Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

CVs, plz choose better songs for Abhiya! (Page 2)

x-nis Senior Member
x-nis
x-nis

Joined: 12 October 2008
Posts: 850

Posted: 31 December 2010 at 3:32am | IP Logged
Originally posted by mugdharajatfan

ya tu hi...1 was good but i m in luv was kinda too bright lol though their emotions love was perfect but ya i m in love song uhmm i too feel they could have choosen sum other

exactly! its too BRIGHT for Abhiya!

thk123 Senior Member
thk123
thk123

Joined: 12 October 2009
Posts: 349

Posted: 31 December 2010 at 3:33am | IP Logged
Originally posted by ffkhan

Originally posted by thk123

what song is " i am in love"? which film?? sorry plz remind me when that song used in show??Confused
It's from Once upon a time in Mumbai.Tongue
Thanks.. but  did they evr use that song in show??/ arghhhhhh how can i forget it??Ouch
Befikre IF-Stunnerz
Befikre
Befikre

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani 3rd Banner Contest Winner
Joined: 22 October 2010
Posts: 37818

Posted: 31 December 2010 at 3:35am | IP Logged
Originally posted by thk123

Originally posted by ffkhan

Originally posted by thk123

what song is " i am in love"? which film?? sorry plz remind me when that song used in show??Confused
It's from Once upon a time in Mumbai.Tongue
Thanks.. but  did they evr use that song in show??/ arghhhhhh how can i forget it??Ouch
in yesterday's epi when abhay remembers his nd metz dance d song was 'i m in love'.....

The following 2 member(s) liked the above post:

x-nisffkhan

x-nis Senior Member
x-nis
x-nis

Joined: 12 October 2008
Posts: 850

Posted: 31 December 2010 at 3:37am | IP Logged
Originally posted by ffkhan

No yaar I don't think so. There is already so many musics for them. they r the most beautiful and adorable musics than any other couples' of the Indian shows.

And tu hi haqeeqat song was totally perfect for them. "I am in love" is so. how many more better do you want?Ermm

their BG score is AWESOME! & i agree it better all the couples of Indian shows!
i like tu hi haqeeqat it suited their situation! but ''im in love'' is too bright for Abhay!
well i think there are way better songs than this in BollywoodTongue
mimz IF-Dazzler
mimz
mimz

Joined: 22 March 2009
Posts: 2756

Posted: 31 December 2010 at 3:44am | IP Logged
THere should have been their own song like Ishq leta hai for AR! I would love to hear a song made from PKYEK bg tune!

The following 1 member(s) liked the above post:

x-nis

..Mari.. Senior Member
..Mari..
..Mari..

Joined: 20 January 2010
Posts: 956

Posted: 31 December 2010 at 3:45am | IP Logged
i agree...i mean, loved Kuch khaas and tu hi hagegat was fitting aswell....but not YDs.....i would rather have instrumental on them than bollywoods songs that totally wont suit them, maybe in lyrics yes, but overally not in melody.
 
and also yesterdays Chipmunk style....it was damn funny, no denial in that i fully enjoyed the scene!!lol.....but when i think of it....its sooo not suitable for  a show like this.

The following 1 member(s) liked the above post:

x-nis

x-nis Senior Member
x-nis
x-nis

Joined: 12 October 2008
Posts: 850

Posted: 31 December 2010 at 4:05am | IP Logged
Originally posted by mimz

THere should have been their own song like Ishq leta hai for AR! I would love to hear a song made from PKYEK bg tune! - agreed!
x-nis Senior Member
x-nis
x-nis

Joined: 12 October 2008
Posts: 850

Posted: 31 December 2010 at 4:05am | IP Logged
Originally posted by ..Mari..

i agree...i mean, loved Kuch khaas and tu hi hagegat was fitting aswell....but not YDs.....i would rather have instrumental on them than bollywoods songs that totally wont suit them, maybe in lyrics yes, but overally not in melody. - i totally agree with you on this!
 
and also yesterdays Chipmunk style....it was damn funny, no denial in that i fully enjoyed the scene!!lol.....but when i think of it....its sooo not suitable for  a show like this. - well i think it was fine!

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index