: 7089

anon. 2 7089 01 April 2009 at 4:53pm by AnonymousUser

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Miley Jab Hum Tum Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index