Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

KaShHeaven: KaShilicious New Year 2011! (Page 139)

Aichuu IF-Stunnerz
Aichuu
Aichuu

Joined: 13 December 2007
Posts: 35944

Posted: 01 January 2011 at 7:32am | IP Logged
vri save ur expression for the show kash mil gaye ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

NeonLights.FleetingWishes.

Aichuu IF-Stunnerz
Aichuu
Aichuu

Joined: 13 December 2007
Posts: 35944

Posted: 01 January 2011 at 7:33am | IP Logged
maria hai how r u do make some kash signy

The following 2 member(s) liked the above post:

mariasrkNeonLights.

NeonLights. IF-Sizzlerz
NeonLights.
NeonLights.

Joined: 07 August 2009
Posts: 13571

Posted: 01 January 2011 at 7:33am | IP Logged
Originally posted by -Steffz-

Originally posted by -KaShti-

Originally posted by -Steffz-



eh? The truth is they are together, you cant blame anyone... he made advances or she fell for his charm? No one really knows, love is like that, you dunno how and when things happen! ConfusedLOL


Really, outta experience! and i strongly believe in the famous - If you love 2 people at the same time, and dunno where to go... stick to the 2nd one, coz if you truly loved the first, you wouldn't have fallen for the 2nd..! LOL


LOL celebs are celebs, they dont affect me in anyway, and I dont want them to affect my relationships with my friends either!

ask me, the number of friends I lost because they wanted to be immature and decide that they dont want me coz of the differences in opinions and preferences!

I've learnt now anyway! LOL





*asleep*

*waking up*

is it over....

GOSH STEEFZ!!!!!!!!!!

a big lecture.............Confused.............ROFL

@bold-but i am affected by them.....................it pains alot sometimes.....Ouch


Your choice to read it not really, coz one of my many qualities is that I talk a lot, I may never stop talking, but well, you have an option to not listen if you dont want to... again, doesn't make much of a difference! LOL


No I'm not affected *Amen* I have too much to worry about my closely associated folks! Embarrassed why eat my head with people who dunno about my existence, shucks! LOL

wow steff u r soo matured <3 i love you :O

The following 2 member(s) liked the above post:

iTangled_25OkThanksBye

mariasrk IF-Sizzlerz
mariasrk
mariasrk

Joined: 21 August 2007
Posts: 22416

Posted: 01 January 2011 at 7:33am | IP Logged

Guys imagnie if there was a show called "Kash Mill GAYE" hayeeeeeDay Dreaming



Edited by mariasrk - 01 January 2011 at 7:33am

The following 2 member(s) liked the above post:

NeonLights.iTangled_25

iTangled_25 IF-Stunnerz
iTangled_25
iTangled_25

Joined: 08 December 2008
Posts: 41591

Posted: 01 January 2011 at 7:33am | IP Logged
Originally posted by naughtyash

hahha steffz i m 19 and daily i cpmpare myself when i was 9 i changes a lot .. a lot means a lot .. i have never beeen soo open -minded before but now everything changed ... u n me r different in many case one of them is that i hate surprise but i love to make surprises Tongue


I'm 18, and I dont compare myself with yesterday, I'm happy with who and what sorta person I am today, I know the part of me I have left behind is unessential, so yeah, LOL

well, now we need not be the same do we? You be you and I be me! LOL cheers!

oh I love surprises and I love to give surprises! Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

NeonLights.

NeonLights. IF-Sizzlerz
NeonLights.
NeonLights.

Joined: 07 August 2009
Posts: 13571

Posted: 01 January 2011 at 7:34am | IP Logged
Originally posted by SPINKaShFanatic

stop looking at my expressions Nikki ROFLROFL
 
@Rida....thts fake one :P ma real is KSG :P
her expressions... :p :p =))
Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

OkThanksBye

OkThanksBye IF-Stunnerz
OkThanksBye
OkThanksBye

Joined: 28 March 2009
Posts: 25781

Posted: 01 January 2011 at 7:34am | IP Logged
Originally posted by -Steffz-


Your choice to read it not really, coz one of my many qualities is that I talk a lot, I may never stop talking, but well, you have an option to not listen if you dont want to... again, doesn't make much of a difference! LOL


No I'm not affected *Amen* I have too much to worry about my closely associated folks! Embarrassed why eat my head with people who dunno about my existence, shucks! LOL

ROFLROFLROFLROFL.............

well a request i would like to make....wud want u write so much for ur fics too .....i n even all ur readers will love to see ur fic progressed........TongueROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

NeonLights.iTangled_25

NeonLights. IF-Sizzlerz
NeonLights.
NeonLights.

Joined: 07 August 2009
Posts: 13571

Posted: 01 January 2011 at 7:35am | IP Logged
Originally posted by mariasrk

Guys imagnie if there was a show called "Kash Mill GAYE" hayeeeeeDay Dreaming


we can atleast dreammmm..............yeahhhhhhhhhhhhhhhhhDay Dreaming

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Dil Bole Hadippa FC* ~ Happy New Year

2 3 4 5 6 7 ... 51 52

Author: Cutiepie Rani   Replies: 408   Views: 16507

Cutiepie Rani 408 16507 21 May 2010 at 4:49pm by -Gunjan-
~*~Celebrating 2 year of SAAWARIYA ~*~

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: LifeOLicious   Replies: 1194   Views: 47795

LifeOLicious 1194 47795 13 November 2009 at 12:24am by naadanmasakalli
~Rocket Singh: Salesman of the Year ~ FC

2

Author: karansprincess   Replies: 13   Views: 3180

karansprincess 13 3180 18 August 2009 at 5:22am by karansprincess
~~Vikasians Hub~~Viky's New Year Msg-pg-64.

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -DulceMaria-   Replies: 1194   Views: 38299

-DulceMaria- 1194 38299 09 February 2009 at 5:23am by -Minha.N-
Valentine Celebrity of the year 2009

Author: Reshabh   Replies: 8   Views: 1060

Reshabh 8 1060 05 February 2009 at 3:26pm by goodkashish

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index